Blaupunkt MCD werking

Marcellus
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 dec 2013 21:03

Blaupunkt MCD werking

Bericht door Marcellus »

Ik heb mijn Mcd overgezet naar een andere auto. De werking van de radio is prima maar de navigatie werkt niet.
Alles is een op een overgezet maar de navigatie geeft geen route aan. Geeft off road aan.
Kan het aan de bedrading liggen denk ik dan. De GALA werkt niet. Dat was in mijn vorige auto ook niet. Wellicht iemand
Die hiervan de keluer draad weet die hiervoor gebruikt moet worden? En ligt het aan de bedrading of moet ik het in het toestel zoeken of de opnieuw aangesloten antenne die wellicht met het overzetten kapot is gegaan?
Wie helpt mij verder? Betreft Blaupunkt MCD in Volkswagen Sharan.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
PJD
Normal Member
Normal Member
Berichten: 175
Lid geworden op: 30 jun 2010 12:15

Re: Blaupunkt MCD werking

Bericht door PJD »

Tuurlijk ligt het aan het aansluiten, of je bent onvolledig in je verhaal.

GPS heeft een antenne nodig om überhaupt wat te kunnen doen, zit die er in, en dan VW, je moet de radio dan ook nog aanmelden dat de auto weet wat er aanwezig is, dus VAGCOM er aan.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marcellus
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 dec 2013 21:03

Re: Blaupunkt MCD werking

Bericht door Marcellus »

Ik weet inmiddels dat de GPS Antenne goed functioneert. Het is dat wanneer ik een bestemming invoer, deze opgezocht wordt en in het scherm staat ook waar ik op dat moment ben. Als ik ga rijden blijft het scherm "bevroren" op de eerste aanwijzing die het gaf en geeft geen meldingen meer. Dus ik denk dat ere meer van belang is dat de navigatie het moet doen anders dan alleen van stroom voorzien en een antenne aansluiten. Ian het me overigens niet voorstellen want in de andere (zelfde) auto deed ie het wel. Ook dar was bijv. geen GALA aangesloten. Ik heb bij eerdere auto ook nooit VAGCOM er aan gehangen (wat dat ook moge zijn)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Blaupunkt FX SD kaart ruilen
    door FOCUSopFORD » 11 jun 2015 22:45 » in Vaste Blaupunkt systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 750

Terug naar “Vaste Blaupunkt systemen”