uitvallen indi pro

harmjan_baltes
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 dec 2009 15:25

uitvallen indi pro

Bericht door harmjan_baltes »

Ik heb hier een indianapolis pro 7950.

en nu heb ik een probleem dat ik deze als ik de auto uit heb gezet naar een aantal uur weer opnieuw de code moet ingeven.

dit is dus niet als hij maar een uur of 2 van contact is geweest maar dus alleen na langere tijd.

en heel soms valt de radio helemaal uit en kan ik er helemaal niks meer mee, en alleen maar weer in werking krijgen door hem helemaal van de stroom af te halen en opnieuw op te starten.


iemand enig idee waar dit aan kan liggen en wat ik er aan kan doen??

(kom dus niet met een antwoord dat ik de gele vaste spanning en de rode acc+ moet omwisselen wat dat is het probleem niet)


alvast bedankt voor jullie hulp.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Dat komt meestal voor als de permanente en de geschakelede 12 volt verkeerd om zijn aagesloten
Voornamelijk bij Duitse auto's zitten deze andersom tov de pinnen voor de ISO A stekker
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
harmjan_baltes
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 dec 2009 15:25

Bericht door harmjan_baltes »

Gerritje schreef:Dat komt meestal voor als de permanente en de geschakelede 12 volt verkeerd om zijn aagesloten
Voornamelijk bij Duitse auto's zitten deze andersom tov de pinnen voor de ISO A stekker

gelieve eerst even duidelijk mijn vraag te lezen....

en dan pas met antwoorden komen...


permanente (geel) en de geschakelede 12 volt (rood acc+)



(het systeem draait al 2 jaar super in de auto)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Je zult ongetwijfeld gelijk hebben maar toch even dit:
permanente (geel) en de geschakelede 12 volt (rood acc+)
Er is niemand die daaruit, zonder de corresponderende aansluitnummers van de ISO A stekker, kan herleiden dat de zaak wel correct is aangesloten. En dat is tevens de reden dat ik reageerde.

Er zijn in het verleden lieden geweest die al jaren rond reden met een verkeerd aangesloten installatie
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
harmjan_baltes
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 dec 2009 15:25

Bericht door harmjan_baltes »

ik snap het antwoord ook wel.

maar ik ben al jaren bezig met electronica en dus ook autoradio s.

en het probleem met de omwisseling in deze draden is bij mij bekend, maar als je het bij een becker verkeerd hebt zitten dan moet je elke keer als je de auto van het contact hebt gehad weer de code invoeren.

en bij mij is dus het probleem dat het net is of de spanning van de auto te laag word dat de radio als het ware niet meer backupt, en ik dus na een aantal uren dat de auto stil heeft gestaan de code weer nieuws moet invoeren.


nu heb ik de radio voor de test thuis aan een voeding staan en nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem. dus dat met een te lage spanning is het ook niet.

het lijkt er een beetje op of er een contactje door warmte los komt te zitten of iets in die richting.


tevens wel bedankt voor de snelle reactie.
nu hopen of er mensen zijn die mij verder kunnen helpen.

alvast bedankt

Harmjan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
harmjan_baltes
New Member
New Member
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 dec 2009 15:25

spannings stabilisator

Bericht door harmjan_baltes »

Nu heeft mij iemand verteld dat mijn probleem kan liggen aan de spanningsstabilisator,


iemand misschien ervaring hier mee, of een goed adres in het oosten van het land die mij hier misschien iets meer over kan vertellen???

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Uitvallen Navigatie en audiosysteem
    door John18 » 28 sep 2017 19:03 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 440

Terug naar “Vaste Becker systemen”