Wat is de beste zender?

Alles met betrekking tot TMC gerelateerde zaken
Forumregels
Deze groep is voor vragen over TMC zenders en ontvangen info.
Vragen over gebruik van TMC toestellen kan in een merk gebonden groep gedaan worden.
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

JW schreef:Hallo,

Dus drie gebruikers (WS, Checkin en Han) met een 3.38 SW in de 5010/5011 zien de zenders van positie wisselen.

Groet,
JW
vier gebruikers :wink:

Bij mij ook, vanochtend stond SKYTMC4U boven in de statusbalk en stond ook boven in de TMC zenderlijst.
opeens veranderde SKYTMC4U boven in de statusbalk in RWSRAD1 , en ook in de TMC zenderlijst. :wink:
dit met MT-5011 en s.w. 3.38

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

topsport schreef:
JW schreef:Hallo,

Dus drie gebruikers (WS, Checkin en Han) met een 3.38 SW in de 5010/5011 zien de zenders van positie wisselen.

Groet,
JW
vier gebruikers :wink:

Bij mij ook, vanochtend stond SKYTMC4U boven in de statusbalk en stond ook boven in de TMC zenderlijst.
opeens veranderde SKYTMC4U boven in de statusbalk in RWSRAD1 , en ook in de TMC zenderlijst. :wink:
dit met MT-5011 en s.w. 3.38

Topsport
Het gaat snel, dat maakt dan 5, we hadden er al 4 want Riekus bleek ook een 3.38 te hebben, zie m'n posting van gisteren 5.15pm

Maar vooralsnog ben ik de enige met een SW 3.30 in m'n 5010/01, en ík heb dus tot nu toe niet gezien dat de positie in de zenderlijst wisselt als de zender inde statusbalk verandert.
Zijn er geen andere 3.30 gebruikers?

Volgende week moet ik weer naar Brussel, en zal dan onderweg in de gaten houden wat er gebeurt. En hou daarbij de wijze woorden van Checkin uiteraard in gedachten :lol:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

JW schreef:

Het gaat snel, dat maakt dan 5, we hadden er al 4 want Riekus bleek ook een 3.38 te hebben, zie m'n posting van gisteren 5.15pm

Groet,
JW
oops, niet gezien :oops: inderdaad 5 :!:
ach het is nog vroeg :lol:

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

Beter laat dan nooit om te reageren op de topic starter :oops:

Ik geef ook de voorkeur aan RWS-RAD1.
Helaas is het dus idd zo als JW zegt. Als ik het systeem aanzet komt hij hier in r'dam en omgeving standaard op SKYTMC4U. Helaas want ik ben van mening dat RWS beter is. Als ik het dus niet vertrouw dan schakel ik altijd handmatig over op RWS-RAD1.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

Eerder in dit topic werd ook gesproken over welke zender bovenaan kwam te staan in de zenderlijst van de MT 5010/01, en welke er dan in de statusbalk terecht kwam.

Vandaag heb ik twee maal meegemaakt dat RWS bovenaan stond in de lijst met daaronder Via en Sky, en ook bleef staan als ik de lijst ververste, maar dat Via in de statusbalk stond en bleef staan. In alle gevallen stond de box op automatisch.

Als test even uitgeprobeerd wat er gebeurt bij kortstondig op manual en daarna weer terug naar automatisch, en ja hoor, RWS weer bovenaan de lijst en Via in de statusbalk. Wie het weet mag het zeggen.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
WS
Senior Member
Berichten: 388
Lid geworden op: 29 sep 2003 18:43

Bericht door WS »

Hallo JW
Eerder in dit topic werd ook gesproken over welke zender bovenaan kwam te staan in de zenderlijst van de MT 5010/01, en welke er dan in de statusbalk terecht kwam.

Vandaag heb ik twee maal meegemaakt dat RWS bovenaan stond in de lijst met daaronder Via en Sky, en ook bleef staan als ik de lijst ververste, maar dat Via in de statusbalk stond en bleef staan. In alle gevallen stond de box op automatisch.
Mogelijk dat de Quality hiervoor verantwoordelijk is bij SW versie 3.30 geeft deze geen waarde en bij de SW 3.38 wel.

Ik heb even zitten neuzen in de nieuwe gebruiksaanwijzing voor versie MO5595 en ook voor de TMC zitten een aantal nieuwe optie's

* Oranje driehoek voor geaccepteerde of omzeilde files op de oorspronkelijke route.

* Dynamische begeleiding op precieze tijden, als een file op de oorspronkelijke route is opgelost verschijnt er een pop-up venster om de route opnieuw te optimaliseren

Ziet er dus hoopvol uit :lol:

Met vriendelijke groet,

Willem.
Mercedes E220Cdi <>Navigon 70 premium Live Q4/2010<>Mercedes APS50 SW 4.1

Kia Picanto<>TomTom GO950 Live

test opstelling<>MS5200PT-XL Navteq 2010/11Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

WS schreef:Hallo JW
Eerder in dit topic werd ook gesproken over welke zender bovenaan kwam te staan in de zenderlijst van de MT 5010/01, en welke er dan in de statusbalk terecht kwam.

Vandaag heb ik twee maal meegemaakt dat RWS bovenaan stond in de lijst met daaronder Via en Sky, en ook bleef staan als ik de lijst ververste, maar dat Via in de statusbalk stond en bleef staan. In alle gevallen stond de box op automatisch.
Mogelijk dat de Quality hiervoor verantwoordelijk is bij SW versie 3.30 geeft deze geen waarde en bij de SW 3.38 wel.

Ik heb even zitten neuzen in de nieuwe gebruiksaanwijzing voor versie MO5595 en ook voor de TMC zitten een aantal nieuwe optie's

* Oranje driehoek voor geaccepteerde of omzeilde files op de oorspronkelijke route.

* Dynamische begeleiding op precieze tijden, als een file op de oorspronkelijke route is opgelost verschijnt er een pop-up venster om de route opnieuw te optimaliseren

Ziet er dus hoopvol uit :lol:

Met vriendelijke groet,

Willem.
Hallo Willem,

Dat zou kunnen, echter ik heb die 3.30 niet meer in m'n MT 5010/01, omdat ik inmiddels een andere TMC box heb. En die is voorzien van SW 3.39 :!:
Raadseltje :?:

Ik zal in een ander topic uit de doeken doen hoe dit zit, ce sont des escapades françaises :idea: :lol:

Maar desondanks, naar mijn beste weten is die 3.39 op dit punt niet anders dan de gebruikelijke 3.38, en derhalve de vraag: zijn er ook anderen die dit fenomeen vandaag meegemaakt hebben?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • 2de unit (blackbox) waar het beste te plaatsen Audi A3
    door Michel64 » 15 nov 2014 20:30 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 398

Terug naar “Traffic Message Channel”