NVE-N099P + IVA-W502R + KCE-400BT

Coroner
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 aug 2014 15:17

NVE-N099P + IVA-W502R + KCE-400BT

Bericht door Coroner »

Beste leden,
Ik ben nieuw hier en heb me op dit forum aangemeld omdat ik nogal behoorlijk met de handen in het haar zit.
Ik kocht tijdje geleden een opel zafira (slechtste aankoop ooit) uitgerust met het in de titel vernoemde systeem. Qua audio werkt alles goed maar de navigatie is echter niets mee aan te vangen, zodra ik overga op navi krijg ik een troebel en heel onduidelijk blauw scherm. Ik kan wel zien dat het wel degelijk de navi is maar ik ben anders gewoon van alpine, de cursor verplaatst ook wel als ik ga rijden maar het is onmogelijk om een adres in te voeren op welke manier dan ook. De verkoper van de auto geeft niet thuis wat kennis van audio en navi betreft dus ben ik zelf maar eens beginnen zoeken. Nu blijkt dat er maar heel weinig van de bedrading is aangesloten, namelijk enkel de constante +, de - uiteraard, en de + na contact. Verder liggen alle andere draden geisoleerd en onaangesloten. Zou het kunnen dat het systeem hierdoor niet thuis geeft?

Met vriendelijke groet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Re: NVE-N099P + IVA-W502R + KCE-400BT

Bericht door wmp »

Ja, absoluut, de pulse moet zijn aangesloten, anders trekt de navigatie op niets.
Mogelijk ook een handremkabel, als je geen adressen kan invoeren.

Kijk ook even hier: informatief.html
Succes = vaker opstaan dan je valt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Coroner
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 aug 2014 15:17

Re: NVE-N099P + IVA-W502R + KCE-400BT

Bericht door Coroner »

Hartelijk dank voor de reactie. Dus die handremkabel aan de massa? Misschien ook enig idee waar ik in de zafira een snelheidspuls kan vinden?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Nieuwe dvd voor NVE-N099P
    door willy1 » 04 jun 2016 09:56 » in Alpine
    Reacties: 0
    Weergaves: 1743
  • Alpine NVE-N099P upgrade dvd
    door willy1 » 03 jun 2016 16:56 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 1017

Terug naar “Alpine”