TMC-overzichten

Alles met betrekking tot TMC gerelateerde zaken
Forumregels
Deze groep is voor vragen over TMC zenders en ontvangen info.
Vragen over gebruik van TMC toestellen kan in een merk gebonden groep gedaan worden.
pwvandeursen
Normal Member
Normal Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 29 jul 2004 20:26

TMC-overzichten

Bericht door pwvandeursen »

allemaal,

Ik merk de laaste tijd dat het voor mij een jungle is in TMC land. Welke zenders zijn er, onder welke radio stations zitten die. welke zijn goed te ontvangen in welke gebieden, welke zijn goed voor file info, welke zijn goed voor flits info, en welke voor beide. Maw er is een heleboel info, die wel hier overal te vinden is maar....... niet op een plek.

Kunnen we hier iets aan doen? Ik zit te denken in een lijstje die onder de TMC folder bijgehouden kan worden met daarin alle TMC zenders en de info die daarbij hoor zoals onder ander hierboven gemeld.

Ziet iemand dit zitten? en kan dat gedaan worden hier op de site? Hoeft niet fancy, alleen een kleine matrix mat daarin alle info.

Laat maar horen.
Patrick
VW passat 2004 met: PC5700 + MM5600 + jvc dv6202 + mi2100+ supercode europe + flitspalen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

Kijk ook eens op de site van WS.

Ik zie dat er een andere link is dan voorheen: http://www.navigatiehosting.nl/TMC/tmcz ... elinks.htm

Daar vind je in ieder geval welke zender wat uitzendt.

Via de site van de desbetreffende zender vindt je (soms) een dekkingskaart

frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Inderdaad, Willem (WS) heeft z'n site anders gehost. En inmiddels ook ge-update.

Het betreffende overzicht is zeer handig, en een ieder wordt verzocht om in voorkomende gevallen aanvullingen dan wel (vermeende) wijzigingen aan hem door te geven.
Daar loopt ook een vraag over in een draadje Oproep: noteer TMC-gegevens in buitenland!

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Traffic Message Channel”