Amerikaanse Lexus RX400h > Nederlands Nav + lichten nodig

Alles met betrekking tot Toyota en Lexus navigatie
TwanB
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2009 13:05

Amerikaanse Lexus RX400h > Nederlands Nav + lichten nodig

Bericht door TwanB »

Hoi,

Ik heb laatst een RX400h geimporteerd vanuit Amerika. Zoals te verwachten werkt hier de navigatie niet. Heeft er iemand een adres waar ik deze kan laten updaten/ombouwen? Ik heb een prijsopgaven gekregen vanuit de Lexus dealer, maar ben op zoek naar een oplossing met een schappelijke prijs :)

Tevens moet ik zij-knipperlichten en mistachterlampen in bouwen voor de RDW keuring. Als er iemand een een adresje heeft waar dat goedkoop kan, dan hoor ik het graag!

Thanks,
Twan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik weet van een eigenaar uit Breda die ten einde raad maar de hele geluidsinstallatie/navigatie heeft laten vervangen/ombouwen. Een gigantische klus omdat de Europese units fysiek en elektrisch niet zouden passen. En de originele unit ziet er juist zo verschrikkelijk fraai uit
Na het afrekenen was het importvoordeel vrijwel verdampt en de aanblik van de middenconsole aanmerkelijk minder fraai dan voorheen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Bericht door Mazurka »

Vraag eens aan emielvanham, ook hier op dit forum of hij het kan. Ik weet van audi en VW uit Amerika, dat hij wonderen verricht mbt tot het ombouwen van navigatie systemen. succes.

Gr.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TwanB
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2009 13:05

Bericht door TwanB »

Gerritje schreef:Ik weet van een eigenaar uit Breda die ten einde raad maar de hele geluidsinstallatie/navigatie heeft laten vervangen/ombouwen. Een gigantische klus omdat de Europese units fysiek en elektrisch niet zouden passen. En de originele unit ziet er juist zo verschrikkelijk fraai uit
Na het afrekenen was het importvoordeel vrijwel verdampt en de aanblik van de middenconsole aanmerkelijk minder fraai dan voorheen
De dealer had het er over om de nav unit achterin te vervangen door een europese unit. Daarbij zou er niets aan de unit voor veranderd hoeven worden. Kan dit uberhaubt wel dan? Als ik jouw verhaal lees lijkt het een veel grotere klus.

P.S. De dealer rekende hiervoor 1800 euro.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TwanB
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2009 13:05

Bericht door TwanB »

Mazurka schreef:Vraag eens aan emielvanham, ook hier op dit forum of hij het kan. Ik weet van audi en VW uit Amerika, dat hij wonderen verricht mbt tot het ombouwen van navigatie systemen. succes.

Gr.
Hey Mazurka, bedankt voor de tip. Ik heb het Emiel toevallig gisteren gevraagd maar hij doet helaas geen Lexus :(

Als er iemand anders is dan hoor ik het graag.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

TwanB schreef:De dealer had het er over om de nav unit achterin te vervangen door een europese unit. Daarbij zou er niets aan de unit voor veranderd hoeven worden. Kan dit uberhaubt wel dan? Als ik jouw verhaal lees lijkt het een veel grotere klus.

P.S. De dealer rekende hiervoor 1800 euro.
Wellicht dat we dan over een andere situatie spreken.
De auto die ik heb gezien heef een volledig hoogglans notenhouten dashboard en daarin ook de complete navigatie-unit diie open klapt en daarachter een tweetal DVD sleuven. Bediening dmv joystick op de tunnel
Deze complete unit is destijds vervangen inclusief nog wat grappen en grollen. Totale kosten, met nog steeds beperkingen in de stuurwielbediening, ruim boven de € 7000
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht

Terug naar “Toyota en Lexus”