gebruikte trafic pro 7945

J. Soul
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jul 2010 05:56

gebruikte trafic pro 7945

Bericht door J. Soul »

Hallo

Mijn Nederlandse schrijfvardigheid is niet goed maar ik ga het toch proberen.

Ik ben nieuw in de forum, in de navigatie soft and hardware wereld en dus ook in Becker.

Recentelijk heb Ik een gebruikte trafic pro 7945 gekocht met een gekopieerde systeem cd (version 3.7) en een 2 gb sandisk ultra II CF card.

Als ik naar een besteming wil navigeren kan ik makelijk de stad, de straat en de postcode invoeren maar als ik daarnaa ok click krijg ik te horen dat de route wordt bereikent en vervolgents krijg ik een mededeeling dat ik de pijlen moet volgen en verder niets. Ik zie aleen een pijl die elke keer van richting veranderd met 'offroad' er onder.


Kan iemand mij vertellen wat aan de hand is en hoe ik dit probleem kan oplossen ?

m.v.g.

J.S

Edit Mod: Bericht gesplitst en dubbelposting verwijderd

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Er is iets met de inbouw niet helemaal goed gegaan.
Op pin 1 van de zwarte ISO-A stekker moet een snelheidssignaal aanwezig zijn. Zonder dit signaal kan het toestel niet functioneren en alleen de eerste berekening uitvoeren.

Je zult dus in de auto op zoek moeten naar dit signaal en een aansluiting maken
Elke auto is weer anders en bij sommige modellen zul je hiervoor een speciale CAN bus adapter nodig hebben
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste Becker systemen”