route laten navigeren naar frankrijk ?

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
ercy
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 nov 2004 21:55

route laten navigeren naar frankrijk ?

Bericht door ercy »

Hallo ,
ik ben sinds kort trotse bezitter van een passat 3b met MFD erin.
in nederland begrijp ik het allemaal wel hoe ik de route moet ingeven en dergelijke maar ik ga binnenkort met het gezin naar de wintersport in frankrijk hoe moet ik dan de route ingeven ?, moet ik eerst op de benelux cd ingeven een grensplaats of iets dergelijs ??, en dan weer met de frankrijk cd een nieuwe locatie invoeren ?
alvast dank

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

Volgens mij op plaats van vertrek de frankrijk cd er in doen. Bestemming invoeren en dan vervolgens de benelux cd er in doen. Bij de grens met frankrijk de cd wisselen. Je kan het natuurlijk even uitproberen of het op die manier goed werkt. :idea:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jankees
Junior Member
Junior Member
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 feb 2004 13:54

Bericht door jankees »

@Fantom: Leuke oplossing, ga ik zeker proberen, maar ik ben bang dat het niet werkt omdat het kaartmateriaal niet overlapt. De Navi zal waarschijnlijk geen route berekenen.

Om dit probleem op te lossen is de CD Major roads of Europe beschikbaar, hier staat het hele hoofdwegennet van Europa op. Dit is prima om van bijvoorbeeld Amsterdam naar Parijs of een andere grote stad te navigeren. In het land van bestemming voer je vervolgens de landen CD rom in om de detailnavigatie te gebruiken.

Tip: als het alleen om de hoofdwegen gaat kan je op Ebay.de een oudere CD rom aanschaffen, maakt voor de snelwegen niet heel veel uit.
VW Passat TDI MFD 2 DVD + Ipod 30GB

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

jankees schreef:@Fantom: Leuke oplossing, ga ik zeker proberen, maar ik ben bang dat het niet werkt omdat het kaartmateriaal niet overlapt. De Navi zal waarschijnlijk geen route berekenen.

Om dit probleem op te lossen is de CD Major roads of Europe beschikbaar, hier staat het hele hoofdwegennet van Europa op. Dit is prima om van bijvoorbeeld Amsterdam naar Parijs of een andere grote stad te navigeren. In het land van bestemming voer je vervolgens de landen CD rom in om de detailnavigatie te gebruiken.

Tip: als het alleen om de hoofdwegen gaat kan je op Ebay.de een oudere CD rom aanschaffen, maakt voor de snelwegen niet heel veel uit.
Ik was even vergeten dat voor zo'n systeem er een europa hoofdwegen kaart gebruikt wordt :bonk: :bonk:
Je kan de optie proberen maar als op de cd van frankrijk de hoofdwegen van de benelux niet staan dan houdt het volgens mij op. Ben trouwens wel benieuwd of het truukje werkt :roll:
Ik ging er, in een vlaag van verstandsverbijstering, vanuit dat het net zo werkt als bij een VDO systeem :oops:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Fantom schreef:
jankees schreef:@Fantom: Leuke oplossing, ga ik zeker proberen, maar ik ben bang dat het niet werkt omdat het kaartmateriaal niet overlapt. De Navi zal waarschijnlijk geen route berekenen.

Om dit probleem op te lossen is de CD Major roads of Europe beschikbaar, hier staat het hele hoofdwegennet van Europa op. Dit is prima om van bijvoorbeeld Amsterdam naar Parijs of een andere grote stad te navigeren. In het land van bestemming voer je vervolgens de landen CD rom in om de detailnavigatie te gebruiken.

Tip: als het alleen om de hoofdwegen gaat kan je op Ebay.de een oudere CD rom aanschaffen, maakt voor de snelwegen niet heel veel uit.
Ik was even vergeten dat voor zo'n systeem er een europa hoofdwegen kaart gebruikt wordt :bonk: :bonk:
Je kan de optie proberen maar als op de cd van frankrijk de hoofdwegen van de benelux niet staan dan houdt het volgens mij op. Ben trouwens wel benieuwd of het truukje werkt :roll:
Ik ging er, in een vlaag van verstandsverbijstering, vanuit dat het net zo werkt als bij een VDO systeem :oops:
Het is denk ik eerder dat wij (VDO'ers :wink: ) het als vanzelfsprekend zijn gaan beschouwen dat dit kan. Ik zou het zeker niet prettig vinden zo vaak DJ te moeten spelen, zeker niet bij een systeem met een losse computer die elders weggebouwd is.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • TOM XL en navigatie in Frankrijk
    door MPU » 22 jun 2014 12:18 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 613
  • Navigeren met garmin oregon 450
    door Kraanman » 13 dec 2020 21:11 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 275
  • discover media navigeren met caravan
    door Zwerver11 » 19 nov 2017 11:04 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 935
  • ONE XL geen flitsers voor frankrijk
    door MPU » 22 jun 2014 11:52 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 496
  • Route instellen
    door mcl » 14 sep 2022 15:37 » in Waze
    Reacties: 0
    Weergaves: 192
  • Route instellen
    door transit » 06 dec 2018 12:45 » in TomTom
    Reacties: 3
    Weergaves: 680
  • als 50 berkend geen route
    door pakico » 21 jun 2014 12:52 » in Mercedes
    Reacties: 4
    Weergaves: 680

Terug naar “V.A.G”