TMC niet actueel !

Alles met betrekking tot TMC gerelateerde zaken
Forumregels
Deze groep is voor vragen over TMC zenders en ontvangen info.
Vragen over gebruik van TMC toestellen kan in een merk gebonden groep gedaan worden.
checkin
Senior Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:05

TMC niet actueel !

Bericht door checkin »

Zaterdag 24 April was het weer eens zo ver.

1 maal per jaar vlucht ik uit de streek, omdat je overdag je zeer slecht kan verplaatsen met de auto.

HET BLOEMENCORSO ! :shock: is er weer.

Vreselijk, overal die terroristen, je kan geeneens meer je eigen woonplaats meer in of uit :cry:

Omdat ik totaal niet geinterreseerd bent in dit fenomeen, heb ik er ook geen idee van, tot hoe laat dit de verkeerssituatie beinvloed.

Maar goed, rond de klok van 16.00 uur probeer ik de bollenstreek weer te naderen, wel heb ik een melding op de N207 richting Lisse/Hillegom dat er een file staat.
Ik kom van de A4 af richting Lisse/Hillegom over de N207.
het enige wat mij opvalt is dat er totaal GEEN file is !!!

Erger nog,
De weg is AFGESLOTEN ! ,net voor de aansluiting op de N208 !!!, ook nog andere sluiproute's geprobeerd, maar na 45 minuten kl....
Toen maar naar kennissen gegaan te Nieuw Vennep. om 18.00 was het dorp weer bereikbaar.

Dit soort evenementen heeft een behoorlijke impact op de verkeers situatie aldaar, het lijkt mij technisch mogelijk om deze chaos te kunnen verwerken in een duidelijke TMC meldingen.
[color=green][b]VDO MS5500 - Europa Navteq- TMC module 5010/01-VT - MA1410 - MC5400 - RST5400 - DV6100 - 2e+3e MM5000 achter - Hirschmann CarTV gen.2[/b][/color]

[size=84][color=red][b]MS5700-Europa Navteq-VDO PC5200 PT/40-VDO PN4000[/b][/color][/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Traffic Message Channel”