Pioneer F940BT diefstal en advies

dryugo
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2012 14:02

Pioneer F940BT diefstal en advies

Bericht door dryugo »

Hallo beste leden van navigatiehelpsite

Ik ben nieuw in deze forum omdat ik eigenlijk met enkele vragen zit.

Ik, een jongen uit Den Haag 22jaar ben in het bezit van een BMW 3-serie. Op de auto heb ik een specificatie laten uitvoeren voor het kunnen installeren van 2din systemen. (orgineel enkel 1din)

Ik heb een Pioneer Avic F940BT ingebouwd zie foto: 8)
Afbeelding

Zoals je kunt zien betreft het een systeem met een uitneembare front (links onder), tevens ook beveiligd met een wachtwoord.

Echter na 6 maanden is dit het resultaat: :crybaby:

Afbeelding


En nu de aanleiding tot het gestarte onderwerp:
- Het frontje van de navigatie is eruit (deze ligt thuis) hoe is het mogelijk dat ze tog de navigatie hebben eruit gehaald?
- Het systeem vraagt na he afkoppelen van het stroomtoevoer(accu) om een wachtwoord (deze kennen hun niet), waarom toch eruit gehaald?

Is het mogelijk voor dieven om aan frontjes voor deze toestellen te komen?, en valt het wachtwoord dan ook daadwerkelijk te omzeilen, of is dit gewoon een domme crimineel geweest?

Pioneer beweert het volgende: Het is onmogelijk om aan een frontje voor uw systeem te komen zonder in het bezit te zijn van een bon en aangifte gedaan te hebben.
Het wachtwoord is niet te hacken, enkel een Pioneer Service Point kan in dat geval helpen.

Kan iemand mij misschien wat duidelijkheid brengen, want het bovenstaande is het commerciele verhaal :speechless_: . Want hetgeen wat de Pioneer Service Point doet kan misschien ook iemand buiten het bedrijf (crimineel).

Waarom wil ik dit weten: Het is voor mij belangrijk om dit te weten i.v.m. met een vervangende navigatie, ik kies niet hetzelfde MERK als ik weet dat hun diefstalpreventie geen NUT heeft. :doh:

Bij voorbaat dank,
Yugo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
robsel