interface mfd g

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
marcello
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 sep 2004 11:53

interface mfd g

Bericht door marcello »

goedendag ,ik heb een mfd g navigatiesysteem in mijn vw caddy model 2004,ik zou graag willen weten wat je precies met een interface kan,ik heb gehoord dat je dan wel muziek cd's kan afspelen en dat je dvd's kan bekijken die dan worden weergegeven op het scherm,is dat zo??is het makkelijk in te bouwen enz
ik heb me eigen en bult gezocht op het internet maar tevergeefs,ik hoop dat ik via deze weg maar te weten kan komen over een interface voor mijn navigatie,bij voorbaat dank, marcel

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
marcello
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 sep 2004 11:53

Re: interface mfd g,wie kan me helpen???

Bericht door marcello »

marcello schreef:goedendag ,ik heb een mfd g navigatiesysteem in mijn vw caddy model 2004,ik zou graag willen weten wat je precies met een interface kan,ik heb gehoord dat je dan wel muziek cd's kan afspelen en dat je dvd's kan bekijken die dan worden weergegeven op het scherm,is dat zo??is het makkelijk in te bouwen enz
ik heb me eigen en bult gezocht op het internet maar tevergeefs,ik hoop dat ik via deze weg maar te weten kan komen over een interface voor mijn navigatie,bij voorbaat dank, marcel

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Hallo Marcello

wat je met je tweede antwoord bedoelt is mij niet duidelijk :cry:

Maar kijk hier maar eens, daar staat waarschijnlijk wel iets wat je zoekt:

http://www.dietz.biz/ENG/Multimedia.html#VWAUDI

succes

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”