Nieuwe Kaarten.

Gebruikersavatar
japie57
Normal Member
Normal Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 28 feb 2011 10:47

Nieuwe Kaarten.

Bericht door japie57 »

Hallo Allemaal.

De nieuwe kaarten van tomtom versie 890.XXXX zijn weer uit.


Groeten Cees.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nachtvalk
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 apr 2013 21:04

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door nachtvalk »

Hallo Cees,

Ik lees hier op dit forum dat jij nogal wegwijs bent met tomtom. Ik heb hier een TT One Xl waar op alles weg is. Ik wil er nu graag weer een navcore op hebben en de kaart(en) van Europa. Ik ben al een hele dag bezig geweest om dat voor elkaar te krijgen maar het lukt me niet (meer). Kun jij me vertellen hoe te handelen? Mijn email is edit: zo hebben anderen natuurlijk niets meer aan het antwoord

bvd Reiny

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nachtvalk
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 apr 2013 21:04

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door nachtvalk »

Ja uiteraard maar ik was van mening dat dat hier niet open en bloot uitgelegd mocht worden......... Van mij mag iedereen het wel weten en lezen.

Reiny

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
japie57
Normal Member
Normal Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 28 feb 2011 10:47

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door japie57 »

Hallo Reiny.

Ik weet niet waar je woont, maar laat dat even weten.
Dan kon ik je wel verder helpen.

Groeten Cees.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door kobus1960 »

Ter sprake brengen van illegale content is volgens de
forum reglementen verboden, daar ga je mee akkoord
als je registreert. Dat is niet om de brave hendrik uit
te hangen. Bescherming van het forum. Diverse kaarten-
bakkers houden alles in de gaten en claimen dergelijke
content als schade. Voorbeeld Teleatlas (TomTom) en
Navteq (Nokia). Andere forums die dit wel toelaten :D
worden om de haverklap uit de lucht gehaald :shock:
Komen net zo snel weer terug onder andere namen, ik
zal geen voorbeelden geven, zoek die zelf maar even.

Ik maak er zelf ook gebruik van, vandaar :D :D :D
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
japie57
Normal Member
Normal Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 28 feb 2011 10:47

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door japie57 »

Hallo Kobus.

Wie zegt dat ik hem ilegaal wil helpen.
Ik wil gewoon persoonlijk uitleggen hoe hij bij tomtom kaarten en navcore kan krijgen.
Jij trekt altyd de verkeerde conclusie als ik iets zeg.
Ik ben niet zo goed in het uitleggen per mail.
Ik word hier een beetje ziek van.
en anders stop ik met iemand helpen en meld ik me af bij dit forum.

Groeten Cees.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nachtvalk
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 apr 2013 21:04

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door nachtvalk »

Hallo Kobus

Het gaat nog niet eens zozeer om wel of niet legaal maar het volgende is gebeurd: ik heb die TT destijds gewoon in de winkel gekocht en toen kon ik de kaarten van TT gewoon downloaden van de website van TT. Nadat ik de TT een paar jaar niet heb gebruikt wilse ik m weer gaan gebruiken. Volgens TT moest ik het geheugen leeg maken, formatteren en aansluiten op de pc / laptop. Zo zou ik alles er weer op krijgen volgens hun. Nadat ik dat dus had gedaan was ik alles kwijt maar had ik wel de nieuwe software op de TT staan. Toen ik middels TT Home de kaarten weer op wilde halen kreeg ik dus doodleuk een melding dat TT geen kaartservice meer verleende als toen ik destijds had na aankoop van de TT. Wat moet je dan? Als je een produkt koopt met een bepaalde dienstverlening dan mag ik toch aannemen dat, zolang ik het produkt in mijn eigen bezit heb, ik ook gebruik kan en mag maken van iets dat ze mij toendertijd geleverd hebben? Goed, hij is al een paar jaar oud maar ziet er nog uit als nieuw en werkt verder perfect. Alleen de kaarten waren erg verouderd. De TT staat zelfs nog op mijn naam geregistreerd!!! Ik vind dit gewoon zwak, ziek en misselijk van TomTom......... Of zie ik dat verkeerd?

Groeten Reiny

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door kobus1960 »

@Reiny

Ik probeerde alleen uit te leggen waarom het bespreken
van dit soort dingen gevoelig ligt, niets meer en niets minder.
En idd, het is muggenziften van TT. Ze hebben er onderhand
wel de nodige forums mee uit de lucht weten te halen.

@Cees.

Mijn verhaal was totaal niet tegen jou gericht.
Meer als info waarom de beheerder uiterst voorzichtig is.
Voor je het weet is dit prachtige forum plat vandaar.
Ik heb totaal niets tegen je, ik help zelf ook mensen met
TT problemen. Als dat zo overkomt, heb je het verkeerd.

Fijn weekend en groet, Koos
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door Mazurka »

@nachtvalk,

Waarom bel je niet gewoon naar de helpdesk van TT en leg je je probleem voor? Er zitten daar, uit mijn ervaring, hele aardige jongens, die je met alle plezier helpen :idea:
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nachtvalk
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 apr 2013 21:04

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door nachtvalk »

@ Mazurka,

Dat heb ik dus gedaan en zal dan wel net de verkeerde aan de telefoon hebben gehad. Ik heb het hele verhaal (zoals boven beschreven) voorgelegd en, ondanks dat ze via de registratie vast wel konden controleren dat ik de eertse eigenaar ben, kreeg ik GEEN kaarten meer omdat ie al 8 jaar oud was, ik geen cd's meer had en mijn toenmalige emailadres niet meer wist.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door Mazurka »

Nee, dat lijkt mij logisch, je zal voor een € 50,00 een nieuw abonnement moeten afsluiten, heb je gelijk de laatste kaartupdate en ook voor de volgende 4 of 6 kwartalen.
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nachtvalk
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 apr 2013 21:04

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door nachtvalk »

@Mazurka

Nou dat dacht ik niet. Als ik de, weliswaar oude, kaarten er op heb staan en ze laten me alles klakkeloos formatteren zonder aan te geven dat ik bepaalde bestanden moet bewaren dan vind ik dat ze dan ook zo groot moeten zijn om er voor te zorgen dat ik er weer kaarten op krijg want anders had ik gewoon kunnen updaten. Dan had ik ook zelf, zonder helpdesk, de zooi wel kunnen vernaggelen.......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door Mazurka »

1. Wat moet je met sterk verouderd kaarten, als je voor weinig Up to Date kan zijn.
2. Als je iets formatteerd, dan zorg je toch eerst voor een backup? :idea:
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nachtvalk
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 apr 2013 21:04

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door nachtvalk »

Nogmaals; ik heb gedaan wat ze bij TT zeiden (weet ik veel). Anders had ik gewoon kunnen updaten want het was toendertijd bij aankoop van de TT "levenslang" updaten. Alleen om een of andere reden wilde de TT vorige week niet meer opstarten.
Ma ja....... we zien wel.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DigiWalker
Senior Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 09 okt 2006 20:31

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door DigiWalker »

Jou naam "nachtvalk" komt me bekend voor.Al op een ander forum de vraag eerdere gesteld,en daar nul op het rekest gekregen?
En ja,je hebt recht op kaarten die er destijds op zaten.Maar ook dat is niet moeilijk.Je hebt schijnbaar niet goed geluisterd naar de instructies die Tomtom je gaf.
Je hebt naar alle waarschijnlijkheid ,TomTomHome gebruikt om er een nieuwe navcore op te zetten.Daarna worden de kaarten die er destijds op zaten gewoon weer aangeboden.
En voor acht jaar terug had TomTom misschien wel levenslang iets,maar geen gratis updaten van kaarten.De navcore kun je wel levenslang updaten voor koef noef.
Uit je postings te lezen,ben je clevverder dan dat je ons wilt laten geloven.
Daarom ,wat Mazurka terecht opmerkt,je had voordat je formateerd,ook een backup kunnen maken van het toestel.
Maar ik weet dat mensen die niets met een backup meer willen doen,en het liefst proletarisch willen shoppen,die maken zelden een backup,en komen op fora als er problemen zijn.
Reiny,je naam komt me ontzettend bekend voor.Van een TomTom forum.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nachtvalk
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 apr 2013 21:04

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door nachtvalk »

@DigiWalker (zonder eign naam?)

Nou DigiWalker dan moet ik je wel teleurstellen. Ik heb de TT weer teruggevonden tijdens het opruimen van een kast en ik had m al een jaar of drie, vier niet meer gebruikt en wist dus ook niet meer wat er toen mee is gebeurd. Voor wat andere forums betreft; dit forum is het enige forum waar ik me netjes heb aangemeld en de vraag heb voorgelegd omdat ik al lezend hier de naam van Japie veelvuldig tegenkwam en die veel antwoorden gaf. En ja, ik heb netjes TT Home gebruikt maar daarna kreeg ik dus NIET de kaarten aangeboden die er destijds, toen ik m heb gekocht bij Halfords, op zaten en wel degelijk "levenslang" GRATIS konden worden geupdated (dat was toendertijd een -speciale- actie van/bij Halfords). Als dat zo zou zijn dan had ik me hier niet aan hoeven melden om de vraag te stellen. Over cleverder dan ik hier wil laten blijken; ik ben geen tiener, geen midden dertiger, geen midden veertiger maar vijftig plus. Wil idd niet zeggen dat ik niets weet maar als ik een week bezig moet zijn om een TT weer aan de praat te krijgen (want opgeven doet opa niet zo snel) dan snap jij toch ook wel dat ik het dus niet zo maar even doe zonder enige hulp. Ik heb m nu weer aan de praat nadat ik via nieuwsgroepen een heleboel navcore's en kaarten uit heb moeten proberen tot ik de juiste combinatie had. Na de installatie werd de kaart "gewoon" weer bijgewerkt middels TT Home.
Dus uiteindelijk had ik gewoon met iets meer geduld door moeten gaan en me hier niet aan moeten melden. Dan had ik die wijsheden en suggestieve uitspraken van jou niet hoeven verdedigen. Niet dat dat een verplichting is maar ik hou niet zo van wijsneuzen die denken dat ze weten wat een ander wel of niet kan, doet of mag.

Reiny

Oh ja, ik heb me ook netjes bij TomTom weer aangemeld met mijn eigen prive naam en emailadres (weet je dat ook gelijk).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nachtvalk
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 apr 2013 21:04

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door nachtvalk »

Nog even een toevoeging:
Kijk hier eens: http://www.jouwtomtom.nl/forum/index.ph ... tt-system/ Daar zit er een die ongeveer hetzelfde probleem had (in 2012) als ik en kreeg ook geen bevredigend antwoord van TT.

Reiny

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door Mazurka »

Ik concludeer, dat het hier steeds gaat over "oude" kaarten. Ik heb pas geleden ook zoiets meegemaakt met mijn TT, na een laatste update starte de TT steeds opnieuw op en kwam niet verder dan de veiligheids verklaring, waarna hij dus uit ging en weer opnieuw opstartte. TT helpdesk gebeld en dit voorgelegd. Ze gaan dus eerst kijken via je emailadres, of je recht hebt op update's, wat logisch is en zijn daarna wel een uur bezig geweest om de TT weer aan de praat te krijgen, dat lukte niet, totdat ik zei, dat het leek dat het dockingstation, wat ik heb, telkens uitviel. Volgens de medewerker was dat waarschijnlijk de oorzaak en kreeg, gratis, een nieuwe kabel toegestuurd. Toen ik de kabel had, nogmaals met de helpdesk gebeld en die hebben mij weer prima geholpen om daarna de TT weer werkend te krijgen. Mijn ervaring met de helpdesk is dus zeer goed, ze hebben kennis van zaken, zijn vriendelijk en geduldig, want ik ben ook een 50 plusser en snap het soms ook niet meer zo snel. :)

Ik denk dus dat het probleem bij jou en dat andere verhaal, zit in het feit, dat er op de een of ander manier geen recht is op update's, omdat er geen geldig abonnement bij hun bekend is. Ik kan mij goed voorstellen, omdat er veel illegale kaarten op TT staan, TT daar goed op let, alvorens je te helpen, nu wil ik niet zeggen, dat het bij jou ook zo is, maar als je bij hun niet bekent bent, dan houd het voor hun op.

P.S.
Ik lees net, dat jij het email adres niet meer weer, waar je destijds bekend was bij TT, dan lijkt het mij logisch, dat zei zo reageren. Verplaatst jij je eens in hun positie, met in het achterhoofd hebbende, dat er veel illegaliteit heerst, dan zou je zelf toch ook zo reageren als je een medewerker van TT was?
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nachtvalk
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 apr 2013 21:04

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door nachtvalk »

Kijk, met jou kun je dus fatsoenlijk praten zonder allerlei vooroordelen. Zoals ik al meerdere keren heb gemeld is deze TT op een eerlijke manier gerkocht maar het probleem zat m dus in de registratie (niet in een dockingstation want die heb ik niet). Na de aankoop van de TT (volgens mij 2004) ben ik 3 of 4 keer van provider gewisseld en ik wist dus niet meer welke provider ik op het moment van registreren had. Was het Home, KPN, Versatel of Tele2 ??? Dat kon ik hun niet meer vertellen. Het enige wat ik wel met zekerheid wist is dat ik dit soort dingen altijd met mijn ware naam en emailadres registreer. Daarom kreeg ik waarschijnlijk ook te horen dat ik alles maar moest formatteren en TT Home moest installeren. Nu kan men wel zeggen : "eigen schuld, dikke bult", maar het was niet anders. Wat ik me wel afvraag is hoe lang TT de registratie bewaart want er zijn toch genoeg manieren om te achterhalen dat ik ben wie ik zeg dat ik ben (naam, adres, geboortedatum enz). Maar ja, alles loopt weer en ik kan er weer mee door.

Iedereen met goedbedoelde hulp in ieder geval bedankt bij deze.

Reiny

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door Mazurka »

Nou in ieder geval is alles weer op zijn pootjes terecht gekomen :clap: ,de volgende keer eerst een backup maken, voordat je iets veranderd :wink:
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DigiWalker
Senior Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 09 okt 2006 20:31

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door DigiWalker »

Wat ik me wel afvraag is hoe lang TT de registratie bewaart want er zijn toch genoeg manieren om te achterhalen dat ik ben wie ik zeg dat ik ben (naam, adres, geboortedatum enz).
Het is ondoenlijk voor een bedrijf als TomTom dat allemaal bij te gaan houden.
Daar komt bij,dat jij je destijds zelf hebt aangemeld bij TomTom op hun site.Dat doen zij niet,voor niemand doen ze dat.En of jij daar een adres of geboortedatum hebt ingevuld,weet ik niet.Bij mijn weten kon adres nog wel,maar hoe dan ook,om dat uit te gaan zoeken,daar zit een hoop werk in.
Maar accounts bij TomTom blijven gewoon bestaan.Ik heb er ook nog eentje,al 10 jaar,en die gebruik ik zelden,maar het bestaat nog steeds.

Voor jou in dit geval het volgende:
Log met de oorspronkelijke account gegevens in bij TomTom.
Als het device zelf connect met TomTomHome(nee geen docking),en je hebt het geformateerd,dan wordt je een nieuwe navcore automatisch aangeboden.TomTomHome is een programma,dat je kunt downloaden vanaf de site van TomTom.Instaleren op je PC,en je device aankoppelen.
In dat programma voer je de oorspronkelijke aanmeld gegevens in,waarmee je het device destijds hebt aangemeld..Op deze manier moet het,en kan het niet anders om weer de navcore erop te krijgen,en de laatste kaarten waar je recht op had,cq wat op het device stond.
Je kunt ook overwegen om een recente kaart te kopen,en die erop te gaan zetten.
Als http://www.gpsshop.nl/product/41167/tomtom-one-xl.html , DIT het device is,dan beschikt het over 1Gb intern geheugen.Voor kaarten dien je dan een SDcard toe te voegen,want anders past het er niet op,tenzij je met de vroegere kaarten genoegen neemt en dat bestand.
Voor het gebruik moet je om 1 ding even denken.Op de oude navcore werken geen SDHC cards.Daarvoor dien je een andere navcore erop te zetten,tenzij je beschikt of kan beschikken over een SD card,dat NIET een SDHC card is.het gaat om de HC achter SD ,dat er niet op moet staan.Meer daarover kun je vinden op jouwtomtom punt nl.
Maar vooralsnog zijn alleen je oorspronkelijke aanmeldgegevens van belang om in te loggen bij TomTom.
Daarmee kun je het device weer zo krijgen als destijds.
Succes.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nachtvalk
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 apr 2013 21:04

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door nachtvalk »

@ DigiWalker

Lees even 2 berichten terug:
Zoals ik al meerdere keren heb gemeld is deze TT op een eerlijke manier gerkocht maar het probleem zat m dus in de registratie (niet in een dockingstation want die heb ik niet). Na de aankoop van de TT (volgens mij 2004) ben ik 3 of 4 keer van provider gewisseld en ik wist dus niet meer welke provider ik op het moment van registreren had. Was het Home, KPN, Versatel of Tele2 ??? Dat kon ik hun niet meer vertellen. Het enige wat ik wel met zekerheid wist is dat ik dit soort dingen altijd met mijn ware naam en emailadres registreer.

Ik had nog wel de originele cd met TT Home. Die heb ik geinstalleerd, die heeft TT Home netjes geupdate naar de laatste versie en nog allerlei updates gedaan behalve de oude al dan niet nieuwe kaart van Europa of wat dan ook. Maar het probleem is ondertussen opgelost na veel speuren en puzzelen en hi draait weer.

Reiny

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DigiWalker
Senior Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 09 okt 2006 20:31

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door DigiWalker »

Lees even 2 berichten terug:
Dat was al gelezen.

Ik ken je situatie thuis niet.Ik weet niet of je ergens nog een ouwe sok hebt met gegevens,of wat dan ook.
Je schreef ook in een aantal postings terug al,dat je vaak van provider gewisseld was,maar ook dat je met de echte naam aanmeld.Dan lijkt het mij niet zo moelijk,om door 4 keer te proberen met verschillende emailadressen proberen in te loggen?Er moet dan vast en zeker 1 zijn,waar dat wel lukt.Opvragen van het wachtwoord bij TomTom zal moeilijk worden,als je niet meer via de provider van voorheen werkt,want daar naar toe wordt dan je wachtwoord verzonden.
Maar ja,wie niet een gokje waagt,die heeft nooit geluk.

En nu maar gauw een backup maken,dan kun je deze altijd nog terug zetten.
Kan op 2 manieren,of via Explorer of via TomTomHome.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nachtvalk
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 apr 2013 21:04

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door nachtvalk »

Haha, die backup heb al direkt dubbel gemaakt via verkenner/explorer en met TT Home dus dat is al geregeld. Voor wat betreft dat email gebeuren dat had ik uiteraard ook al geprobeerd maar dat hopeloos. Ik heb alle mogelijke wachtwoorden en emailadressen geprobeerd maar ik kwam er niet in. Maar zoals ik al zei het ding loopt weer en dan maar op een niet nette manier....... Het is niet anders.......

Reiny

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: Nieuwe Kaarten.

Bericht door Mazurka »

maar op een niet nette manier....... Het is niet anders.......
Dan blijf je in de toekomst toch steeds tegen problemen aanlopen, of je blijft "op een niet nette manier" updaten.
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 28 feb 2019 20:25 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 720
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 15 jun 2019 11:09 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 647
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 05 dec 2020 15:58 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 225
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 30 aug 2020 13:35 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 254
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 31 aug 2019 11:29 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 463
  • nieuwe kaarten 950.
    door japie57 » 20 mei 2015 18:25 » in TomTom
    Reacties: 2
    Weergaves: 948
  • nieuwe kaarten.
    door japie57 » 02 jun 2020 22:55 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 313

Terug naar “TomTom”