volkswagen bora 1.9 tdi en puls

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
yaco
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2004 19:38

volkswagen bora 1.9 tdi en puls

Bericht door yaco »

Heeft de volkswagen bora 1.9 tdi aut. een pulse gever?

zo nee , hoe kom ik hier dan aan.

het inbouw station vraagt 450 euro voor het overbouwen van mijn pioneer anh-p9r.

ook een fijne prijs :roll:

wellicht ook nog tips voor de plaats van de antenne en of andere bijzonderheden rond dit systeem of deze auto.
altijd welkom.
if i only had a brain

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

Dit is wat ik er over kan vinden op de Strike (zie links op homepage NHS)

Bora 11 / 1998 - Kabelfarbe blau/weiß, am Radio Iso Stecker, Kammer A, PIN1 oder am Sicherungskasten, Kabelfarbe weiß /blau

Je kan je sataliet ontvanger onder je hoedenplank monteren. Heb ik ook gedaan bij mijn Toledo. Werkt echt perfect.
Anders kan je hem ook op je dashbord leggen onder de voorruit. Let wel op dat je ramen niet bedekt zijn met metaal folie anders werkt de ontvangst van de satelieten ook niet goed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Hallo yaco


450 euro voor de overbouw van een Pioneer anh-p9r :?: :?: :?:
belachelijk :!:

snelheidspuls bij de bora zit gewoon in de iso-stekker :wink: (blauw-wit) pos a-1
GPS-antenne kan gewoon onder het dashboard geplaats worden als er maar géén metaal boven zit :!:
als jij een blikjes-houder hebt kan je de antenne daar bovenop plaatsen, is van metaal :arrow: blijft ie meteen goed zitten :wink: :arrow: radio eruit, bakje daarboven even verwijderen en dan de schakelaars/afdekplaatjes losmaken (onder je luchtroosters)en je ziet zo de bovenkant van de blikjeshouder.

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Fantom schreef:

Je kan je sataliet ontvanger onder je hoedenplank monteren. Heb ik ook gedaan bij mijn Toledo. Werkt echt perfect.
Anders kan je hem ook op je dashbord leggen onder de voorruit. Let wel op dat je ramen niet bedekt zijn met metaal folie anders werkt de ontvangst van de satelieten ook niet goed.
kan niet :arrow: kabel is te kort :lol: :lol:

vw bora heeft dat niet :wink: :wink:

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

topsport schreef:
Fantom schreef: Je kan je sataliet ontvanger onder je hoedenplank monteren. Heb ik ook gedaan bij mijn Toledo. Werkt echt perfect.
Anders kan je hem ook op je dashbord leggen onder de voorruit. Let wel op dat je ramen niet bedekt zijn met metaal folie anders werkt de ontvangst van de satelieten ook niet goed.
kan niet :arrow: kabel is te kort :lol: :lol:

vw bora heeft dat niet :wink: :wink:

Topsport
O, ja :idea: helemaal niet bij nagedacht. Dat krijg je ervan als je zelf je spul in de kofferbak hebt zitten.
Dat van die blikjeshouder is echt een goede tip. Volgens mij zit ie dan recht onder de voorruit. :Yes:

Je kan toch ook zelf warmtewerende folie op je ramen plakken of ben ik nou............ :roll:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Fantom schreef:
topsport schreef:
Fantom schreef: Je kan je sataliet ontvanger onder je hoedenplank monteren. Heb ik ook gedaan bij mijn Toledo. Werkt echt perfect.
Anders kan je hem ook op je dashbord leggen onder de voorruit. Let wel op dat je ramen niet bedekt zijn met metaal folie anders werkt de ontvangst van de satelieten ook niet goed.
kan niet :arrow: kabel is te kort :lol: :lol:

vw bora heeft dat niet :wink: :wink:

Topsport
O, ja :idea: helemaal niet bij nagedacht. Dat krijg je ervan als je zelf je spul in de kofferbak hebt zitten.
Dat van die blikjeshouder is echt een goede tip. Volgens mij zit ie dan recht onder de voorruit. :Yes:

Je kan toch ook zelf warmtewerende folie op je ramen plakken of ben ik nou............ :roll:
Zeker kun je dat doen, alleen is het op een voorruit niet zodanig netjes uit te voeren dat je daar geen last van hebt. Nog afgezien van het feit dat ook de wetsdienaren er niet van gediend zijn naar ik van verschillende kanten gehoord heb. Achterste zijruiten en de achterruit is geen probleem bij hen, de voorste zijruiten wel, als ze donkerder zijn dan het origineel. En dan zeker de voorruit :!:

Overigens is die "metaallaag" bij autoruiten onzichtbaar opgedampt, bij de tussenlaag van het gelaagde glas. Ik heb ook zo'n ruit, en je ziet het alleen als je onder een bepaalde hoek van buiten kijkt, en natuurlijk als je het controleert met een speciale detector. Tijdens een vorige meeting had Cees (BMIS) zo'n detector bij zich en zo liet zich dat eenvoudig vaststellen.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • upgrade CD navigatie Volkswagen Phaeton
    door FVDL » 20 nov 2016 15:05 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 617
  • Discover Pro en Mijn Volkswagen Module
    door ghdefouw » 24 mar 2018 15:06 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 934
  • Andere software navigatie Volkswagen 7 ??
    door marcelhansen » 13 sep 2014 01:11 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 2
    Weergaves: 1052
  • NAVIGATIE VOLKSWAGEN, RAAR GELUID BIJ AUX EN CONTACT AAN
    door oepich123 » 26 sep 2018 17:02 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 649
  • Updaten Volkswagen RNS 510 (Navaudio / Ultinon versie)
    door eehbiertje » 12 nov 2016 13:05 » in Overige merken -- VASTE INBOUW --
    Reacties: 2
    Weergaves: 1399
  • Ik zoek een gebr. aanwijzing voor volkswagen radio navigatiesysteem mfd
    door Trebor » 06 jun 2015 22:17 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 589

Terug naar “V.A.G”