VW carkit: hoe iPhone beantwoorden zonder MF stuur?

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
Michiel
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jul 2004 09:17

VW carkit: hoe iPhone beantwoorden zonder MF stuur?

Bericht door Michiel »

Ik heb een Golf V uit 01-2007 met een originele VW carkit af fabriek - die met de houder vast aan het dashboard. Ook zit er een RDC300 in de auto. Helaas beschikt de Golf niet over een multifunctioneel stuur.

Sinds kort een iPhone 4 dus daarvoor een cradle gekocht bij deze carkit. Paren gaat goed, werkt via bluetooth. Uitgaande Uitgaande oproepen gaan goed, dienen wel te worden bediend vanaf de telefoon omdat er geen "grote" MFA inzit, dus geen telefoonboek sync. De RCD300 mute wel bij inkomende en uitgaande oproepen.

Nu mijn vraag: hoe beantwoord ik een inkomende oproep anders dan op de telefoon? Als ik op de telefoon beantwoord denkt de iPhone dat het gesprek ook op de iPhone gevoerd gaat worden en schakelt de verbinding over de carkit uit! Je moet dan via "audiobron" opnieuw kiezen voor "VW_UHV" maar dat is wat omslachtig.

De RCD300 mute wel maar biedt volgens mijn ook geen mogelijkheid om de telefoon te beantwoorden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Navigatie app voor iphone 5
    door anthonybremmel » 20 mar 2015 16:39 » in Overige Smartphone, Tablet, LapTop en PDA navigatie software
    Reacties: 4
    Weergaves: 1262
  • Welk type RNS + problemen streamen iPhone 6
    door Bert Beverdam » 24 sep 2015 23:09 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 742
  • Welke gratis navigatie app kan je gebruiken zonder een route in te voeren?
    door Peter Kudelstaart » 12 apr 2022 20:21 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 2
    Weergaves: 339

Terug naar “V.A.G”