map udates jvc kd-nx5000?

binky
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jun 2014 16:31

map udates jvc kd-nx5000?

Bericht door binky »

hallo allemaal ik ben nieuw hier en ik heb een probleempje met mijn jvc auto radio.

mijn vraag is dan ook waar haal ik de map udates voor de jvc kd-nx5000 vandaan, navteq als ik me niet vergis ik heb het hele internet al afgezocht inclusief hier maar ik kom er maar niet achter waar ik deze update versie 2 of 3 kan kopen het lijkt wel of die hele radio nooit bestaan heeft :speechless_: teminste de map updates voor de rest is er genoeg te vinden.

op het moment staat er firmware 1.3 en map 00.92 op.

wie o wie kan mij helpen waar ik deze software vandaan kan halen.


alvast bedankt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
binky
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jun 2014 16:31

Re: map udates jvc kd-nx5000?

Bericht door binky »

niemand!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mathy
Average Member
Average Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 04 jan 2007 17:36

Re: map udates jvc kd-nx5000?

Bericht door Mathy »

Hallo binky

Volgens de site van JVC staat er kaartmateriaal van Navteq op. Maar op de site van Navteq komt de JVC KD-NX5000 helemaal niet voor.

Zelf heb ik een KD-NX901 van JVC. Het apparaat is van 2005, de laatste update is uitgekomen in december 2006. Met kaartmateriaal van 2005. Daarna niets meer. Het apparaat bevalt me, op wat nukken na, prima. Erg jammer dus dat er verder nooit support is geweest.

JVC moet betalen om navigatiemateriaal van bedrijven als Navteq en Teleatlas te krijgen. Waarschijnlijk doen ze dat niet of niet lang.

Voor mij is het inmiddels duidelijk: Nooit meer JVC!

Niet omdat hun apparaten slecht zijn, want dat zijn ze niet, maar omdat ze niet investeren in updates. En daarmee de gebruikers, hun klanten, in de kou laten staan.

groetjes

Mathy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
binky
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jun 2014 16:31

Re: map udates jvc kd-nx5000?

Bericht door binky »

hey Mathy,

bedankt voor de reactie, klopt inderdaad op site van jvc wordt je door gestuurd naar navteq maar daar is dan weer niets te vinden ik zelfs een mail gestuurd naar jvc en navteq ik zou binnen 4 dagen response krijgen is inmiddels als weer 2 weken geleden maar nog steeds niets van gehoord.
hier op de site staat dat er een verie 2/3 moet zijn, inmiddels heb ik wel de firmware kunnen updaten bij jvc naar 1.3 en het rare is die update is er voor om fouten uit te sluiten met het inladen van map navteq versie 3, ik vind maar heel vreemt.
al met al vind ik het een prima radio en het voordeel dat er navigatie ingebouwd zit, alleen dan weer jammer dat er verouderde kaarten inzitten, toch maar eens langzaam gaan zoeken naar een andere 1 din navigatie radio of dat weer een jvc wordt ik betwijfel het, anders was ik voor een becker radio gegaan maar die zijn er ook al mee gestopt er bijven dus maar weinig 1 din radio's over, ik hoop stilletjes dat ik toch nog ergens de sofware vandaan kan halen.

iig bedankt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “JVC”