Adres aangemaakt met MyDrive veranderd in mijn GO 6100 World

Gebruikersavatar
Beckermanneke
Average Member
Average Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 mei 2006 17:00

Adres aangemaakt met MyDrive veranderd in mijn GO 6100 World

Bericht door Beckermanneke »

Ik heb ontdekt dat de adressen die ik aan maak in My Drive op mijn PC na overseinen in mijn Tomtom GO veranderd in een ander adres, zie onderstaand voorbeeld, en volgens Tomtom klantenservice is dit normaal dat hij dit doet?

Ik gebruik op mijntelefoon de My Drive app waardoor ik deze veranderingen ontdekt heb


Van het adres op PC My Drive Papsouselaan 141 2624AL Delft, maakt hij een heel ander adres op de app op mijn GSM, hier is het Ikarusweg 19 delft

Van her adres Dorpstraat 11i , 2441 CE Nieuwveen maakt hij Muggenlaan Nieuwveen??

En van Gravin Juliana van Stolberglaan 398, 2263VS Leidschendam maakt hij Unnamed road, Leidschendam.


RDW Testcentrum, Talingweg 76, 8218 NX Lelystad, hier maakt hij RDW Testcentrum, Lelystad LEY Lelystad Airport Lelystad van

Maar volgen Tomtom is dit allemaal normaal
Subaru GT Turbo met Becker Traffic Pro HIGH SPEED
Yamaha Fazer FZ6s met Tomtom Urban Rider
Mazda CX-5 met NB1 Tomtom Navigatie
Peugeot 107 met Tomtom GO 6100 World

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Beckermanneke
Average Member
Average Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 mei 2006 17:00

Re: Adres aangemaakt met MyDrive veranderd in mijn GO 6100 World

Bericht door Beckermanneke »

Dorpsstraat 33, 3749 AC Lage Vuursche, maakt hij Koudelaan 1Lage Vuursche van, het is treurig dat er bij een duur product als Tomtom zoveel fouten in zitten, en de reactie bij de klantenservice van Tomtom komt er op neer dat je niet moet zeuren.
Subaru GT Turbo met Becker Traffic Pro HIGH SPEED
Yamaha Fazer FZ6s met Tomtom Urban Rider
Mazda CX-5 met NB1 Tomtom Navigatie
Peugeot 107 met Tomtom GO 6100 World

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DigiWalker
Senior Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 09 okt 2006 20:31

Re: Adres aangemaakt met MyDrive veranderd in mijn GO 6100 World

Bericht door DigiWalker »

Beckermanneke schreef: Papsouselaan 141 2624AL Delft, --> Ikarusweg 19 delft
Dorpstraat 11i , 2441 CE Nieuwveen --> Muggenlaan Nieuwveen
Gravin Juliana van Stolberglaan 398, 2263VS Leidschendam --> Unnamed road, Leidschendam.
RDW Testcentrum, Talingweg 76, 8218 NX Lelystad --> RDW Testcentrum, Lelystad LEY Lelystad Airport Lelystad
Dorpsstraat 33, 3749 AC Lage Vuursche --> Koudelaan 1 Lage Vuursche
ik vraag mij af,of dit fouten zijn.
Ja als je aan de voorkant van de panden moet zijn,dan zijn het fouten.
Echter,als je in de distributie zit , mag je eigenlijk wel blij zijn,dat TomTom dit doet,want zo kom je dus bij de aflever plaatsen,en niet bij particuliere zijde uit.
Al je adressen afgaande,denk ik namelijk dat je inde distri sector zit,en en/of met goederen rijd die bezorgd moeten worden.
Echter jij maakt ook fouten.
Papsouselaan,daar hoort achter de u nog een w.En Ikarus is niet met een ka maar met een cee.
Dorpsstraat Lage Vuursche,zou TomTom in principe zo moeten laten,echter het pand staat precies tegenover de plek waar de Koudelaan begint.Als dat voor TomTom nr 1 van de Koudelaan is,het zij zo.
Dorpsstraat Nieuwveen,muggenlaan is hetzelfde verhaal.Dorpsstraat is de voorzijde,Muggenlaan is de achterzijde,de delivery straat.
Als dat voor TomTom Koudelaan 1 is,ja wat kan daar op tegen zijn?
GJvS laan ,Leidschendam.Ja weer hetzelfde verhaal eigenlijk.TomTom stuurt je naar de achterliggende straat,wat in wezen de delivery straat is,en waar de parkeerplaatsen zijn.

Wat betreft RDW testcirquit Lelystad,dat is niet goed.
Kom je dan niet op het adres aan,ja dan deugt er iets niet.
Het systeem moet je immers wel naar de Talingweg nummer 76 brengen.
Dat is logisch.
Beckermanneke schreef: Maar volgen Tomtom is dit allemaal normaal
Normaal vind ik het niet,maar in het kader van ditributie verkeer kan het wel handig zijn,en je hebt altijd de mogelijkheid om de kaart uit te vergroten,en zien of beide straten,cq plekken dicht bij elkaar liggen.
Want nogmaals,ben je onderweg met een oplegger of iets dergelijks,dan heb je in een winkelstraat aan de voorzijde niets te zoeken.
Of TomTom via het systeem kan zien,dat het hier om een shop o.i.d gaat weet ik niet.
Wat ik wel constateer,is dat het een toestel is met alles erin,waaronder ook een SIMcard,en/of het toestel e.e.a linkt aan bedrijven direct via het web,is mij niet bekend.
Zolang het toestel je op je bestemming brengt,waar je moet zijn,is er wat mij betreft niets aan de hand.
Maar verwarrend is het wel.
Waarom een TomTom dit doet,is voor mij een raadsel.
Maar aangezien alle adressen die je hier neer zet,in de detailhandel zitten kan ik ergens wel begrijpen,althans als ik erover nadenk,en de link leg met aanleverpunt,zeg ik,er zit iets in waarom.
Vreemd is het wel.
Kan het ook zijn dat dit een truckversie model is?
Of dat je met een truckkaart op de TomTom werkt?(Als dat al mogelijk.)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • VanTomtom GO 6100 World laat zuignap telkens los
    door Beckermanneke » 12 sep 2016 10:27 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 525
  • Tomtom GO 6100 World gebruikt kaart waarin nog veel fouten zitten, specifiek de huisnummers
    door Beckermanneke » 10 sep 2015 17:10 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 722
  • VDO Dayton VRM 6100
    door hymer marc » 16 apr 2015 10:30 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 1
    Weergaves: 606
  • Pioneer Avic F310BT Probleem met adres invoer.
    door Gmac » 19 okt 2015 14:47 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 2
    Weergaves: 963
  • Waar is mijn POI gebleven ?
    door scriba2 » 05 jan 2021 23:24 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 472
  • Navigatie voor mijn VW Golf 5
    door Marcianox » 04 mei 2015 12:27 » in V.A.G
    Reacties: 0
    Weergaves: 622
  • alles wat op mijn Navigon 70/71 gewist
    door Carpman » 10 jul 2021 20:50 » in Navigon
    Reacties: 0
    Weergaves: 415

Terug naar “TomTom”