Nieuw apparaat: TomTom Go

Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Nieuw apparaat: TomTom Go

Bericht door Toho_NL »

TomTom GO is een standalone, draagbaar en eenvoudig te bedienen autonavigatiesysteem. Navigatiesoftware, kaarten en een GPS-ontvanger zijn gecombineerd in 1 apparaat. Iedereen heeft nu toegang tot een navigatiesysteem, dankzij de gebruiksvriendelijkheid, het installatiegemak en de prijs van TomTom GO. Complete autonavigatieoplossing in één doos.

Voor meer informatie:

http://www.tomtom.nl/products/products. ... Language=5

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
koekiemonster
Junior Member
Junior Member
Berichten: 36
Lid geworden op: 03 jan 2004 23:04

Bericht door koekiemonster »

Een erg goed apparaat dat wel eens zeer goed verkocht zou kunnen worden: voor 800 euro vind je niet snel een navigatiesysteem met kleurenscherm. Of je moet op de tweedehandsmarkt kijken natuurlijk. Pda-gps-systemen zou je als alternatief kunnen beschouwen, maar met de TomTom GO heb je gewoon alles in een kastje zitten. Bij pda-gps-systemen zijn er velen die het alleen voor de gps gebruiken en ondertussen dus geen gebruik maken van de pda-functies. En dit systeem is heel wat simpeler voor mensen met geringe computerkennis: je hoeft immers niet van alles te installeren, maar het is een kant en klaar systeem.
Al met al is het natuurlijk wel waar dat dit een systeem is dat puur op satellieten werkt en dus nooit zo nauwkeurig kan zijn als echte inbouwsystemen, maar goed, daar is de prijs ook naar.
Subaru Forester S-Turbo, VDO Dayton MS5000

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Bericht door wmp »

zo, dat kon wel eens een topper gaan worden...

Overigens met route 66 ook op de mobiele telefoon, alleen wel een externe gps ontvanger...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
koekiemonster
Junior Member
Junior Member
Berichten: 36
Lid geworden op: 03 jan 2004 23:04

Bericht door koekiemonster »

Ook TomTom heeft een mobieletelefoonoplossing: TomTom CityMaps.

Maar goed, navigatie met zo'n klein telefoonschermpje is natuurlijk totaal geen porum. Ook het geheugen van een telefoon is absoluut niet toereikend. Nee, voor mobiele navigatie die ook autoloos te gebruiken is kun je het beste uitwijken naar een pda-gps set. De TomTom GO heeft een te onhandige vorm om mee door de stad te lopen, een pda is ervoor gemaakt om in je hand te houden.
Subaru Forester S-Turbo, VDO Dayton MS5000

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Bericht door wmp »

...er is een nieuwe generatie mobieltjes, de hele benelux op één mini geheugen kaartje.

Zie http://www.ad.nl/artikelen/InternetenPC ... 62721.html
en/of
http://www.66.com/route66/products.php? ... rodid=1026 met onderaan de ondersteunende mobiele telefoons.



Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

Heb gisteren de nieuwe TomTomGO binnen gekregen op mijn werk, meteen even getest.
hij werkt goed, maar bij zonlicht zie je niet veel :cry: . het schermpje lijkt wel een spiegel :cry:
je moet hem wel boven op je dashboard zetten vanwege de ingebouwde GPS-antenne :arrow: of op een andere plaats zetten (waar hij minder last heeft van zonlicht) en dan werken met een externe GPS-antenne(nadeel is dan dat je steeds de antenne moet aansluiten op het apparaat :cry: )
touchscreen werkt ook heel prettig en duidelijk menu.
maar is wel een mooie oplossing voor mensen die in verschillende auto's rijden :wink: :wink:

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

Misschien dan maar gelijk de foto van het TomTomGo :wink:
Ik denk dat dit wel de oplossing voor mijn pa en z'n toytota is :idea:

Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen met dit apparaat in moeilijke GPS condities.

Elders heb ik opgepikt dat dit apparaat voorzien zou zijn van een ingebouwde vertragings/rotatie-sensor, een soort gyrokompas-puls combinatie dus, waarmee dan bij wegvallen van de GPS info de route toch vervolgd zou kunnen worden.
En dus zou het interessant zijn om de proef in den Haag van een paar weken geleden van Klavertje Vier viewtopic.php?t=1919&postdays=0&postorder=asc&start=15 nog eens te herhalen met dit apparaat.

Wie voelt zich geroepen :?: :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Bericht door Fantom »

JW schreef:Hallo,
Wie voelt zich geroepen :?: :wink:

Groet,
JW
Als jij de financiering doet van tomtomgo wil ik best in Den Haag gaan testen JW :wink: :lol: :lol:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Snowball_161
Starting Member
Starting Member
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 feb 2004 00:05

Bericht door Snowball_161 »

Ok, ff wat leesvoer, voor degene die nikst te doen heeft, of geïnteresseerd is :P

Ik heb een paar weken geleden de Tomtom GO gekocht.

Zoals sommige onder ons nog weten, heb ik een VW kever en ik kan zelf totaal niet navigeren :shock:. Ik zat eerst te denken aan een MS5000, maar ik heb zozo geen puls... en geen spetterend dashboard om een steun te monteren... Het is ook makkelijk omdat je het in meerdere auto's kan gebruiken.

Ik ben er heel tevreden mee. 8)
Hij doet het goed. Ik vind hem redelijk precies voor een apparaat die alleen op gps navigeerd. Hij ontvangt heel goed, ondanks dat mijn kevertje een redelijke stijle voorruit heeft, dus de plaats luistert niet zo erg nauw.

Hij is erg makkelijk te plaatsen en er weer uit te halen in een auto.

Je hebt er een steun bij met een zuignap dat je zo aan je raam kan bevestigen en een plastic rondje wat je op de daschboard kan plakken om de zuignap op het dashboard te monteren.

Er zit ook een systeem ingebouwd dat hij doorgaat als je de sateliet ontvangst verliest, bijvoorbeeld in een tunnel. Dan ben je aan het rijden en dan wordt de kaart in grijstinten weergegeven, om te laten zien dat het niet meer via de sateliet verkregen is.

De pa van m'n vriendin heeft een MS5000 van VDO Dayton. We gingen naar België en ik had m'n tomtom GO net gekocht en nog niet echt goed getest, dus ik heb hem bij hem op z'n ruit geplakt 8). Hij deed het niet echt onder de MS5000. Hij heeft de hele rijs (heen en terug) op de batterij gefunctioneerd.

Je moet alleen wel opletten met een hitteschild in de ramen van de auto. We zetten hem in de Renauld Espace en hij kreeg zwakke signalen, maar er zit achter de achteruitkijkspiegel een gat in dat schild (je ziet het gewoon zitten). Dus ik heb hem geplaatst onder de achteruitkijk spiegel. Ik moet trouwens zeggen dat het een goede plaats was omdat je er erg gemakkelijk naar kijkt, omdat je altijd in je achteruitkijkspiegel moet kijken.

Net als Topsport net zei, het schermpje is wat minder goed te zien als er zonlicht op schijnt. Je moet de steun goed afstellen anders zie je niet zoveel.

Ik vind het een aanraden waard, voor de mensen die navigatie in meerdere auto's willen gebruiken, niet iets ingewikkelds willen hebben en die niet willen verdwalen.

Groetjes Snowball_161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Bericht door wmp »

zeg snowball, je gaat hem toch wel even demonstreren op de volgende navigatiemeeting hé ?
er zit weliswaar geen tmc op etc, maar toch wel interessant.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Snowball_161 schreef:Ok, ff wat leesvoer, voor degene die nikst te doen heeft, of geïnteresseerd is :P

Ik heb een paar weken geleden de Tomtom GO gekocht.

...........

Er zit ook een systeem ingebouwd dat hij doorgaat als je de sateliet ontvangst verliest, bijvoorbeeld in een tunnel. Dan ben je aan het rijden en dan wordt de kaart in grijstinten weergegeven, om te laten zien dat het niet meer via de sateliet verkregen is.

..........
Groetjes Snowball_161
Over dat onderwerp heb ik een poosje geleden een vraag gesteld op een duits forum, na teleurstellende ervaringen hiermee bij een familielid.

Vanmorgen kwam daarop een reactie, en dus bevestiging van die negatieve ervaring, lees maar mee http://www.pocketnavigation.de/board/th ... post254440

Conclusie vooralsnog: ASN werkt waarschijnlijk alleen als je ongehinderd je weg kunt vervolgen. Als er in die tunnel iets gebeurt waardoor je je snelheid moet verminderen gaat het mis.

Leest iemand van TomTom mee? Dan svp een nadere uitleg en hopelijk voor de gebruikers een weerlegging van dit verhaal.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Graat
Junior Member
Junior Member
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jul 2004 18:36

Bericht door Graat »

Dag heren,

Pas geleden nog een demo getest met een externe GPS ontvanger (draadloos) maar het systeem is de draad regelmatig kwijt.
Dan gaat ie perfect, dan valt ie weg en onze klant (die het set voor een weekend in de auto had) heeft hem weer teruggebracht en vriendelijk bedankt.
Deze systemen kunnen (nog) niet tippen aan vaste ingebouwde navis met puls, gyroskoop etc.

Groeten,
Graat.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
koekiemonster
Junior Member
Junior Member
Berichten: 36
Lid geworden op: 03 jan 2004 23:04

Bericht door koekiemonster »

Ik heb die Duitse draad even doorgenomen, en zo te lezen is het een nogal beperkt hulpmiddel.

Het blijft dus een apparaat dat het voor het overgrote gedeelte puur van gps moet hebben. En die ontvangst wil nog al eens haperen als je bijvoorbeeld over grachten rijdt met aan de ene kant huizen en aan de andere kant wat bomen en natuurlijk in tunnels.
Dus TomTom kan met de GO geen bedreiging vormen voor de (duurdere) "inbouwsystemen". De inbouwsystemen kunnen dus op een aantal vlakken hun meerprijs zeer goed waarmaken.
Subaru Forester S-Turbo, VDO Dayton MS5000

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Snowball_161
Starting Member
Starting Member
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 feb 2004 00:05

Bericht door Snowball_161 »

Dus TomTom kan met de GO geen bedreiging vormen voor de (duurdere) "inbouwsystemen". De inbouwsystemen kunnen dus op een aantal vlakken hun meerprijs zeer goed waarmaken.
Wat hier wordt gezegd is wel waar, maar ik wil er nog even wat over kwijt...

Dat asn is leuk, maar niet perfect. Het is een soort "het zal wel zo gaan" systeem. Hij denkt gewoon hij zal wel ongeveer de zelfde snelheid blijven rijden. Ook met een ingeplande route zal hij dan deze automatisch vervolgen, dus als je dan afwijkt dan weet hij dat niet.

Het werkt goed, maar als er iets onverwachts gebeurt kan hij de draad kwijt raken. Bijvoorbeeld een file in een tunnel. Na de tunnel pakt hij gewoon de draad weer op en gaat hij weer verder.

Bij drukke wegen kan hij wel eens het signaal kwijt raken en dan op asn verder gaan. Meestal is dit voor een korte tijd en gaat hij daarna gewoon weer verder. Dus in mijn ogen geen probleem.

Je moet een onderscheid maken van de vaste inbouw systeemen en de pda's enz.
De tomtom GO is geen navigatiesysteem voor de DIE HARD navigatieliefhebbers die je vooral hier tegenkom :P . Het kan gewoon niet echt tippen aan een vast systeem die met gewoon meer informatie kan rekenen.

Het is een goed systeem voor iemand die gewoon de weg wilt weten, en er verder niet echt mee bezig is...
Verder is het makkelijk te besturen en in bijna elke auto te monteren, in slechts een paar seconden.

Dus ook in mijn geval. Ik wil wel de goede kant op rijden, maar in mijn geval is het makkelijk, dat ik zo hem op het voorraam plak en ik kan zo weg rijden.

Groetjes Snowball

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Topsport
Senior Member
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 okt 2003 09:26

Bericht door Topsport »

JW schreef:Hallo,

Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen met dit apparaat in moeilijke GPS condities.

Elders heb ik opgepikt dat dit apparaat voorzien zou zijn van een ingebouwde vertragings/rotatie-sensor, een soort gyrokompas-puls combinatie dus, waarmee dan bij wegvallen van de GPS info de route toch vervolgd zou kunnen worden.

Wie voelt zich geroepen :?: :wink:

Groet,
JW
Hallo JW

heb afgelopen twee dagen gereden met de TomTomGo, vanuit mijn werk (amsterdam) naar mijn huis (amstelveen) deed hij niet veel onder dan de vast ingebouwde VDO PC-5400 , ook met herberekenen is ie vrij snel :wink: , vanochtend via Diemen naar Amsterdam Z.O. gereden en express onder de Amstedam Arena doorgereden met een redelijk constante snelheid :arrow: kaartkleur was grijs(géén satellietontvangst) en de pijl bleef stil staan :cry: , maar daarna herstelde hij zich zeer snel :wink:

Topsport
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Snowball_161
Starting Member
Starting Member
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 feb 2004 00:05

Bericht door Snowball_161 »

topsport schreef: Hallo JW

heb afgelopen twee dagen gereden met de TomTomGo, vanuit mijn werk (amsterdam) naar mijn huis (amstelveen) deed hij niet veel onder dan de vast ingebouwde VDO PC-5400 , ook met herberekenen is ie vrij snel :wink: , vanochtend via Diemen naar Amsterdam Z.O. gereden en express onder de Amstedam Arena doorgereden met een redelijk constante snelheid :arrow: kaartkleur was grijs(géén satellietontvangst) en de pijl bleef stil staan :cry: , maar daarna herstelde hij zich zeer snel :wink:

Topsport
Kweennie of het nog belangrijk is om te vertellen, maar waarschijnlijk stond je asn uit. Dat zorgt er voor dat hij doorgaat als zijn ontvangst weggevallen is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sytze
Junior Member
Junior Member
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jul 2004 14:15

Bericht door Sytze »

Op de GEO24 forumsite in Duitsland heeft een Becker Traffic Pro LS bezitter (moderator van het Becker forum) de Tomtom software getest en geeft aan dat de Tomtom niet onderdoet aan de Becker. Hij (een oostenrijker) geeft aan dat ook de Becker de weg wel eens kwijtraakt (in tunnels) en dat de Tomtom sneller rekent dan de Becker.

Ich hatte die Ehre, TomTom 3, Destinator 3 und Navigon Navigator 4 am PPC (IPaq's, Dexx Axim, 400MHz) zu testen und ich war echt beeindruckt!!
Ich selbst hab ein TP LowSpeed, welches bei eBay in der gleichen Preisklasse wie ein PPC (um die Euro 500.-- ohne TMC) steht. Das TP hat keine Chance gegen oben genannte Produkte, zumindest nicht bei der Routenberechnungsgeschwindigkeit. Auch in Sachen Komfort sind die Geräte toll, erstklassige 3D Führung beim TomTom und Destinator, Fahrtenbuch und spitze 2D-Karte beim Navigator 4, und bei den POI's kann das Becker niemals mithalten (z.B. wo ist der nächste Bankomat..., Apotheken in der Nähe).
Auch das angebliche Manko mit den GAL-Impulsen kann ich entkräften. Selbst in tiefsten Wiener Häuserschluchten konnte ich problemlos navigieren, einzig in den Tunneln war das TP den PPC-Systemen voraus, wobei TomTom und Destinator im Tunnel die aktuelle Geschwindigkeit weiterschätzen. Ein falsches Abfahren im Kaisermühlentunnel registrierte das TP aber genausowenig wie der PPC, beim Verlassen des Tunnels war die neue Route vom PPC allerdings schon berechnet, das TP wusste noch nichtmal, dass wir falsch sind.
Nachteil des PPC, ist die im Vergleich zum TP, vom Radio unabhängige Sparachausgabe (Radio leise drehen). Ausserdem lenkt das grafische Display am PPC ab, aber das liegt wohl daran, dass es (für mich) neu und noch fürchterlich interessant war.
Zur Routingqualität kann ich nichts definitives sagen. Hier war mal das eine, dann mal das andere System besser. Schlimm für das TP ist, dass das Elisabethkrankenhaus garnicht in der Liste ist, die BH-Brüder nicht gefunden wurden (4x biegen sie rechts ab, auf alle Ewigkeit, aber kein KH in Sicht). Diese Schnitzer erlaubte sich kein PPC System.

Was ist mein persönlicher Favorit??
1.) TomTom (stabile SW, schnell, einfach Bedienbar)
2.) TP (Festeinbau, einfachste Bedienung)
3.) Destinator (tolle 3D Routenführung)
4.) Navigon Mobile Navigator 4 (Fahrtenbuch, leider instabile SW, 3D etwas "hintennach").


Op de Kieskeurigsite staat een recensie van een ex Alpine (INA333) bezitter en die wil niet anders meer!

25-08-2004 RonBra: Zeer fijn apparaat. Ik had eerst een navigatiesysteem van Alpine (INA333). Die
werd gestolen.... Heb nu voor deze oplossing gekozen immmers deze moet je wel
meenemen uit de auto. Schermkwaliteit is goed. Inderdaad (die kritiek heb ik
meer gelezen/gehoord)als de zon schijnt is het beeld wat minder duidelijk maar
nog steeds goed te volgen. Geluid is goed, ook met 140 op de snelweg. GPS
ontvangst is goed (ik rijd VW Passat). Alle extra opties en instelmogelijkheden
maken het ook nog eens tot een leuk speeltje. Tom Tom heeft veel aandacht
besteed aan verpakking, gebruiksaanwijzing, updates, mailingen, nieuwsbrieven,
helpdesk enz. Verder vind ik het een degelijk robuust apparaat. Ik ben erg
tevreden. Bevalt iniedergeval beter dan mijn vorige autonavigatiesysteem. (een paar weken in bezit)


Ik denk dat heel belangrijk is wat je wil, een Tomtom heeft zichzelf bewezen als navigatieproducent, de TTG (Tomtomgo) is een mooi allesinéén apparaat en werkt als je de reviews leest (kieskeurig) heel behoorlijk. Wil je multimedia en meer toeters en bellen dan koop je een grootscherm systeem. Qua navigatie doen de systemen voor elkaar bijna niet onder want ze gebruiken eigenlijk allemaal of Navtec of Teleatlas kaarten. Alleen de software kan nog wel eens een onderscheid maken.

Elders in het forum (andere draadjes en topics) kom je vaak de appels en peren vergelijking tegen. Een apparaat van € 700,- mag je niet vergelijken met een apparaat van € 1700,- Dat slaat nergens op, het is een verschil waar een hoop mensen bijna een maand voor moeten werken hè!!!!!

Koekiemonster gaf aan dat een PDA met navigatie de voorkeur geniet om diverse redenen, ik wil je echter meegeven dat dit apparaatje geen snoeren, geen externe GPS muis en geen applicaties heeft die bijna niemand gebruikt. Een PDA in je zak stoppen? Ik denk alleen als je een colbert draagt of stevige overhemden want anders is ook een PDA geen sexy apparaatje om bij je te hebben...

Ik ben nog steeds aan het overwegen wat ik ga kopen, mijn voorkeur ligt nog bij de Becker 7922, jammer vind ik wel dat ik dan mijn Pioneer installatie (radio+wisselaar) weg kan doen. De TTG ben ik nog niet uit het oog verloren. Voor de ritten waar ik geen navigatie nodig heb kan ik de TTG gewoon in het dashboardkastje laten liggen... Ik hoef niet te wisselen met CD's (bij de Becker moet ik een wisselaar kopen als ik dat niet wil)

Kortom, voor elk wat wils maar oordeel niet te snel en niet negatief (da's zo nederlands)

Groet,
Sytze 8)
Waarom zoeken als iemand het al gevonden heeft...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Hier een test afkomstig van Tweakers.net:

http://www.tweakers.net/nieuws/34260

Groetjes,

Toho_NL.

P.s. op de site staan ook een paar plaatjes en reacties van andere freaks... :).
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
thebeaman
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2007 11:32

Bericht door thebeaman »

Tomtom heeft wel een lachen filmpje gemaakt voor de Mapshare-functie:

Bron / directe link

Check vooral even het einde.

Erg leuk gedaan door Tomtom!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • nieuwe tomtom kaart wordt niet geinstalleerd op tomtom
    door de snater » 24 mei 2021 14:22 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 524
  • TomTom
    door klimmer » 16 jan 2017 12:07 » in Navigatie algemeen
    Reacties: 0
    Weergaves: 764
  • TOMTOM Go 50
    door piet heres » 02 feb 2017 12:01 » in TomTom
    Reacties: 1
    Weergaves: 559
  • TomTom Via 135
    door krijn » 31 aug 2014 13:19 » in TomTom
    Reacties: 8
    Weergaves: 1041
  • TomTom VIA 130 - € 149.95
    door wmp » 16 feb 2015 13:59 » in Gespot
    Reacties: 1
    Weergaves: 1078
  • TomTom 30 XL
    door B.Bustraan » 05 mei 2019 11:27 » in TomTom
    Reacties: 0
    Weergaves: 302
  • TomTom 30 XL
    door B.Bustraan » 05 mei 2019 11:25 » in TomTom
    Reacties: 1
    Weergaves: 499

Terug naar “TomTom”