pulssignaal te zwak

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
Gebruikersavatar
rasim
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 aug 2004 23:11

pulssignaal te zwak

Bericht door rasim »

ik heb een golf 4 .ik heb hem gevonden op de iso stekker pen 1 maar het is te zwak
mijn nav loopt een beetje achter kan dat de reden zijn kan iemand me helpen


groetjes
ras

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

Dat kan zeker de reden zijn. Maar hoe leid jij af dat dat signaal te zwak is? Dat signaal op de ISO-stekker was bij mijn Passats altijd voldoende...
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Re: pulssignaal te zwak

Bericht door Fantom »

rasim schreef:ik heb een golf 4 .ik heb hem gevonden op de iso stekker pen 1 maar het is te zwak
mijn nav loopt een beetje achter kan dat de reden zijn kan iemand me helpen

groetjes
ras
Wat voor een NAV heb je.
Het kan best zijn dat je systeem nog moet calibreren of dat je anders een calibratie rit moet maken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

Hoi,

Nou ken ik de DX-N persoonlijk niet maar als je een NAV uit een andere auto overbouwd dan moet het systeem eerst calibreren. Volgens mij kan je dat met de DX-N handmatig doen. :arrow: Het systeem moet zich aanpassen aan de hoeveelheid pulsen die je KM-puls afgeeft en dit matchen aan de kaart en sateliet info.

Ik kan me niet voorstellen dat het pulssignaal te zwak is. er zijn hier veel meer leden die een NAV in een VAG auto hebben gebouwd en de standaard puls hebben genomen zonder problemen. Waar heb je je KM puls vandaan gehaald :?: volgens de Petri site moet dit zijn :arrow: Golf 4 10/1997 - Kabelfarbe: blau/weiß. Vorne links im Sicherungskasten. Alternative: Kabelfarbe: blau/weiß. Am Radio ISO - Stecker A, PIN 1.

Heb je ook je achteruitrijsignaal aangesloten :?: :arrow: Dit is essentieel voor een goed werkend systeem. Voor het aansluiten van je achteruitrijsignaal trek je een draad van de plus van je achteruitrijlicht naar je NAV.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
rasim
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 aug 2004 23:11

Bericht door rasim »

Fantom schreef:Hoi,

Nou ken ik de DX-N persoonlijk niet maar als je een NAV uit een andere auto overbouwd dan moet het systeem eerst calibreren. Volgens mij kan je dat met de DX-N handmatig doen. :arrow: Het systeem moet zich aanpassen aan de hoeveelheid pulsen die je KM-puls afgeeft en dit matchen aan de kaart en sateliet info.

Ik kan me niet voorstellen dat het pulssignaal te zwak is. er zijn hier veel meer leden die een NAV in een VAG auto hebben gebouwd en de standaard puls hebben genomen zonder problemen. Waar heb je je KM puls vandaan gehaald :?: volgens de Petri site moet dit zijn :arrow: Golf 4 10/1997 - Kabelfarbe: blau/weiß. Vorne links im Sicherungskasten. Alternative: Kabelfarbe: blau/weiß. Am Radio ISO - Stecker A, PIN 1.

Heb je ook je achteruitrijsignaal aangesloten :?: :arrow: Dit is essentieel voor een goed werkend systeem. Voor het aansluiten van je achteruitrijsignaal trek je een draad van de plus van je achteruitrijlicht naar je NAV.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Heel leuk zo'n quote, maar typ je er ook nog iets bij :)?? Bijvoorbeeld een antwoord of een vraag over iets?

Groetjes,

Toho_NL.

P.s. je hebt wel een leuke avatar :).
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”