draad pulsgever Polo 1.4 (aut.) 2002

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
willyritzen
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2004 20:59

draad pulsgever Polo 1.4 (aut.) 2002

Bericht door willyritzen »

hallo,
wie weet mij te vertellen welke kleurencode de pulsdraad bij een Polo 1.4 (aut.) bouwjaar 2002 is.
Ik heb gisteren een VW MFD (NONDX) nav. geinstalleerd in mijn Polo. Zover ik kan beoordelen is alles goed aangesloten en ik ontvang ook genoeg satelieten. Maar als ik dan een route ingeef dan word de route mooi berekend maar dan houd het ermee verder mee op als ik ga rijden. Ik zie als ik bij de instellingen ga kijken dat de lengte- en breedtegraden worden vermeld terwijl bij de pijltjesnavigatie staat vermeld dat ik constant Off Road ben.

Nu vermoed ik dat of te wel de muis niet goed is, wel raar dat het systeem dan wel satelieten ontvang ,of dat ik de verkeerde pulsdraad (paars/wit) gebruik. Ik heb nu de draad gebruikt die standaard op de aansluitblok zit, gecombineerd met de twee andere draden van de 26pins stekker, die je ook voor een gewone radioaansluiting gebruikt. De garage gaf me een tip om de draad te gebruiken die constant van voltage veranderd op de versnellingsbak. Nu doet de draad (paars/wit) die ik gebruikt heb op de aansluitblok dit ook en daarom ben ik ervan uit gegean dat dit de draad moet zijn. Ik weet namelijk niet hoe ik op de versnellinbgsbak de draad moet vinden!!!

Wie kan mij helpen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Re: draad pulsgever Polo 1.4 (aut.) 2002

Bericht door Fantom »

willyritzen schreef:hallo,
wie weet mij te vertellen welke kleurencode de pulsdraad bij een Polo 1.4 (aut.) bouwjaar 2002 is.
Ik heb gisteren een VW MFD (NONDX) nav. geinstalleerd in mijn Polo. Zover ik kan beoordelen is alles goed aangesloten en ik ontvang ook genoeg satelieten. Maar als ik dan een route ingeef dan word de route mooi berekend maar dan houd het ermee verder mee op als ik ga rijden. Ik zie als ik bij de instellingen ga kijken dat de lengte- en breedtegraden worden vermeld terwijl bij de pijltjesnavigatie staat vermeld dat ik constant Off Road ben.

Nu vermoed ik dat of te wel de muis niet goed is, wel raar dat het systeem dan wel satelieten ontvang ,of dat ik de verkeerde pulsdraad (paars/wit) gebruik. Ik heb nu de draad gebruikt die standaard op de aansluitblok zit, gecombineerd met de twee andere draden van de 26pins stekker, die je ook voor een gewone radioaansluiting gebruikt. De garage gaf me een tip om de draad te gebruiken die constant van voltage veranderd op de versnellingsbak. Nu doet de draad (paars/wit) die ik gebruikt heb op de aansluitblok dit ook en daarom ben ik ervan uit gegean dat dit de draad moet zijn. Ik weet namelijk niet hoe ik op de versnellinbgsbak de draad moet vinden!!!

Wie kan mij helpen.
Via links op de homepage van de NHS kan je naar de site van thestrike. Daar staan van de meeste autos beschreven waar je de puls kan vinden.
Polo 2000-2002 hinter dem Knieschutz ist ein Kabelstrang gelegt, dort weiß-gelbes Kabel schwarzer Radio-Stecker, PIN 1, weiß-gelb oder: unter dem Sicherungskasten, schwarzer Stecker, PIN 3, weiß-blau
Polo (9N) 2002- 14-PIN-Stecker T14 an der linken Federung, PIN 10, weiß-blau Radio-ISO-Stecker, PIN 1, weiß-lila oder hinter Instrumentenbrett, rechter 32-PIN-Stecker grün, Kabelfarbe weiß-blau (PIN 6)


Je probleem zit waarschijnlijk gewoon in de puls. Eerst deze goed aansluiten en dan nog een keer proberen. Als je GPS antenne meer dan 4 sats ontvangt dan is die goed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

De wit/paarse in de ISO-stekker moet de goede zijn bij een Polo van 2002, of anders :arrow:
Pulsdraad: WIT-PAARSE draad pos.5 in een 32 polige GROENE stekker op het instrumentenpaneel.

succes

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Vw Polo 2012 navigatie
    door Michel 1309 » 20 jan 2018 13:26 » in Aankoop advies
    Reacties: 0
    Weergaves: 355
  • speed pulse draad
    door heatmaster » 23 mei 2016 16:38 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 480
  • Probleem met nieuwe cross polo en discover media De updaten werkt niet
    door Albert206 » 26 dec 2014 15:13 » in V.A.G
    Reacties: 2
    Weergaves: 892
  • Storing navigatiesystemen Ford Mondeo 2002
    door Timmmetje » 11 aug 2015 14:09 » in Ford
    Reacties: 7
    Weergaves: 2103

Terug naar “V.A.G”