Lexus RX 300

Alles met betrekking tot Toyota en Lexus navigatie
Minus
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2009 21:43

Lexus RX 300

Bericht door Minus »

Goedenavond,
vandaag heb ik een oude (2001) Lexus RX 300 ex. aangeschaft, waarvan de vorige eigenaar zo zuinig is geweest door geen navigatie te nemen. Nu wil ik graag de originele nav. alsnog laten inbouwen, maar de verkoper liet me weten dat dit financieel niet haalbaar is. Kan ik niet geloven, de display en de navigatieknoppen zijn er al !
wie kan me vertellen welk systeem het is, en belangrijker: wie kan het voor me inbouwen ? ik heb er graag een dagje rijden voor over.
alvast bedankt,
Minus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Nu kun je er natuurlijk de verkoper op aankijken maar de man heeft wel gelijk!
Anders dan bij Toyota, waar er voor alle auto's een compleet pakket en manual beschikbaar is om navigatie in te bouwen, bestaat dit bij Lexus niet. Daar helpt een lieve verkoper ook niet aan. En de garage kijkt wel mooi uit om zich in een niet (goed) gedocumenteerd avontuur te storten. Grootste gelijk van de wereld.
Bovendien heb je het hier over een behoorlijk oude auto (naar de maatstaven van de huidige navigatie-technieken) Zoveel kant en klare oplossingen zijn er niet voor dit soort thans incourante modellen.

http://www.techdoc.lexus-europe.com/Aim.aspx?menuitem=2
Die zijn er namelijk om aan jou geld te verdienen en niet om vriendendiensten te veririchten. daarvoor moet je op heel andere plaatsen zijn en waarschijnlijk dat een bezoek aan éen Lexus-forum je daarbij op weg kan helpen

Ondanks dat, en dan weten we helemaal niet of dat scherm wel geschikt is voor de navigatie, kan zo'n inbouw achteraf toch wel tussen de € 4000 en 6000 gaan kosten. Misschien is het wel aantrekkelijker om een andere RX300 te nemen met navigatie!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Minus
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2009 21:43

Lexus RX 300

Bericht door Minus »

Bedankt,
koop ik toch maar een los systeempje..
Gr.Minus

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Toyota en Lexus”