Nederlands menu (rare landen namen)

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
Gebruikersavatar
rjdewit
Junior Member
Junior Member
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 jun 2011 22:05

Nederlands menu (rare landen namen)

Bericht door rjdewit »

Ik heb een nieuwe VW uit mei 2011 met hierin een RNS510. Op het stuur kan ik een microfoon inschakelen voor spraak aansturen maar krijg dan een melding dat deze niet werkt in het nerderlands?

Verder vind ik het raar dat als ik op land zoek in de navigatie er verschillende benamingen van dezelfde landen tegenkom?

Inmiidels veel gelezen over het navigeren van West naar Oost Europa, raar dat je maar 1 versie op de HDD kan installeren en dat de andere vanaf de DVD moet draaien. Beide DVD's kosten 199€! Vandaag schrok ik dat het scherm leeg was, maar danks zij dit forum kwam ik erachter dat dit te maken heeft met wat ik hierboven omschreven heb. Morgen proberen op de andere manier of hij oze vakantie bestemming in Kroatie kan vinden?

Even verlangde ik naar het navigatiesysteem van mijn oude Scenic, die navigatie hiervan deed het super voor zowel west las Oost Europa.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Re: Nederlands menu (rare landen namen)

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Nederlandse spraakbesturing werkt pas met kaartversie 7.1 welke voor de komende RNS510-D versie wordt geleverd

Dat je, maar één versie op de HDD kunt installeren is niet vreemd maar juist heel logisch
Op de DVD hebben vrijwel alle files die ertoe doen nu eenmaal identieke namen en daar is de software ook op afgestemd.
Als je nu de ene versie erop hebt staan wordt deze door de volgende gewoon overschreven en heb je nog steeds maar één versie. Wat jij zou willen is het aan elkaar breien van de beide DVD's maar dat geeft weer problemen omdat ze elkaar overlappen
Dat hier niet beter over is nagedacht is niet alleen vreemd maar een kapitale blunder die op geen enkele wijze is te verkopen

Als je het vergelijkt met BMW Professional, vrijwel identieke installatie, daar is Europa verdeeld over 3 DVD's maar staan wel overal de hoofdwegen op. Hier moest men overgaan op 3 DVD's (eerst gewoon eentje) omdat de meest toestellen niet overweg kunnen met DL DVD's. Nog zo'n lachwekkende situatie
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • content manager asistent van becker in het nederlands niet te vinden wie kan me helpen
    door duivel64 » 02 jun 2016 08:06 » in Mobiele Becker systemen
    Reacties: 1
    Weergaves: 787
  • go 710 snelkeuze menu
    door pd3lkn » 18 dec 2016 15:58 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 333
  • Gezocht toegangscode om in het systeem menu te komen
    door dullaart1947 » 27 jan 2016 15:46 » in Renault
    Reacties: 1
    Weergaves: 721
  • de MFD1 herkent geen CD meer in het menu
    door Edwinvanz » 08 jan 2021 09:04 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 259

Terug naar “V.A.G”