Garmin nüvi 2445

a.de.boer
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jun 2013 12:55

Garmin nüvi 2445

Bericht door a.de.boer »

Garmin nüvi 2445

Dit jaar gaan we op vakantie door Frankrijk en op je navigatie mag dan geen snelheidscontroles worden aan gegeven, hoe kan ik dit verwijderen op mij navigatie??

En het volgende probleem is dat ik de nieuwste kaart er niet meer op kan krijgen omdat hij vol is.
Moet ik nu eerst de oude kaarten er afhalen om dan de nieuwe er weer op te zetten?
Ik heb al een aantal malen een nieuwe kaart er op gezet zonder problemen, maar nooit de oude kaarten verwijderd.
Heb inmiddels alle opgeslagen adressen en tripjes al verwijderd, helaas zonder resultaat.
Wat voor actie moet ik ondernemen, ben namelijk niet zo handig met dit soort dingen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Re: Garmin nüvi 2445

Bericht door Toho_NL »

Vwb de flitspalen: heb je de flitspalen van Europa erop gezet / gekocht? Voor zover mij bekend staan die er standaard niet op, dus als je er niks hebt op gezet zouden ze er niet op moeten staan lijkt me :)

V.w.b. de kaarten: welk programma gebruik je om de kaarten erop te zetten? Garmin Express of Garmin MapUpdater? Dan kan ik eens kijken wat mijn Garmin hier doet. Ik meen dat hij hem normaliter overschrijft ofwel een melding geeft dat het niet gaat passen (omdat de kaarten steeds groter worden komt er een moment dat het interne geheugen niet meer toereikend is) en dan vraagt of je zogenaamde deelkaarten wilt installeren (om zo de benodigde ruimte te verminderen).

Groetjes,
Toho_NL
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
a.de.boer
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jun 2013 12:55

Re: Garmin nüvi 2445

Bericht door a.de.boer »

De flitspalen staan niet voor geprogrammeerd er op, maar hij geeft melding van flitspalen en volgens mij is dat niet toegestaan in Frankrijk.
Voor het updaten van kaarten gebruik ik Garmin Lifetime Updater.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Re: Garmin nüvi 2445

Bericht door Toho_NL »

In Frankrijk mag dat inderdaad niet, dan zou het een melding van 'gevaarlijke zone' moeten zijn. Je zou de Garmin aan de PC kunnen koppelen en dan benaderen via Deze Computer en op het apparaat in de map POI kijken of daar Safety Cameras France (o.i.d.) op staat en die file eraf te gooien. Dan behoud je de data voor de andere landen maar Frankrijk is er dan vanaf.

Voor het updaten van de kaarten, volgens mij heeft Garmin nu Garmin Express als software om de kaarten bij te werken. Wellicht kan je die van de Garmin site downloaden en het dan nog eens proberen of hij wel de kaarten overschrijft?

Groetjes,
Toho_NL
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
a.de.boer
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jun 2013 12:55

Re: Garmin nüvi 2445

Bericht door a.de.boer »

Heb nu Garmin Express er op en een sd kaartje er bij gekocht, nu is het dus gelukt om de nieuwste kaarten er op te zetten.
De map POI is helemaal leeg nu, dus ga ik er vanuit dat er aft is.

Bedankt, Albert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Garmin nuvi 2699 lmt-D
    door willym » 11 mar 2017 09:35 » in Garmin
    Reacties: 5
    Weergaves: 960
  • Garmin Nuvi 3597
    door catmen » 19 jun 2022 20:36 » in Garmin
    Reacties: 0
    Weergaves: 218
  • Garmin nuvi 3597LM aansluiten op PC
    door catmen » 27 jun 2016 14:40 » in Garmin
    Reacties: 2
    Weergaves: 612
  • Garmin Nuvi 3597 oplaadprobleem
    door catmen » 24 mei 2016 20:09 » in Garmin
    Reacties: 7
    Weergaves: 2447
  • garmin nuvi 3597 route plannen
    door catmen » 29 apr 2014 09:21 » in Garmin
    Reacties: 16
    Weergaves: 3466
  • Garmin nüvi 2699 LMT-D: Alleen Nederland/België en Duitsland?
    door keetje49 » 27 nov 2015 19:59 » in Garmin
    Reacties: 2
    Weergaves: 830
  • Garmin Etrex Touch 35 ruilen voor Garmin Edge
    door Tomwes321 » 04 apr 2022 19:37 » in Ruilen / Gratis op te halen
    Reacties: 0
    Weergaves: 244

Terug naar “Garmin”