Past een MFD-G in elke Bora?

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
Gebruikersavatar
dpmtuning
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 feb 2005 16:14

Past een MFD-G in elke Bora?

Bericht door dpmtuning »

Past dus een MFD-G in elke Bora, ongeacht bouwjaar?
Ik heb nl een bora van '99 en wil binnenkort een 2e hands MFD-G systeem aanschaffen.
Maar geeft dit geen problemen.
ik kwam dit verhaal tegen
viewtopic.php?t=2564&highlight=mfa
maar weet niet wat hij er precies mee bedoelt. En of ik daar ook mee te maken krijg. Ik weet niet wat hij met MFA bedoelt.
Maar ik zou wel graag willen dat alles wel goed werkt natuurlijk.

Als dit allemaal geen probleem geeft; hoe zit het dan met aansluiten? Is dat een kwestie van isostekkers? Of komt er nog meer bijkijken.
Ik weet graag wat ik kan verwachten als ik eraan begin met inbouwen. Kan beter goed voorbereid zijn, toch.

Het systeem wat ik op het oog heb is compleet met wisselaar kabels tmc enz. maar heb ik verder nog wat nodig?
Ik lees vaak over een dubbeldin frame, moet ik die ook aanschaffen?

En laatste kleine vraag: Hoe krijg je dat opbergvakje boven mijn radio eruit?? Zit muurvast.

Graag juliie reactie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

De man die hier heel veel van afweet is BMIS. Hopelijk leest hij mee :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMIS
Normal Member
Normal Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:54

MFD in Bora

Bericht door BMIS »

Elke Bora heeft een dubbel din opening,de MFD past hier zonder problemen in,het lege vakje zit geklemd.
MFA is de duitse afkorting van meervoudige aanwijzing,dit is een display tussen de kloken van B.V. een passat waar nog eens extra pijlen verschijnen,welke de rijrichting aan geven, als deze display gekoppeld wordt aan de MFD,voor zo ver ik weet is dit niet mogelijk bij een Bora.
Voor het aansluiten zijn er kabels te koop welke je p en p kunt aansluiten op de bestaande radio stekker en de MFD,misschien wordt deze kabel wel mee geleverd,anders weet ik nog wel een bedrijf welke deze kabel verkoopt.
De wisselaar is ook p en p nog een draad aan massa leggen en voor de de TMC box geld het zelfde.Alleen de GPS antenne aansluiten en onder het Dashboard inbouwen en de aansluitingen zijn gemaakt op een massakabel van de MFD naar de TMC box na,de TMC box wordt in de radioantennekabel op genomen.

O ja let er op bij de aanschaf van een MFD dat er een code kaart bij zit,deze code moet je intoetsen als de stroom er af geweest is en bij de eerste ingebruikname.Er zijn nog al wat gebruikte systemen in omloop van twijfelachtige herkomst.

Mvg Cees

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • mfd navigatie vraagt elke keer om code na uitschakeling
    door herkimans » 01 dec 2014 20:32 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 398
  • Past X1 headunit met x1r blackbox
    door Jopiejo » 07 dec 2014 16:48 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 268

Terug naar “V.A.G”