TeleAtlas kaarten 2006/2007 voor VDO Dayton systemen

Alles met betrekking tot TeleAtlas software
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

TeleAtlas kaarten 2006/2007 voor VDO Dayton systemen

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik heb sinds gisteren de beschikking over het volledige pakket van TeleAtlas
Het eerste dat opvalt en wat meteen ook een flinke domper op de feestvreugde is, is dat de landen CD's geen MRE's meer bevatten, die staan nu op een aparte CD. Dit in tegenstelling tot de door VDO uitgebrachte CD's die wel op de meeste CD's ook de MRE hebben.
Er is nu een aparte CD met Polen, Hongarije, Slowakije en Tsjechië. Dit laatste land komt overigens ook voor op de CD Centraal Europa samen met Zwitserland en Oostenrijk.
Ik ben nog niet erg onder de indruk van de dekking voor zo ver ik die vanuit hier kan beoordelen.
En hier in de omgeving zitten er nog steeds dezelfde fouten in als in de vorige 3 edities.
Volgens de Abstract is de database van 28-03-2006

Het volledige pakket kost € 359
Voor het zelfde pakket moet je bij VDODayton €279 plus € 189 voor de CD Oost Europa betalen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Een Update:
Ondanks de schijnbaar zeer recente database welke is gebruikt constateer ik dat hier in Oosterhout, een wijk die reeds 1 jaar is bewoond en op de Navteq BMW 2006-2 voorkomt, op deze editei van Teleatlas zelfs niet als toekomstig bouwgebied te vinden is. Het gaat hier om de "Vlindervallei".
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Gerritje schreef:Een Update:
Ondanks de schijnbaar zeer recente database welke is gebruikt constateer ik dat hier in Oosterhout, een wijk die reeds 1 jaar is bewoond en op de Navteq BMW 2006-1 voorkomt, op deze editei van Teleatlas zelfs niet als toekomstig bouwgebied te vinden is. Het gaat hier om de "Vlindervallei".
Dat is toch wel zeer verbazingwekkend :oops:
Jou kennende neem ik aan dat je ook op de kaartweergave gecheckt hebt hoe het er in dat gedeelte van Oosterhout voorstaat, daar is dus helemaal niets te zien?

Ik ben ook benieuwd wat de ervaringen zijn van de C-IQ rijders met TA 2006/07.
Kan iemand dat eens checken, Gene of Gentry wellicht?
Misschien is het nodig om hier even plaatjes neer te zetten van dat gedeelte van Oosterhout, weergegeven via de TA versie die jij hebt en de Navteq van BMW. Kun je dat regelen?

Tot slot de opmerking dat er al vaker getwijfeld is aan die DB datum, met name bij TA. Ik herinner me de TA DVD/CD 2004/2 die in begin juli 2004 uitkwam en volgens de Abstract een DB datum had van 4 juni 2004 viewtopic.php?t=2738&start=0&postdays=0 ... hlight=a30 . En dat kan eenvoudigweg niet kloppen.
Bij Navteq kun je een (redelijke) check doen door naar de Release Notes te kijken via www.Nav4All.com

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Hier een paar beeldjes:

De Abstract van de TA 2006/2007;

This medium contains a digital road map database for the CARiN- and VDODayton navigation compatible systems.
The medium can be used in `product' target-systems, for the "CARiN on PC" application, and for CARSiM.


Tool : 4.0.02
Date : 2006-04-03

Operator : uida1203
CD number : EHVCD_16710_4.0.02
Medium : Master CD

Navigation database : ..._prod/TeleAtlas/europe/bnl/bnl_ta_ald_0507_20060328m.cpr
Type : non C-IQ
Event Texts : carinet16s2048.20041130
TPD Database : /carin/ITPD/Full_Products/05.07.400/20060403
IBA Database : Not available
Language Loading : Not available
CARINSYS File : Not available

De Abstract van de BMW navte 2006/2:

This medium contains a digital road map database for the CARiN- and VDODayton navigation compatible systems.
The medium can be used in `product' target-systems, for the "CARiN on PC" application, and for CARSiM.


Tool : 4.0.01
Date : 2006-01-05

Operator : uida1203
CD number : EHVCD_16090_4.0.01
Medium : Master CD

Navigation database : .../prod/NavTech/europe/bnl/bnl_hw_nt_bmw_05Q4_20060104m.cpr
Type : non C-IQ
Event Texts : carinet16s2048.20041130
TPD Database : Not available
IBA Database : Not available
Language Loading : Not available
CARINSYS File : Not available
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Dat laat aan duidelijkheid helemaal niets te wensen over, gewoon compleet ontbreken van die wijk :twisted:

En dus ben ik heeeel benieuwd wat er op de C-IQ DVD/CD staat. Gentry en/of Gene, help ons even :idea:

Groet,
JW

P.S. Hoe was het ook weer, TA is kwantiteit en NT kwaliteit :?: :?:
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

De ijsvogelvlinder kom ik ook tegen op de C-IQ TA dvd, De hele wijk zoals jij die op de foto laat zien is hetzelfde bij mij op mijn scherm. Ik heb niet de recentste NT dvd dus dat kan ik niet checken.
Resumé: de TA dekking ziet er hetzelfde uit.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Gene schreef:De ijsvogelvlinder kom ik ook tegen op de C-IQ TA dvd, De hele wijk zoals jij die op de foto laat zien is hetzelfde bij mij op mijn scherm. Ik heb niet de recentste NT dvd dus dat kan ik niet checken.
Resumé: de TA dekking ziet er hetzelfde uit.
.....als op dat plaatje dat Gerritje gemaakt heeft van zijn BMW Navteq CD, begrijp ik hier uit.

Dan is er wel iets heeeel merkwaardigs aan de hand met Gerritjes TA CD. Misschien moet 'ie naar z'n leverancier terug en hem vragen wat hiermee aan de hand is. Want het staat dus wél in TA's DB, echter niet op zijn CD. Heeft hij een CD waarop wat bitjes ontbreken of zo?

Wat is overigens de DB datum van de C-IQ DVD? Ik heb 'm wel ergens een keer langs zien komen, maar kan 'm zo gauw niet meer vinden.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

MCBNLTA06/07 - Tele Atlas 2005/06
Nederland, België, Luxemburg & Major Roads Europe CD


Zo wordt de Benelux CD aangeprezen bij de VDO Shop
Vooral de aanduiding Tele Atlas 2005/06 hierbij is interessant

Echter bij het volledige pakket dat ik (ter beoordeling) heb kom ik deze verwijzing nergens tegen.
Worden de kopers hier bedot of niet?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Gerritje schreef:MCBNLTA06/07 - Tele Atlas 2005/06
Nederland, België, Luxemburg & Major Roads Europe CD


Zo wordt de Benelux CD aangeprezen bij de VDO Shop
Vooral de aanduiding Tele Atlas 2005/06 hierbij is interessant

Echter bij het volledige pakket dat ik (ter beoordeling) heb kom ik deze verwijzing nergens tegen.
Worden de kopers hier bedot of niet?
Wat is er op de CD zelf geprint? Kun je daar een plaatje van posten?

En hoe kijk jij nu aan tegen datgene wat Gene schrijft, nl dat die nieuwe wijk in Oosterhout wél op de TA C-IQ DVD staat?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

En hoe kijk jij nu aan tegen datgene wat Gene schrijft, nl dat die nieuwe wijk in Oosterhout wél op de TA C-IQ DVD staat?
Ik denk in dit geval, en in de vele andere gevallen dat ik die "geweldige" aanbiedingen van TeleAtlas in de bus krijg, dat het oude wijn in nieuwe kruiken is.
Ik kan geen enkel verschil ontdekken met de 2005/2006 editie, behalve het ontbreken van de MRE's.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

Ik denk in dit geval, en in de vele andere gevallen dat ik die "geweldige" aanbiedingen van TeleAtlas in de bus krijg, dat het oude wijn in nieuwe kruiken is.
Ik kan geen enkel verschil ontdekken met de 2005/2006 editie, behalve het ontbreken van de MRE's.
Dat zou verklaren waarom de wijk er niet opstaat. Zou overigens wel een slechte beurt van TA zijn om op die manier de oude spulletjes te "dumpen"
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Dumpen lijkt niet logisch, ik bedoel, de content van de cd is wel veranderd, er staan geen MRE's meer op, dus waarom dan niet de nieuwe database? Foutje?
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik ben ondertussen maar zo vrij geweest om de firma VDODayton om een uitleg te vragen van de door mij geconstateerde "merkwaardigheden".
Nu kunnen ze meteen uitleggen waarom de CD van Spanje/Portugal van 2006/2007 een extra vermelding heeft van 2003/02

MCEPTA06/07 - Tele Atlas 2003/02
Spanje, Portugal, Andorra, Gibraltar & Major Roads Europe CD


Ik ben erg benieuwd naar hun reaktie.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

Vanuit Velence (Hongarije) een korte weergave van mn Hongarije-cd ervaringen.
Valt goed mee te werken, maar vergeet die 99% dekking. Echt niet.
Doorgaande wegen, ook in kleine gaten, staan erop. Ze hebben dan echter meestal geen naam. Afslagen de dorpen in bestaan niet. Boedapest is zeer goed dekkend.
Zo, nu de zon weer in.
Groet!
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik heb ondertussen nog steeds niets gehoord op mijn emails aan VDODayton en TeleAtlas en maar eens gebeld.
Aanvankelijk probeert men je door te verwijzen naar een formulier waar je ontbrekende straten kunt invullen maar uiteindelijk toch iemand van Customer Care aan de lijn gekregen.

Het hele fenomeen uitgelegd en volgens deze meneer zou het niet mogelijk moeten zijn maar ging hij er wel induiken. Hij beweert dat zij alleen maar een opdracht van VDODayton uitvoeren maar dat de gegevens op de CD 2006/2007 van de Benelux toch in ieder geval dezelfde zouden moeten zijn.

Maar hij gaf wel toe onaangenaam verrast te zijn door het geconstateerde gebrek aan dekking

Waarom zijn de MRE's verdwenen uit de landen cd's? Wel meneer dat is vanwege de ruimte op de CD. Hoe kan het dan dat de aparte landen CD's geleverd worden met een aparte MRE en als ik het Europapakket van TA koop op alle CD's op twee na de MRE's er gewoon bij staan en het landenpakket van VDODayton TA deze MRE's weer ontbreken.

U krijgt zo spoedig mogelijk antwoord op de door u gestelde vragen.

Kunt u mij ook nog uitleggen waarom de reclamefoldertjes die wij regelmatig toegestuurd krijgen, vrijwel altijd aanbiedingen betreffen die als nieuw worden aangeprijsd maar dan meestal binnen een maand door een nieuwe editie worden opgevolgd? Nog geen commentaar.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Jullie begrijpen het al, antwoord krijg je niet meer van deze lieden.
Echter men heeft wel de tekst van de internetpagina's aangepast en als het dezelfde CD's zijn die men nu verkoopt zijn het nog steeds de volgens mij verouderde exemplaren.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Al met al een merkwaardige zaak.

Immers, de C-IQ CD's en DVD is wel behoorlijk up to date, dat begrijp ik tenminste uit de verhalen van onder andere Gene. En als ik het goed heb is ook Gentry met TA in zijn 5700 daar zeer wel over te spreken.

Tsja, dan komen gedachten als oude wijn...., en dumpen wel heel snel naar boven :twisted:

Als mij zoiets zou overkomen als koper van deze set zou ik het er niet bij laten zitten en opheldering eisen. Om mee te beginnen uiteraard, en vervolgens een vervanging.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MvanderHeide
Junior Member
Junior Member
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 jan 2004 00:17

Bericht door MvanderHeide »

Hmmmmm,

Ik heb de C-IQ TA 2006/2007 en ik heb deze wijk (ten Oosten van Oosterhout) ook niet. Ik ben benieuwd welke CD/DVD de anderen hebben gebruikt waar deze wijk wel in voorkomt.

Groeten,

Marco
Rijdend met een zwarte Mazda6 met aan boord een MS5700/MM5500 en een prima werkende MS5500 en MT5010 thuis op de plank.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

:?: :?: :?:

Dat is dan wel heeeeel verrassend en verbazingwekkend. Want Gene meldde eerder dat die wijk er bij hem wél op staat, zó heb ik dat gelezen tenminste.
Gentry heeft wel gepost in dit topic maar niet inhoudelijk gereageerd op dit probleem. Hopelijk leest hij nog mee en kijkt alsnog even hoe het bij hem zit.

Ben benieuwd naar het vervolg.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

en ik heb deze wijk (ten Oosten van Oosterhout) ook niet
Even voor de goede orde:

Deze wijk, De Vlindervallei, ligt aan de westzijde van Oosterhout.
Ten oosten van ons zijn (nog) geen nieuwe wijken aanwezig of gepland.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Daar mijn systeem nu uitgebouwd is kan ik nix checken, edoch heeft Gene aangegeven dat het er bij hem wel opstaat (TA 2006-2007) dus ik vermoed dat TA toch echt een grove fout heeft gemaakt, ik ben eigenlijk benieuwd of de wijk er in de vorige versie al wel op stond, heeft iemand dat gecheckt? Anders kan ik dat vanavond even checken op mijn MS5000.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik meen me te herinneren dat er na klachten van de consumenten een 2nd edition van de 2006/2007 TA DVD op de C-IQ markt was gekomen. Wellicht dat dit ook onder de verschillen zit?

In ieder geval ben ik er van overtuigd dat de datum van de database geen enkele relatie hoeft te hebben met de actuele stand van zaken. TA bewijst dit over de rug van de consument.
Met de C-IQ CD's/DVD's is dat niet zo'n probleem omdat ze werden vervangen. Met het gekochte non C-IQ materiaal zit je met bewijslast om iets vergoed te kunnen krijgen.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Gerritje schreef:Ik meen me te herinneren dat er na klachten van de consumenten een 2nd edition van de 2006/2007 TA DVD op de C-IQ markt was gekomen. Wellicht dat dit ook onder de verschillen zit?

In ieder geval ben ik er van overtuigd dat de datum van de database geen enkele relatie hoeft te hebben met de actuele stand van zaken. TA bewijst dit over de rug van de consument.
Met de C-IQ CD's/DVD's is dat niet zo'n probleem omdat ze werden vervangen. Met het gekochte non C-IQ materiaal zit je met bewijslast om iets vergoed te kunnen krijgen.
Die ken ik niet, wel de second edition Teleatlas 2005/06-1. Onder andere Gene heeft die DVD.
Hopelijk leest Gene ook mee en kan er wat meer van zeggen. Want het blijft alles bij elkaar toch wel hoogst merkwaardig.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gene
Moderator
Moderator
Berichten: 1345
Lid geworden op: 28 okt 2004 09:54

Bericht door Gene »

Ik zal vanavond vanuit verschillende dvd's (NT en TA) en uit verschillende jaren het e.e.a. eens opzoeken. Ik zal er dan ook gelijk een foto van maken. Dan is het wellicht gelijk een argument (met bewijzen) om de aktualiteit van de non-Ciq cd's aan de kaak te stellen.
Jullie horen van mij.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Geen updates meer voor ingebouwde VDO-Dayton systemen
    door Marc Veen » 27 sep 2014 11:22 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 25809
  • Tomtom One Xl 2007(?) werkt dat nog?
    door Function » 31 mar 2021 21:23 » in TomTom
    Reacties: 8
    Weergaves: 678
  • navigatie cd opel meriva 2007
    door printer » 11 mei 2022 14:12 » in Opel
    Reacties: 0
    Weergaves: 208
  • gps antenne espace 2007 phase 2
    door guilvars » 27 okt 2015 16:46 » in Renault
    Reacties: 3
    Weergaves: 1840
  • navigatiecd???? grand scenic uit 2007
    door toro28 » 15 okt 2014 09:51 » in Renault
    Reacties: 0
    Weergaves: 864
  • Dubbeldin Navigatie Hyundai Tucson uit 2006
    door Aadje » 03 mei 2015 11:59 » in Hyundai
    Reacties: 1
    Weergaves: 3741
  • Navigatiesysteem renault megane 2007 klapt niet uit
    door Markbo » 25 jan 2016 22:44 » in Renault
    Reacties: 1
    Weergaves: 679

Terug naar “TeleAtlas”