Handrem schakeldraad Seat Toledo

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Handrem schakeldraad Seat Toledo

Bericht door Fantom »

Wie kan mij vertellen waar ik het handrem signaal kan aftappen om deze te koppelen aan een monitor zodat ik naar een film oid kan kijken als de handrem aangetrokken is?
Ik weet dat ik de betreffende kabel van een monitor ook direct aan de massa kan koppelen om zo altijd naar een film te kunnen kijken maar gezien de laatste ontwikkelingen en kennis van de politie creeer ik liever geen probleem als ik aangehouden wordt :cry:
Het gaat om een Seat Toledo van 2003.

Bij voorbaat dank,

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Hallo Fantom

de juiste draadkleur weet ik niet :( heb hem zelf gewoon aan massa gezet :D
dus dat wordt toch zoeken, onder de handrem zit een plaatje wat je los kan halen misschien loopt hij daar :?:
of anders onder de pookhoes als je die los kan maken :?:

veel succes met zoeken :) :)

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

hmmmmm,

Laat ook maar ik heb er al in berust dat de bewuste kabel gewoon aan de massa hangt.
De kids hebben vandaag onderweg van delft naar huis lekker vanaf de achterbank naar sesamstraat gekeken.
Het ontvangst viel niet eens echt tegen terwijl ik reed.
De kids waren lekker rustig en dat is nou juist de reden dat......................... :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”