Navigatie nieuwe Prius (model 2010)

Alles met betrekking tot Toyota en Lexus navigatie
roever
Average Member
Average Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 feb 2006 17:48

Navigatie nieuwe Prius (model 2010)

Bericht door roever »

Ik sta op het punt om een nieuwe Prius (model 2010) te bestellen in de 'Dynamic' uitvoering. In deze auto zit standaard een 'Full map HDD' navigatiesysteem ingebouwd. In mijn zoektocht naar meer informatie en gebruikservaring m.b.t. dit systeem ben ik echter nog niet ver gekomen.

In de Priussen (Prii?) die in de VS zijn vrijgegeven voor de eerste rijtesten zit een systeem dat er hetzelfde uitziet, maar wat toch anders blijkt te zijn. De VS uitvoering is n.l. een DVD systeem zonder HDD. Hierover is links en rechts wel wat informatie te vinden, maar ook slechts beperkt. Er wordt in de VS versies gesproken over een 6th / 7th generation Denso unit?

Ik ben er inmiddels wel achter dat het HDD systeem van de Prius gelijk is aan het systeem dat in Europa in de Avensis Executive Business wordt geleverd. Helaas heb ik daar nog geen reviews, filmpjes of handleidingen van gevonden. Het gaat om het volgende systeem:

Afbeelding

Dit is de VS uitvoering zonder HDD:

Afbeelding

Zijn er mensen die in het bezit zijn van een Avensis met dit systeem, of anderen die iets kunnen vertellen over het systeem, de kaarten, snelheid en BT carkit? Ook links naar gebruiksaanwijzingen etc. zijn welkom!
Golf V TDI Comfortline 2006 > Navigatie en Entertainment door Becker Cascade 7944

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
roever
Average Member
Average Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 18 feb 2006 17:48

Bericht door roever »

Ik heb een usermanual filmpje gevonden van de VS uitvoering van het systeem, voor de liefhebber:

Toyota VS filmpje
Golf V TDI Comfortline 2006 > Navigatie en Entertainment door Becker Cascade 7944

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jaenke
Junior Member
Junior Member
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 jul 2005 19:06

Bericht door jaenke »

Ik heb sinds een week de nieuwe prius 2010 en ik moet zeggen het navigatiesysteem is snel en ook de bt carkit werkt perfekt .Eens je een telefoon gelinkt hebt (of 2 ) is het gewoon instappen en starten en hij connect automatisch .het enige dat ik aan de prius niet vindt is of er een mogelijkheid is om de spiegels te laten inklappen bij het vergrendelen van de deuren maarja dat doet hier niet terzake .

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Paul van der Krogt
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2010 21:05

Bericht door Paul van der Krogt »

Ik heb de prius nu enkele maanden. Een perfecte auto maar het navigatiesysteem is wat mij betreft ver onder de maat. Vandaar dat ik inmiddels een TomTom IQ route heb geplaatst. Het navigatiesysteem is inderdaad ongelooflijk snel met het bepalen van de route. De routes zijn echter slecht geoptimaliseerd en in sommige gevallen levert dat omwegen van tientallen kilometers op. Ook de bediening is weinig vriendelijk en weinig is instelbaar. Het BT systeem werkt prima alhoewel hij niet van alle telefoons het adresboek overneemt. Een vijf jaar oude Parot deed dat wel bij de betreffende modellen. De HD werkt plezierig. Het is jammer da je er geen mp3 op kan zetten dus je bent met de cd tjes wel een tijdje bezig om je muziek er op te zetten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Zenec 2010 hulp gezocht
    door Geijsel » 22 jan 2018 14:41 » in Overige merken -- VASTE INBOUW --
    Reacties: 0
    Weergaves: 500
  • CD500 MY2009/2010 Benelux v.2012/2013
    door A__x » 04 aug 2014 11:59 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 823
  • Dringend hulp gezocht Opel CD 500 MY2009/2010 Beneluxversie 2014/2015
    door Paultje Poets 1979 » 06 feb 2016 22:01 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 584
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 28 feb 2019 20:25 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 720
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 17 nov 2021 20:05 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 377
  • Nieuwe kaarten 990.xxx
    door japie57 » 19 mei 2017 13:11 » in TomTom
    Reacties: 10
    Weergaves: 2263
  • Nieuwe kaar
    door Harryt » 14 apr 2018 17:46 » in TomTom
    Reacties: 3
    Weergaves: 655

Terug naar “Toyota en Lexus”