Video input TNS700

Alles met betrekking tot Toyota en Lexus navigatie
wildfire35
Starting Member
Starting Member
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 mei 2007 12:29

Video input TNS700

Bericht door wildfire35 »

Zou iemand duidelijkheid kunnen geven over de video-in mogelijkheid van de tns600 of 700 navi ? Ik heb meerdere verhalen gehoord hierover. Wat ik ervan begrijp is dat er standaard GEEN video ingang aanwezig is, maar dat dit via een converter kabel eenvoudig te realiseren is ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

http://www.dension4u.de/shop/product_in ... ts_id=2285
Voor dat geld moet je wel echt "wanhopig" op zoek zijn naar een videoaansluiting :wink:
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
henkvanerp
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 feb 2007 11:27

Bericht door henkvanerp »

Ieder moet zelf weten hoeveel hij uitgeeft voor een speeltje, vraag was alleen of en waar zo'n adapter te koop is.
IK ben zelf ook aan het zoeken naar een goedekopere uitvoering dus kom daar op terug al ik wat heb gevonden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

henkvanerp schreef:Ieder moet zelf weten hoeveel hij uitgeeft voor een speeltje, vraag was alleen of en waar zo'n adapter te koop is.IK ben zelf ook aan het zoeken naar een goedekopere uitvoering dus kom daar op terug al ik wat heb gevonden.
En die vraag heb ik beantwoord. De rest van jouw kritiek is overbodig gezien de gebruikte aanhalingstekens en de toegevoegde smiley die kennelijk even aan je aandacht waren ontsnapt :wink: . In ons taalgebied noemen wij dit ironie!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ghosterror
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jul 2008 21:09

Bericht door Ghosterror »

blijkbaar is het toch mogelijk ( vrij simpel zelfs...) om een videosignaal in te brengen in een TNS 700 NAV toestel. heb er effe een linkje bijgezet waar het uiteen wordt gezet. http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... opic=72730
hopelijk heb je/iemand er iets aan.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Deze mogelijkheid bestond uiteraad al toen de algemene informatie over de Toyota navigatiesystemen werd verstrekt. Niettemin is dit een aardig voorbeeld hoe je ipv een plug & play Toyota camera ook zelf kun gaan lopen prutsen.
Maar nergens bij de Toyota owners kom ik een aanwijzing tegen hoe een videospeler aangesloten moet worden. Een beeld is aardig maar het probleem is het daarbij behorende audio signaal, 2 x nog wel en daar is geen standaard voorziening voor. Bovendien mis je dan nog steeds de vrijschakeling bij vooruitrijden want videokijken is zp alleen mogelijk als de achteruit staat ingeschakeld
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ghosterror
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jul 2008 21:09

Bericht door Ghosterror »

Inderdaad nog wa werk voor de deur voordat het perfect werkt, maar dat van het 'achteruit' stand moet overbrugbaar zijn. Blijft alleen het probleem van het geluid over ( vermoedelijk de grootste van de 2 ). Maar ik blijf rustig verder werken aan het 'project'. Voor mij gaat het verlopig enkel om de achteruit camera functie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
oemoemenoe
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jan 2008 20:16

Bericht door oemoemenoe »

@Ghosterror; sta er bij stil dat het enkel kan bij de "af fabriek" systemen; de in Zeebrugge gemonteerde TNS700
kunnen we vergeten....... :cry:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ghosterror
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jul 2008 21:09

Bericht door Ghosterror »

mmm good call. Maar hoe kan je weten of je een een fabriek-af of zeebrugge TNS 700 hebt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dutchrav
Junior Member
Junior Member
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 jun 2006 14:21

Bericht door Dutchrav »

Welk type TNS700 praten we over? Een B9010 heeft bijvoorbeeld GEEN video input.
Audio converters sluit je aan via de CD-wisselaar aansluiting, die heeft bijna elke fullmap erop zitten.

De oudere modellen (TNS600) hebben die video aansluiting wel én een aansluiting voor backup camera.
Heb een B9003, B9000 en B9010 gehad dus weet nu de mogelijkheden wel..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Toyota en Lexus”