medion 96040

krc.fan.
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jan 2012 15:24

medion 96040

Bericht door krc.fan. »

Hoi,

ik ben in het bezit van een medion 96040 en de kaarten die ik er heb opzitten zijn wat verouderd,
nu zou ik die willen vernieuwen alleen de prijzen hiervoor zijn te zot voor woorden is er ergens of iemand die mij aan de kaarten kan helpen,
ik heb nu heel europe erop staan deze staan op sd kaarten.


groetjes en alvast bedankt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: medion 96040

Bericht door Mazurka »

Welke prijzen zijn in uw ogen te zot voor woorden?
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
krc.fan.
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jan 2012 15:24

Re: medion 96040

Bericht door krc.fan. »

ik kom prijzen tegen van tussen de 70€ en 100€ en zelfs meer,ik ben nu niet echt thuis in deze wereld maar dat vind ik toch veel geld om een aanpassing van het wegennet,
die ik nu heb is een paar jaar oud en die werkt nog zoals het hoort het is alleen dat er intussen veel straten zijn heraangelegd of waar ge zelfs niet meer in moogt en dan nog maar te zwijgen van alle nieuwe straten,


gr

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Mazurka
Senior Member
Berichten: 722
Lid geworden op: 08 jul 2009 11:42

Re: medion 96040

Bericht door Mazurka »

Dat is toch echt een koopje, een update voor een Saab b.v. kost tussen de €480,00 en €700,00.
Andere systemen liggen tussen de €150,00 en €300,00.
Dus maw het valt voor jou heel erg mee
Saab 9-3 Navigatie Aisin SDAL 2008 ( sold)
Saab 9-3 Estate 1.8T Biopower met TT 6200.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
krc.fan.
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jan 2012 15:24

Re: medion 96040

Bericht door krc.fan. »

kan best maar het gaat enkel om de belgie en dan nog niet eens alle wegen en ik heb toch heel europa nodig,
als ik die wil kopen dan zit ik ook wel rond die prijs,
maar als gij zegt die van saab zijn zo duur,ik heb een ford s-max en die kosten ook tussen de 400€ en de 600€,maar ik kan mijn auto niet gebruiken op mijn werk ik rij met de vrachtwagen en dan is het handig om een eigen gps te hebben en liefst een die niet te veel kost en niet teveel liegt,
ik gebruik dat toestel enkel voor de laatste kilometers omdat ik nog liever met kaarten werk dan met een gps,
ik zal misschien wel van de oude stempel zijn maar ik ben op kaart nog maar zelden verkeerd gereden en met de gps toch al een paar keer op een boer zijn veld terecht gekomen,
waarom zijn die dan eigenlijk zo duur ik bedoel dan die voor in de auto is dat omdat heet om een vaste gps gaan,

gr

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DigiWalker
Senior Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 09 okt 2006 20:31

Re: medion 96040

Bericht door DigiWalker »

Maar waarom zou je dan een GPS kaart willen hebben,las je toch al niet met een GPS kan omgaan.
Je schrijft dat je dan al enkele keren bij een boer in het veld terecht bent gekomen.
Aan de snelweg van Halle naar Doornik staat een goed restaurant.
Die verkopen goede Michelin kaarten.
Probeer het daar eens.

En mocht je toch besluiten om een GSP kaart te kopen,koop dan eens een goed toestel.
Misschien is een Navigon 72 Premium iets voor je.
Daar zit een een mogelijkheid bij,vermits je deze binnen 30 dagen gebruikt,om voor bijna 20 euro , 2 complete jaaaaaaaaaaaaaaren lang ,elke kwartaal een nieuwe kaart te kunnen downloaden.
Voor 19,95 euro ,om precies te zijn,krijg je dan 8 kaartupdates,en ben je verzekerd van de laatste stand van zaken.Dus ook van wegen waar je wel in mag.

En over duur gesproken.
Voor een 400 euro kostende kaart,heb je nog geen meter asfaltweg liggen. :mrgreen:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
krc.fan.
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jan 2012 15:24

Re: medion 96040

Bericht door krc.fan. »

ik vind de parking in ranst en aarschot beter,
ik heb heel wat kaarten bij van heel het land dowel de hoofd als de kleine wegen,
alleen soms gebruik die gps,bv als het druk is om in een boek te staan zoeken waar ik moet zijn want meestal gebeurd dat tijdens het rijden,
mijn gps gebruik in nu als ik ergens moet zijn om te kijken waar het ongeveer ligt en hoeveel de afstand is dat is altijd makelijk om te weten,
daarna zoek ik altijd het juiste adres op in de boek om te kijken waar ik precies moet zijn,alleen die boeken kosten ook al handen vol geld ( 75€ per boek per provinsie ) en straten die bij komen diestaan nieet in die boek en dan komt een gps goed vanpas en die geeft ook meestal aan als ge wel die straat in moogt of niet af in welke richting ge diestraat in moogt,ik ben al vaak in een boerenveld terecht gekomen en aan de verkeerde kant van een straat omdat dat een richtingsverkeer is en op een gps hebt ge ook neit echt een zicht van de omliggende straten en in boek kunt ge toch al wat verder kijken,
neem nu brussel als ge daar zuiver op gps rijd dan rijd ge u vast of verloren maar op boek rijden dat kan haast ook al niet omdat het er altijd druk is en dus goed moet opletten,..

ik heb mij intussen een tomtom xl gekocht en die medion tja die blijft maar in de kast liggen.
ik doe soms groot en uitzonderlijk vervoer en dan is het soms nodig om een aangepaste kaart te hebben,en nu niet zeggen waarom geen gps kopen voor vrachtwagens awel die heb ik van het werk en ik kan u zeggen dat ik geregeld voor een te lage brug sta of een te smalle straat of ergens niet inmogen...

maar goed toch bedankt voor dit leuk gesprek ik heb ervan genoten..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Medion P4635 MD79236
    door DigiWalker » 20 okt 2014 03:12 » in Te Koop Aangeboden
    Reacties: 0
    Weergaves: 635
  • update Medion PNA 460 T ype msn 30005862
    door molovicus » 07 okt 2014 11:26 » in Medion
    Reacties: 3
    Weergaves: 2137
  • Mijn Medion GoPal PNA315 werkt wel,maar het beeldscherm niet
    door tico » 15 sep 2014 14:49 » in Medion
    Reacties: 1
    Weergaves: 546

Terug naar “Medion”