goede vervanger gezocht voor Command (Mercedes ML)

...op proef ivm de vele topics hierover...
HendrikJD
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 okt 2015 11:16

goede vervanger gezocht voor Command (Mercedes ML)

Bericht door HendrikJD »

Eerlijk gezegd weet ik niet of dit de juiste topic is maar ik vraag me het volgende af:
Heeft iemand ervaring met een goed vervangend navigatiesysteem voor de Command APS. Ik heb een Mercedes ML (W164) van 2006. Het aanwezige systeem bevalt me niet echt. Bluetooth doet het af en toe niet. Het aanmelden van een nieuwe GSM is een ramp. Na aanmelden GSM en nieuwe provider is het telefoonboek niet aanwezig. Geen internet mogelijk wanneer de GSM in de externe modus zit.
Navigatie niet in 3D en routeplanning kent geen letters bij de postcode. Kortom, ik zou graag een ander soort systeem hebben.
Nu heb ik de negatieve ervaringen van Navaudio gelezen hier en de systemen van Chinese makelijk scoren bijster slecht (te lezen naar de ervaringen hier)
Nu heeft Alpine een systeem dat in de ML kan ingebouwd worden maar rond de 2300 euro vind ik ronduit buiten proporties.
Heeft iemand dus een suggestie?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DigiWalker
Senior Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 09 okt 2006 20:31

Re: goede vervanger gezocht voor Command (Mercedes ML)

Bericht door DigiWalker »

[quote="HendrikJD"]Nu heeft Alpine een systeem dat in de ML kan ingebouwd worden maar rond de 2300 euro vind ik ronduit buiten proporties.
Heeft iemand dus een suggestie?[/quote]
Een Medion misschien? Brengt je ook overal,en is geen slechte navigatie.
http://www.medion.com/nl/shop/navigatie ... 766a1.html
Of is je dat te min.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
HendrikJD
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 okt 2015 11:16

Re: goede vervanger gezocht voor Command (Mercedes ML)

Bericht door HendrikJD »

Op zich is er niets mis met Medion. Ik heb zelfs 3 x een pc van dit merk aangeschaft. Maar Medion heeft geen navigatiesysteem dat in de plaats van mijn Command APS ingebouwd kan worden. Elders op het forum worden complete systemen van chinese makelijk afgeraden vanwege de enorm slechte ervaringen hiermee. Slechte bouw etc.
Alpine, waar ik naar verwees heeft een identieke inbouwmogelijkheid en kan op de bestaande bekabeling van de Command worden geplaatst. Dát is wat ik nu zoek.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DigiWalker
Senior Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 09 okt 2006 20:31

Re: goede vervanger gezocht voor Command (Mercedes ML)

Bericht door DigiWalker »

[quote="HendrikJD"] Dát is wat ik nu zoek.[/quote]
Ja maar daarvan was toch de prijs te hoog?
Dit schrijf je letterlijk: "maar rond de 2300 euro vind ik ronduit buiten proporties".
Nou ik niet.Alle waar heeft zijn prijs.Goedkoop is vaak duurkoop,en voor niks gaat de zon op.
Het is het een of het andere.
Wie zo'n wagen(geländefahrzeug) met een ster rijdt ,kijkt toch niet op een paar luizige centen?
Vooral niet bij zo'n sjees. http://www.motor-talk.de/fahrzeuge/4675 ... es-ml-w164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
HendrikJD
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 okt 2015 11:16

Re: goede vervanger gezocht voor Command (Mercedes ML)

Bericht door HendrikJD »

In de eerste plaats is mijn Mercedes van 2006 . Als ik over zoveel geld zou beschikken dan had ik wellicht een nieuwe gekocht.
En er is altijd een gulden middenweg. Alpine staat nu niet direct bekend om zijn goedkope producten.
Ik heb zelf ooit een Kenwood gehad voor een SsangYong (ook 2din 7") en die kostte ruim 1000 euro minder. Alles perfect werkend. En bovendien nu zelfs nog goedkoper dan 7 jaar geleden. Maar helaas geen inbouwmogelijkheid voor de Mercedes (wel VW/audi/Seat)
Dus er is voor heel wat minder geld ook goede waar te koop. Ik had hoop dat iemand mij op het goede spoor kon zetten. Ik zie veel te veel slechte ervaringen met al die chinese merken voorbij komen. Dus dat zal het niet worden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Goede vervanger voor Tomtom One
    door Andless » 16 jul 2014 11:12 » in Aankoop advies
    Reacties: 1
    Weergaves: 564
  • Mercedes Europa Audio 50 APS NTG-2
    door bullterrier » 08 sep 2014 21:25 » in Mercedes
    Reacties: 0
    Weergaves: 953
  • Mercedes ML comands aps display informatie
    door Wimschuldink » 05 dec 2016 10:32 » in Mercedes
    Reacties: 0
    Weergaves: 490
  • Wat is de originele navigatie Mercedes CLS 2005
    door willy100 » 09 apr 2018 14:22 » in Mercedes
    Reacties: 0
    Weergaves: 413
  • Softwareupdate MS5000 gezocht
    door Tice » 30 jul 2017 17:20 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 501
  • Gezocht 1 din klapscherm navi
    door Cuzoen59 » 08 mei 2016 14:47 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 0
    Weergaves: 521
  • Gezocht TNS510 update
    door Benji » 24 apr 2018 16:13 » in Te Koop Gevraagd
    Reacties: 1
    Weergaves: 1814

Terug naar “Aankoop advies”