tom tom via 125

arend52
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 apr 2011 15:54

tom tom via 125

Bericht door arend52 »

ik denk aan de tom tom via 125 , om deze aan teschaffen, echter heb ik nu de xl one met sd kaart.
het voordeel daarvan is dat ik een sd kaart heb, van europa en een sd kaart voor truckers. ik kan deze kaartjes wisselen.
indien nodig. nu weet ik niet wat ik van de via 125 moet denken, en of die ook met sd kaarten kan werken.
heeft iemand hier ervaring mee en zou je die willen delen.
arend52@home.nl
fijn dat je mn bericht hebt gelezen. mogelijk weet je ook een antwoord op de vragen.
fijne dag nog arend

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Re: tom tom via 125

Bericht door kobus1960 »

Nee, daar gaan geen SD kaarten in, wel een errug mooi scherm.
Dus kaartwissel zit er niet in op de "normale" manier. 8)
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
arend52
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 apr 2011 15:54

Re: tom tom via 125

Bericht door arend52 »

de vraag over de kaart wissel is eigenlijk om de volgende rede, :shock:
nu gebruik ik een sd kaart met europa en een sd kaart met vrachtwagens. :oops:
die kan ik dus wisselen , naar gelang met welke auto ik rij.
zouden er dan op de hd van de via 125 een europa kaart en vracht wagen kaart kunnen. zodat ik dan zelf kan kiezen op de hs van de 125 , welke kaart ik wil gebruiken ????? :speechless_:
fijn dat je mn bericht hebt gelezen. mogelijk weet je ook een antwoord op de vragen.
fijne dag nog arend

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Re: tom tom via 125

Bericht door kobus1960 »

De Via 125 heeft 4 Gb intern geheugen of HD zoals jij dat noemt.
Europa compleet en Truck Europa compleet gaat dus niet lukken.
Die zijn elk bijna 3 Gb. Je moet dus keuzes maken, telkens weer
omzetten gaat bijna onvermijdelijk leiden tot foutjes.
Bovendien, als je met navcores gaat "rommelen" vervalt je garantie
en werkt TT home niet lekker meer.

Het is een mooi toestel waarmee je nog even niet creatief kan zijn,

Verder is het vragen stellen en beantwoorden over zaken die niet
helemaal legaal zijn, op dit forum verboden. :wink:
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
arend52
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 apr 2011 15:54

Re: tom tom via 125

Bericht door arend52 »

of mijn vraag stelling legaal of illegaal is weet ik niet.
ik heb er niet zoveel verstand van.
de vraag was eigelijk gewoon. of dat mogelijk was deze 2 kaarten
op 1 tom tom te zetten.
zodat je tussen de 2 kaarten kunt schakelen.kunt kiezen welk je op dat moment nodig hebt.
aan de vraag zie ik niets illegaals, ik zou dus wel een tt willen kopen waar ik degelijk iets aan heb,
gewoon zeggen wat de beste route,s zijn. zelf een route maken en er op zetten, flitspalen ,
dan ben ik al best tevreden, foto,s en muziek en al dat spul heb je niets aan, dat mag je eigenlijk niet eens gebruiken onder het rijden. want je mag tijdens het rijden de tt niet bedienen. :roll: en zou er nu ook de vrachtwagen kaart bij kunnen , dat zou helemaal tof zijn, dan hoef ik niet met 2 tt in mijn auto te gaan rijden.

vandaar eigelijk mijn vraag, THX voor je antwoord :dance: :dance:
http://arend.web-log.nl :naughty:
fijn dat je mn bericht hebt gelezen. mogelijk weet je ook een antwoord op de vragen.
fijne dag nog arend

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Re: tom tom via 125

Bericht door kobus1960 »

De :wink: was bedoeld als no offence, geen aanval of iets dergelijks.
Ik geef het alleen maar aan.
Maar om de vraag nogmaals duidelijk te beanwoorden.
Neen. Het is het één of het ander.
De besturingssystemen voor de gewone europa en de truckversie wijken af.
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
arend52
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 apr 2011 15:54

Re: tom tom via 125

Bericht door arend52 »

dat is dan jammer dat dit niet gaat,
ik snap natuurlijk wel dat tt dit mogelijk doet om dan 2 apparaten te kunnen verkopen.
maar het zou natuurlijk wel heel makkelijk zijn. voor o.a vrachtwagen en bus chauffeurs
dat ze kunnen kiezen wat ze nodig hebben, maar heb jij al ervaring met de 20 of 25 .
het lijkt me een goed apparaat lekker breed beeld een jaar lang gratis HD traffic ,
en na een jaar moet je de hd traffic betalen, ( de hoofd prijs ??)
fijn dat je mn bericht hebt gelezen. mogelijk weet je ook een antwoord op de vragen.
fijne dag nog arend

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Re: tom tom via 125

Bericht door kobus1960 »

Ik heb ervaring met de 720 en TMC, werkt uitstekend.
Wel een SD card sleuf, en ik kan dus wisselen op een hier
niet bespreekbare wijze. TMC werkt lekker, kaarten wisselen
ook, ik heb de voeding én TMC antenne weggewerkt in de
rechter A stijl, dus alleen een USB aansluiting op het dashboard.
TT's zijn prima apparaten maar zoals al zo vaak gezegd,
een hulpmiddel bij het autorijden, geen zekerheid.
Dit geldt voor alle navigatie apparatuur.
Intuïtieve bediening, snel, flitsinfo enz enz.

Er is een speciaal TT forum, TTinternetclub

Succes!
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
japie57
Normal Member
Normal Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 28 feb 2011 10:47

Re: tom tom via 125

Bericht door japie57 »

Hallo Arend.

Dit is ook nog een mogelijkheid.
Zo te bestellen bij tomtom.

HighlightsVoordelenKaartenServicesSpecificatiesAccessoires GO 750 LIVE Refurbished
was € 159,95Koop nu Bespaar nu € 19.95 met deze speciale aanbieding!Bescherm je TomTom-navigatiesysteem thuis en onderweg met deze speciaal ontworpen compacte en solide beschermtas. Koop nu de GO 750 LIVE Refurbished en ontvang de beschermtas erbij!
Handsfree bellen Gebruik je navigatiesysteem als carkit voor je mobiele telefoon. Nu ben je altijd bereikbaar en kun je onderweg veilig bellen en gebeld worden.
Controleer hier de compatibiliteitspagina. SpraakbesturingDankzij de geavanceerde spraakherkenningstechnologie kun je je TomTom-navigatiesysteem besturen met je stem. Variërend van het plannen van een route tot het voeren van een telefoongesprek, zijn er meer dan 150 taken die door gesproken opdrachten kunnen worden geactiveerd. Dit maakt je rit eenvoudiger en veiliger.
Bekijk de video GalerijZoek de winkel die TomTom producten verkoopt
Vind je winkel Of koop rechtstreeks online
Volg je bestellingDienst om je producten terug te brengenGarantie die je van een online-aankoop kunt verwachtenwas € 159,95Koop nu Voordelen
GO 750 LIVE Refurbished
was € 159,95Koop nu Verhoogde veiligheidVerminder stress tijdens het rijden!Bespaar tijd en geldSlimme Extra'sVerhoogde veiligheidHoogwaardig touchscreen van 11 cm (4,3") Dankzij de touchscreen-technologie beschik je over een optimale weergave en kun je je navigatiesysteem in een handomdraai bedienen. Zo wordt navigatie puur plezier!
Help mij! Menu voor noodgevallenJe hebt informatie over plaatselijke hulpdiensten hiermee altijd binnen handbereik. Van ziekenhuizen tot de wegenwacht: deze informatie is overal nuttig.
Bekijk de video VeiligheidswaarschuwingenFlitslocaties, locaties waar veel ongelukken voorkomen... Blijf alert met onze realtime veiligheidswaarschuwingen.
Handsfree bellen Gebruik je navigatiesysteem als carkit voor je mobiele telefoon. Nu ben je altijd bereikbaar en kun je onderweg veilig bellen en gebeld worden.
Controleer hier de compatibiliteitspagina. SpraakbesturingDankzij de geavanceerde spraakherkenningstechnologie kun je je TomTom-navigatiesysteem besturen met je stem. Variërend van het plannen van een route tot het voeren van een telefoongesprek, zijn er meer dan 150 taken die door gesproken opdrachten kunnen worden geactiveerd. Dit maakt je rit eenvoudiger en veiliger.
Bekijk de video Terug naar bovenVerminder stress tijdens het rijden!LIVE-snapshotMet LIVE-snapshot beschik je meteen over alle relevante route-informatie.
Geavanceerde rijstrookaanwijzingenGeeft duidelijk aan welke rijstrook je moet aanhouden bij lastige splitsingen, zodat je de afslag nooit mist. Op de meest gecompliceerde splitsingen van alle snelwegen zorgt een realistische 3D-weergave van de splitsing voor een ontspannen en veilige rit.
Bekijk de video Local Search via Google™Raadpleeg de Google-database direct op je TomTom GO en vind elke locatie die je maar zoekt, van Chinees restaurant tot bloemenwinkel, waar je je ook bevindt. Voer een willekeurige zoekterm in, bekijk de overeenkomende resultaten en laat je navigatiesysteem je naar de locatie van je keuze brengen.
Bekijk de video Plug & GoUw apparaat is uitermate gemakkelijk in gebruik - plug simpelweg in en raak het scherm aan. Het intuitieve scherm zorgt ervoor dat u snel onderweg bent.
Active DockOptimaal geschikt voor dagelijks gebruik
Map Share™- technologie Breng correcties aan op je eigen kaart en profiteer elke dag van duizenden correcties van andere TomTom-gebruikers - gratis.
Tekst-naar-spraakStraatnamen, SMS- en verkeersberichten worden voorgelezen door je TomTom, zodat je je ogen op de weg kunt houden.
Terug naar bovenBespaar tijd en geldHD Traffic™ Omzeil de verkeersdrukte in eigen land en in het buitenland met de meest gedetailleerde en actuele verkeersinformatie voor je route. Kom zonder stress en op tijd aan met TomTom HD Traffic™ en profiteer van de meest uitgebreide, gedetailleerde en accurate verkeersdekking.
Bekijk de video TomTom BrandstofprijzenActuele Benzine-, diesel- en gasprijzen. Rijd direct naar de laagst mogelijke brandstofprijzen!
Bekijk de video Eco-routesMet deze brandstofbesparende routes bespaar je geld en ontlast je het milieu.
IQ Routes™-technologie Alleen TomTom maakt gebruikt van werkelijke snelheidsgegevens van miljoenen gebruikers om op elk moment in de tijd de snelste route te kunnen berekenen. Stel je eens voor dat je een route kunt plannen die rekening houdt met de spits, verkeerslichten, zebrapaden, het uitgaan van scholen en zelfs winkelend publiek, en dat op elk moment van elke dag. Zó slim is IQ Routes!
Bekijk de video QuickGPSfix™Met QuickGPSfix™ kun je sneller je GPS-positie bepalen, zodat je sneller de weg op kunt.
Terug naar bovenSlimme Extra'sTomTom HOME-computersoftware Alles wat je nodig hebt om je TomTom-navigatiesysteem up-to-date te houden: ontvang nieuwe software, download nieuwe kaarten, krijg toegang tot gratis content van de TomTom-community en abonneer je op allerlei services.
WeerJe TomTom-navigatiesysteem ontvangt lokale vijfdaagse weersvoorspellingen, zodat je plannen kunt maken aan de hand van de laatste weerberichten.
Terug naar bovenZoek de winkel die TomTom producten verkoopt
Vind je winkel Of koop rechtstreeks online
Volg je bestellingDienst om je producten terug te brengenGarantie die je van een online-aankoop kunt verwachtenwas € 159,95Koop nu Highlights Kaarten
GO 750 LIVE RefurbishedKaart van Europa (45 Landen)
was € 159,95Koop nu Map Share™- technologie Breng correcties aan op je eigen kaart en profiteer elke dag van duizenden correcties van andere TomTom-gebruikers - gratis.
West- en Midden-EuropaGedetailleerde dekking
Andorra België de Canarische Eilanden
Denemarken Duitsland Estland
Finland Frankrijk Groot-Brittannië
Hongarije Ierland Italië
Liechtenstein Litouwen Luxemburg
Malta Monaco Nederland
Noorwegen Oostenrijk Polen
Portugal San Marino Slovenië
Slowakije Spanje Tsjechië
Vaticaanstad Zweden Zwitserland
Verbindingswegen
De kaart biedt dankzij een aaneengesloten hoofdwegennetwerk ook dekking in andere Midden-Europese landen en Rusland waardoor je naadloos door de hele regio kunt navigeren.
Zoek de winkel die TomTom producten verkoopt
Vind je winkel Of koop rechtstreeks online
Volg je bestellingDienst om je producten terug te brengenGarantie die je van een online-aankoop kunt verwachtenwas € 159,95Koop nu Voordelen Services
GO 750 LIVE Refurbished
was € 159,95Koop nu HD Traffic™ Omzeil de verkeersdrukte in eigen land en in het buitenland met de meest gedetailleerde en actuele verkeersinformatie voor je route. Kom zonder stress en op tijd aan met TomTom HD Traffic™ en profiteer van de meest uitgebreide, gedetailleerde en accurate verkeersdekking.
Bekijk de video VeiligheidswaarschuwingenFlitslocaties, locaties waar veel ongelukken voorkomen... Blijf alert met onze realtime veiligheidswaarschuwingen.
TomTom BrandstofprijzenActuele Benzine-, diesel- en gasprijzen. Rijd direct naar de laagst mogelijke brandstofprijzen!
Bekijk de video Local Search via Google™Raadpleeg de Google-database direct op je TomTom GO en vind elke locatie die je maar zoekt, van Chinees restaurant tot bloemenwinkel, waar je je ook bevindt. Voer een willekeurige zoekterm in, bekijk de overeenkomende resultaten en laat je navigatiesysteem je naar de locatie van je keuze brengen.
Bekijk de video Zoek de winkel die TomTom producten verkoopt
Vind je winkel Of koop rechtstreeks online
Volg je bestellingDienst om je producten terug te brengenGarantie die je van een online-aankoop kunt verwachtenwas € 159,95Koop nu Kaarten Specificaties

GO 750 LIVE Refurbished
was
€ 159,95


Groetjes Cees.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Re: tom tom via 125

Bericht door kobus1960 »

Da's niet echt een antwoord op de vragen van de topicstarter.
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
arend52
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 apr 2011 15:54

Re: tom tom via 125

Bericht door arend52 »

Zo Cees je had verkoper moeten worden, :P
dus , eigelijk zeg je ik adviseer GO 750 LIVE Refurbished
kijk de prijs maakt me niet zo veel,
het gaat me echt om het praktiche gedeelte , muziek foto,s enz is niet zo belangrijk.
kost alleen een hoop accu vermogen, en geeft toch een grotere gevaar als je onder het rijden foto,s
ga bekijken. dus dat hoeft niet. maar hoe dan ook ik zal die 750 eens op zoeken.
bedankt voor je tip :D
fijn dat je mn bericht hebt gelezen. mogelijk weet je ook een antwoord op de vragen.
fijne dag nog arend

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
japie57
Normal Member
Normal Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 28 feb 2011 10:47

Re: tom tom via 125

Bericht door japie57 »

Hallo.

@ kobus dat weet ik maar is wel intersant voor hem.

@ Arend52.

Als het goed is ken je me nog wel.
als ik het goed hen ben je een keer bij mij geweest met de motor.

Groetjes Cees.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Re: tom tom via 125

Bericht door kobus1960 »

No offence, maar hoe gaat Arend zappen tussen gewoon
Europa en Truck Europa? :wink:
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
japie57
Normal Member
Normal Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 28 feb 2011 10:47

Re: tom tom via 125

Bericht door japie57 »

kobus.


kan hij gewoon schalen tussen intern en extern geheugen.
zeg nu niet dat het niet kan want ik doe het hier ook.


groetjes Cees.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
dengijzel
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2011 16:15

Re: tom tom via 125

Bericht door dengijzel »

Ik gebruik zelf iPhone met tomtom maar zit zit nog in twijfel voor de via 125.

Met name de handsfree bellen lijkt me een welkome optie, werkt dit goed met een iPhone???

http://www.dagvergelijker.nl/pages/offe ... igatie.asp van af 169,-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Re: tom tom via 125

Bericht door kobus1960 »

japie57 schreef:kobus.


kan hij gewoon schalen tussen intern en extern geheugen.
zeg nu niet dat het niet kan want ik doe het hier ook.


groetjes Cees.
Je hebt helemaal gelijk Cees, maar het probleem op dit forum is dat we
geen helder antwoord op de vragen MOGEN geven, dat laten de
regelementen eenmaal niet toe, gewone- en/of truck-versies icm navcores. :oops:
Dat is het uiteindelijke doel van de vragensteller toch?
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
PJD
Normal Member
Normal Member
Berichten: 175
Lid geworden op: 30 jun 2010 12:15

Re: tom tom via 125

Bericht door PJD »

Nu zal ik het wel niet begrijpen, maar als je het netjes bij TomTom koopt zie ik het probleem niet. :shock: :shock:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
japie57
Normal Member
Normal Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 28 feb 2011 10:47

Re: tom tom via 125

Bericht door japie57 »

@pjd

dat bedoel ik dus.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Re: tom tom via 125

Bericht door kobus1960 »

Je hebt gelijk, je kan gewoon *Europa Truck* én *Europa normaal* mixen op een 750.
Gewoon SD kaartje erbij in, kaart wisselen in instellingen, alles werkt, geen enkel probleem.
Ik stel te veel vragen, excuus, veel navigatieplezier! :D
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
arend52
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 apr 2011 15:54

Re: tom tom via 125

Bericht door arend52 »

ik begrijp het helemaal jongens, er zitten mensen mee te lezen, waarvan we dat liever niet hebben hahahahaha
maar. zeker cees geloof ik. ik dacht al eens bij jou te zijn geweest. jij met die mooie dochter, en 3 laptops op tafel toch.
verder noem ik geen lokatie, jij hebt toen mij een tom tom laten zien die je op je raam had zitten.
ik zoek dus ook een leuke goeie tom tom. als het kan met blue thoot. zodat ik hem op de motor kan gebruiken , met een head setje of zo. eventueel gsm er bij. ook handig. verkeers informatie. around the clock. een harde schijf er op groot genoeg voor midden en west europa, flits palen in europa. en ook een sd slot voor een wissel, tussen kaarten.

nou welke tom tom past een beetje bij wat ik wil. 5 ince beeld maar iets kleiner mag ook.
ik wil er eventueel ook een over nemen, voor als er iemand een heeft liggen , maar dan geen go 700 zo,n dikke.

verder mag je me ook prive mailen. arend52@home.nl
zover harstikke bedankt jongens voor jullie reactie
fijn dat je mn bericht hebt gelezen. mogelijk weet je ook een antwoord op de vragen.
fijne dag nog arend

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
japie57
Normal Member
Normal Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 28 feb 2011 10:47

Re: tom tom via 125

Bericht door japie57 »

Hallo Arend.

Klopt wat je allemaal verteld.
Maar de tomtom 750 live heeft die mooie houder ook en ook bleutooth.
Dus geschikt voor het doel waar jij hem voor wil gebruiken.
Maar als je hem op de motor wil gebruiken moet je bedenken dat hij niet watredicht is.
Maar daar vind jioj wel weer een oplossing voor.

Groetjes Cees.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
arend52
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 apr 2011 15:54

Re: tom tom via 125

Bericht door arend52 »

klopt cees , ze zijn niet water dicht. wat zou kunnen is dat ik hem gebruik vanuit de binnen zak van mn jas,
ik hoor ze dat toch wel zeggen hier lings daar rechts draai om.. en anders trek ik er een xxl condoom overheen, dat werkt ook wel. :wink: maar dan geen gekleurde hahahah :oops: met bananen smaak. anders blijft ze zeggen omdraaien......
ik ga eens even kijken naar de 750 die heeft dus een beetje wat ik zocht begrijp ik cees. :pray:
mag ik jou nog eens bellen als ik nog vragen heb cees ?????
fijn dat je mn bericht hebt gelezen. mogelijk weet je ook een antwoord op de vragen.
fijne dag nog arend

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
japie57
Normal Member
Normal Member
Berichten: 132
Lid geworden op: 28 feb 2011 10:47

Re: tom tom via 125

Bericht door japie57 »

Hallo Arend.

Je kunt me altyd bellen hoor als het nodig is.
Als je mijn nummer nog weet tenminste.
Maar hier roepen kan altyd natuurlijk.

Groetjes Cees.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
arend52
Starting Member
Starting Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 apr 2011 15:54

Re: tom tom via 125

Bericht door arend52 »

dat is heel fijn cees. het nummer heb ik niet meer, maar het zou fijn zijn als je me dat nog eens zou willen geven.
want ik wil je vragen of de 730 net zo goed is als de 750. er is mij namelijk een 730 aan geboden, maar dan geen garantie enz. hij heeft hem al een paar jaar dus geen geupdate kaart en flitser.
ik denk dat ik toch voor een 750 ga cees. maar dan kan ik het er met eens over hebben.
vanuit hier groetjes en ttoto horens
fijn dat je mn bericht hebt gelezen. mogelijk weet je ook een antwoord op de vragen.
fijne dag nog arend

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “TomTom”