TMC zender Punt.NL

Alles met betrekking tot TMC gerelateerde zaken
Forumregels
Deze groep is voor vragen over TMC zenders en ontvangen info.
Vragen over gebruik van TMC toestellen kan in een merk gebonden groep gedaan worden.
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

TMC zender Punt.NL

Bericht door Fantom »

Zag gisteren op mijn NAV ineens de TMC provider Punt.NL in de lijst erbij staan. :roll:
Wie is dit ook opgevallen :?: :arrow: Is dit weer een blunder van Veronica of heb ik wat gemist :shock:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Re: TMC zender Punt.NL

Bericht door Topsport »

Fantom schreef:Zag gisteren op mijn NAV ineens de TMC provider Punt.NL in de lijst erbij staan. :roll:
Wie is dit ook opgevallen :?: :arrow: Is dit weer een blunder van Veronica of heb ik wat gemist :shock:
Volgens mij was het donderdag :wink: :wink: , had inderdaad hetzelfde die dag, maar was snel weer verdwenen :arrow: zal Veronica wel weer geweest zijn, daarna alleen maar de bekende SKYTMC4U en RWSRAD1.

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Re: TMC zender Punt.NL

Bericht door Fantom »

topsport schreef:
Fantom schreef:Zag gisteren op mijn NAV ineens de TMC provider Punt.NL in de lijst erbij staan. :roll:
Wie is dit ook opgevallen :?: :arrow: Is dit weer een blunder van Veronica of heb ik wat gemist :shock:
Volgens mij was het donderdag :wink: :wink: , had inderdaad hetzelfde die dag, maar was snel weer verdwenen :arrow: zal Veronica wel weer geweest zijn, daarna alleen maar de bekende SKYTMC4U en RWSRAD1.

Topsport
Je hebt aan 1 kant gelijk topsport :wink: :lol: maar ik zag de zender ook op vrijdag en ook op zaterdag als ik me niet vergis. :shock: Ik verdenk idd ook Veronica. Er vanuit gaande dan het Veronica was. :arrow: Kan TMC4U daar niks aan doen dmv een sanctie of zo :?: Veronica geeft TMC op die manier wel een hele verkeerde naam :evil: Zie ook DIT topic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dennis
Average Member
Average Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 jan 2004 15:32

Bericht door Dennis »

Kan het niet de test van Vialis geweest zijn, dus dat die er op stoorden
Continuïteit op één
_______________________
[url=http://damnet.nl/forum/][color=darkblue][b]DAMnet forum voor jouw PC vragen[/b][/color][/url]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Traffic Message Channel”