RDS-TMC-Kabel

proen
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jul 2010 15:07

RDS-TMC-Kabel

Bericht door proen »

Dag, mijn RDS-TMC-kabel werd uit mijn auto gejat :cry: . Via Ebay kocht ik in de VS een goedkope RDS-TMC-kabel (4VOO.083), geschikt voor mijn TomTom Go 920. Het blijkt echter niet te werken. Vanwege de afwijkende frequenties? Kan ik nog iets met dit kabeltje, of moet ik het retour sturen? En hoe weet ik of ik in de toekomst wel de juiste kabel aanschaf? :?: Bedankt en groet, Jeroen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TTgebruik
Starting Member
Starting Member
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 jul 2010 18:47

Re: RDS-TMC-Kabel

Bericht door TTgebruik »

Ik zou deze retour zenden, heb je niet veel aan inderdaad.
En in de toekomst gewoon via tomtom zelf bestellen op de site, (nl site) dan komt alles goed.


TTgebruik

edit mod: niet nodeloos quoten, en àls je quote, gewoon de button gebruiken, dan werkt 't tenminste
Mvg,

TTgebruik



[color=blue][b]Gebruik de zoek-functie voordat je post op het forum - Stel je vraag in de juiste secties - Stel je vraag op het forum en niet via PM![/b][/color]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
proen
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jul 2010 15:07

Re: RDS-TMC-Kabel

Bericht door proen »

Bedankt voor je reactie!

De afzender accepteert de retourzending niet, onder verwijzing naar de kleine lettertjes. Dat betekent dat ik zit met een nutteloos TomTom RDS-TMC-snoertje (4V00.083) voor ontvangst van verkeersinformatie in de VS en Canada. Aan wie kan ik dit kabeltje voor een zacht prijsje slijten? Of anderszins kwijtraken (zonder weg te gooien :? ).

Dank en groet, Jeroen

edit mod: niet nodeloos quoten, en àls je quote, gewoon de button gebruiken, dan werkt 't tenminste

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TTgebruik
Starting Member
Starting Member
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 jul 2010 18:47

Bericht door TTgebruik »

Zou hem gewoon eens op marktplaats zetten of beter Ebay (daar komen ook amerikanen en Engelsen)

Succes.
Mvg,

TTgebruik



[color=blue][b]Gebruik de zoek-functie voordat je post op het forum - Stel je vraag in de juiste secties - Stel je vraag op het forum en niet via PM![/b][/color]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Discover Media MDI kabel Groen lighting aansluiting
    door caribman » 21 jun 2014 18:50 » in V.A.G
    Reacties: 1
    Weergaves: 2355

Terug naar “TomTom”