Universele kabelboom TNS300/310

Alles met betrekking tot Toyota en Lexus navigatie
roelie
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2010 23:31

Universele kabelboom TNS300/310

Bericht door roelie »

Hallo,

Ik heb recent een TNS300/310 aangeschaft en daarbij zit een universele kabelboom. Deze kabelboom heeft geen 10P(ins) aansluiting die wel wordt weergegeven in het aansluitschema van de TNS200 voor de Avensis (T22).
Volgens de verkoper zou deze aansluiting niet nodig zijn om het signaal te verkrijgen in het display daarvoor moeten nl. de TX-/+ kabel (geel en geel/zwart) aangesloten worden op de 12P aansluiting op eigen kabelboom van de auto.
Bij navraag bij de dealer gaf een monteur te kennen dat deze aansluiting wel eens de aansturing kon zijn van de routestem.
Weet één van jullie wellicht hier iets meer over ?

Kon nog geen topic vinden over dit bewuste onderwerp en anders hoor ik het graag.
Ben trouwens ook wel benieuwd of er -zoals ik opmaak uit een oude topic van Ronald de Haan- een 2e rode draad in de 12P moet worden aangesloten aangezien dit niet in het "Anschlussverfahren" staat die ik heb gedownload van het web.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ggeert
New Member
New Member
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 aug 2010 11:46

Bericht door ggeert »

Misschien heb je hier wat aan op deze site staan alle inbouw gegevens op van toyota waar onder ook die van de tns 300 http://www.toyota-tech.eu/Aim.aspx?menuitem=2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • problemen pc 5400 gps antenne vervangen voor een universele
    door berend850 » 15 okt 2014 13:12 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 491
  • TNS 200 vervangen voor TNS300/310
    door jaap appel » 15 nov 2015 10:48 » in Toyota en Lexus
    Reacties: 0
    Weergaves: 613

Terug naar “Toyota en Lexus”