Premium carkit problemen en fiscon

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
binkiem
Starting Member
Starting Member
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 okt 2007 22:27

Premium carkit problemen en fiscon

Bericht door binkiem »

Afgelopen vrijdag naar de vw garage geweest om de problemen te verhelpen met m’n Premium carkit (passat model 2007). Het antennesignaal viel regelmatig spontaan weg, waardoor het gesprek plotseling werd beëindigd. Bluetooth verbinding bleef bestaan en naar een 30 s komt de verbinding automatisch weer terug (ik zie dan ook weer signaal) en kan ik weer bellen. De oplossing zou zijn het vervangen van de premium carkit door de Fiscon carkit. Vrijdag was deze wel gemonteerd maar deed deze het nog niet met m’n bb 9780 dus maandag weer even terug. Hoewel ik niet zo’n goede ervaring heb met de doorsnee automonteurs en electronica een paar vragen:
- Toevallig iemand ervaring met het premium carkit probleem wat ik beschrijf en wat was toen de oplossing?
- De laatste firmware is gebruikt in de Fiscon. Maar de bb9780 werkt niet. (deze bb werkte wel voorheen met de premium carkit) Het lijkt alsof hij wel paried, maar de telefoon op de rns510 geeft aan dat er geen telefoon verbonden is. Iemand een idee waar het probleem zit. Ik heb alle BT profielen weggegooid op de bb en opnieuw geconnect zonder resultaat. Een iphone en Nokia e71 kunnen wel normaal connecten.
- Ik zie dat ze de microfoon van de Fiscon hebben gemonteerd. (zo’n lelijk plakding) Zal de normale premium microfoon ook werken, die er toch al in zit. Iemand ervaring?
- Is het mogelijk om de fiscon te verbinden met de externe antenne en via rSAP mode te verbinden ?? Ik zie dat het signaal behoorlijk minder is dan met de buitenantenne.

bvd
gr Rene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Re: Premium carkit problemen en fiscon

Bericht door wmp »

Ik denk dat je met deze vraag op het verkeerde forum zit. (=navigatie forum) :roll:
Succes = vaker opstaan dan je valt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
speedy2000
Average Member
Average Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 jul 2007 20:58

Re: Premium carkit problemen en fiscon

Bericht door speedy2000 »

Wat bij een BB nog wel eens helpt is de batterij er uit halen en opnieuw opstarten.

Is de oude telefooncentrale nog aangesloten, zo ja, koppel deze los dit kan conflicten opleveren met de fiscon.

En als je dealer mee wil werken zou ik vragen of ze een andere telefoon centrale (orgineel) willen testen

Groeten Remco

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Kufatec Fiscon
    door Golf86 » 04 jul 2016 21:26 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 365
  • problemen met garmin 450
    door Kleine » 30 apr 2022 20:22 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 259
  • BaseCamp problemen
    door DigiWalker » 24 mei 2015 11:52 » in Garmin
    Reacties: 1
    Weergaves: 818
  • Problemen met mfd2
    door svv1972 » 04 jan 2016 07:17 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 849
  • VDO PN 4000 problemen:
    door wmrail » 11 okt 2015 16:29 » in Mobiele VDO-Dayton systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 721
  • problemen met avic3 II
    door retep42 » 31 aug 2015 18:13 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 341
  • f900bt met problemen
    door patrix844 » 02 nov 2014 20:21 » in Vaste Pioneer systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 734

Terug naar “V.A.G”