Achteruitrij camera instaleren

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
golfgti5
Normal Member
Normal Member

Berichtdoor golfgti5 » 12 Aug 2009 17:23

Nope, heb mijn dealer wel gemaild, die is er mee bezig zegt hij om alles uit te zoeken............zijn inmiddels een week verder zonder wat van het magazijn te hebben vernomen............

Maar is alles denk klik werk zoals het eruit ziet, of moeten er nog kabeltjes ergens op in getapt worden?

vwgolf
Senior Member

Berichtdoor vwgolf » 12 Aug 2009 18:19

Een massa is al aanwezig in de achterklep, een achteruitrijsignaal is ook aanwezig bij achteruitrijlamp in achterklep,
een constante voeding zal ook wel aanwezig zijn in de achterklep denk ik. Het signaal voor achterklep open is ook aanwezig voor zover ik weet. Er moet dus nog wel een aantal kabels aangesloten worden, maar voor zover ik nu kan voorzien zijn alle kabels al in de achterklep aanwezig. Het zal geen plug and play zijn omdat de stekkers niet op het oude embleem aanwezig zijn. Dus zelf een kabelsetje maken.

golfgti5
Normal Member
Normal Member

Berichtdoor golfgti5 » 12 Aug 2009 18:33

Misschien dat dan nog het meeste werk zit in het naar achteren halen (vanaf de RNS510) van die kabelboom........

Affijn, ik blijf door puzzelen............alle hulp is welkom

golfgti5
Normal Member
Normal Member

Berichtdoor golfgti5 » 13 Aug 2009 16:01

Ik vraag mij af of we wel een kabelsetje moeten maken.........deze kabel is toch kant en klaar;

http://vwnavi.com/forums/showpost.php?p=42736&postcount=71

even op de foto klikken om te vergroten

Hasangeebel
New Member
New Member

Re: Achteruitrij camera instaleren

Berichtdoor Hasangeebel » 22 Jun 2017 14:01

Hallo, ben zelf begonnen aan t installeren van een achteruitrijcamera in Mn golf 7 ! Kan iemand mij vertellen welke draden van originele kabelset (losse draadjes zonder kabelschoen) aan kan bevestigen! Alvast bedankt!!

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht

Terug naar “V.A.G”