blaupunkt FX 2008

Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Misschien is het niet helemaal realistisch om te verwachten campings als POI te vinden bij dit systeem.
Ik zou zo snel geen enkel ander systeem weten waarbij standaard wel campings zijn opgenomen.

De enige die hier ooit iets aan heeft gedaan was VDODayton waar je bij de C-IQ toestellen de ADAC campinggids kon vrijschakelen. (tegen een leuke vergoeding)

Alle andere POI's zijn vaak hobbywerk of gekochte bestanden
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
einot
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 mar 2009 12:14

Bericht door einot »

Blijkbaar zijn campings niet algemeen bij POI. Mijn eerste navi (smart2Go) had deze wel standaard. In de Navigon heb ik ze inderdaad toegevoegd bij de POI. Wat betreft de speedcamera's had ik deze (in Nederland is deze wel toegestaan!!) toch graag erbij gehad. Ik was er zo aan gewend geraakt dat je tijdig werd gewaarschuwd voor een vaste camera opstelling. (U nadert een 'gevaarlijk' punt!) Met de nieuwe 'verborgen' camera's in de vangerail wordt het steeds moeilijker om deze met 'eigen ogen' tijdig te signaleren. Gelukkig heb ik wel de recente lijst van deze verborgen camera's in Nederland, dat scheelt al weer een stuk. (en geld).
Het wordt dan toch (in de navigatiesoftware van BP is hoegenaamd niets aan toe te voegen) rijden door west- europa op de MRE (hoofdwegen) van de Travelpilot en op het eind dan maar even de navi ( met geheel 0-W Europa) op de voorruit plaatsen voor het laatste stukje buiten de hoofdwegen. Bedankt voor alle reakties. Einot

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • MFD2 in Fabia 5j 2008
    door joss » 26 apr 2015 20:26 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 480
  • opel astra 2008
    door anijskruid » 19 mei 2014 19:02 » in Overige merken -- VASTE INBOUW --
    Reacties: 1
    Weergaves: 719
  • KW-R510E inbouwen in audi a3 2008
    door Ferry A3 » 04 okt 2014 07:56 » in JVC
    Reacties: 2
    Weergaves: 725
  • Blaupunkt FX SD kaart ruilen
    door FOCUSopFORD » 11 jun 2015 22:45 » in Vaste Blaupunkt systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 750

Terug naar “Vaste Blaupunkt systemen”