RNS 310

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
Gebruikersavatar
Krzystof
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2015 22:40

RNS 310

Bericht door Krzystof »

Hey, ik ben in blijde verwachting van een VW Golf Variant Highline van 2011 met navisysteem RNS 310. Toen ik de wagen gaan proefrijden ben heb ik kunnen vaststellen wanneer ik op de phone toets druk enkel het geluid gedempt wordt. Naar de info dewelke ik hier gelezen heb steekt er vermoedelijk geen tel bluetooth module in. Dit zal ik pas kunnen checken wanneer ik het voertuig daadwerkelijk in mijn bezit heb.

Nu volgens een persoon dewelke zijn diensten aanbiedt om te coderen op VW kreeg ik te horen dat op een RNS 310 zoizo geen bluetooth op zit. Klopt deze info. Op de advertentie van de verkoper (proffesioneel) staat er wel degelijk bluetooth op.

Betreffende het handenvrij bellen kan ik dit oplossen met zo'n module te steken onder de zetel want een parrot systeem zie ik echter niet zitten, ik heb niet graag extra kastjes op het dashbord.

Mss moet ik wachten tot ik de wagen daadwerkelijk heb zodoende ik alles kan bevestigen maar ben graag voorbereid :)

Alvast bedankt voor de info
Servo por Amico

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Re: RNS 310

Bericht door Higgy »

iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
patriekje92
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 jun 2015 12:56

Re: RNS 310

Bericht door patriekje92 »

hallo
aan het bouwjaar van de auto te zien denk ik eerder dat het om een 315 gaat. Als je toevallig de goede 315 erbij hebt kan je met vagcom bluetooth aanzetten
gr patrick

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”