TeleAtlas als moderator?

Alles met betrekking tot TeleAtlas software
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

TeleAtlas als moderator?

Bericht door Higgy »

Ik juich het toe dat NavTech haar rubriek inmiddels modereert, het lijkt me niet meer dan zinnig dat TeleAtlas dat ook zou doen.
Dat idee heb ik vandaag doorgespeeld aan mijn contact binnen TeleAtlas, die het meteen op zal nemen met de verantwoordelijke daarvoor. Wie weet dus spoedig ook TeleAtlas in deze rubriek rechtstreeks aanspreekbaar!
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Is er inmiddels al wat nieuws???

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
admin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1246
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:27

Bericht door admin »

Geen nieuws vanaf deze kant, TeleAtlas is bij ons weten niet actief, danwel herkenbaar actief op dit forum. :?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

Ik heb net weer even een kattenbelletje achtergelaten bij TeleAtlas, ff kijken of ze nu wel reageren.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Inmiddels al iets gehoord? Zijn er nog ontwikkelingen?

Met vriendelijke groet,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Nog niets gehoord? Jammer dat zij niet actief zijn. Lijkt me makkelijk om zo vragen te stellen (en fouten te melden). Gelukkig doet Navteq dat wel (met alle voordelen voor beide partijen van dien).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

Heb van de week een laatste poging gedaan mijn contact bij TA te interesseren. Hij zei het reeds eerder doorgegeven te hebben, en dit nogmaals te zullen doen. Laten we hopen dat TA ons als serieus medium ziet EN de kans grijpt haar eigen klanten 'te woord' te staan.
Ik heb tevens die brief van mr. Ruhaak (zie draadje over copieren CD) onder zijn aandacht gebracht. Daar komen ze ook op terug.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
admin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1246
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:27

Bericht door admin »

Bedankt Higgy,

De naam TeleAtlas staat nog immer gereserveerd voor hen, dus in principe kunnen ze zo instappen, al zullen ze daarvoor (omdat immers de naam geblokkeerd is op dit moment) even contact moeten opnemen met ons.

Snap natuurlijk dat bedrijven niet zomaar staan te springen om op allerlei fora actief te zijn, en de kat uit de boom kijken.
Echter, dit forum heeft een goed en solide verloop, ook terug te lezen in het gastenboek op onze hoofdpagina, en de kat zit inmiddels zwaar uitgehongerd in de boom te wachten totdat die eruit gehaald wordt :P

Dus mede namens deze kat, bedankt voor je moeite.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Higgy schreef:Heb van de week een laatste poging gedaan mijn contact bij TA te interesseren. Hij zei het reeds eerder doorgegeven te hebben, en dit nogmaals te zullen doen. Laten we hopen dat TA ons als serieus medium ziet EN de kans grijpt haar eigen klanten 'te woord' te staan.
Ik heb tevens die brief van mr. Ruhaak (zie draadje over copieren CD) onder zijn aandacht gebracht. Daar komen ze ook op terug.
Is er al iets bekend? Zou het zeer kunnen waarderen als TeleAtlas hier ook zou komen (en ik denk dat ik niet de enige ben).

Met vriendelijke groet,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo,

Een allang gekoesterde wens, en helaas, nog altijd niet in vervulling gegaan.

Langs verschillende kanten wordt hieraan gewerkt, Higgy heeft z'n kontakten ingeschakeld, en ook ik heb dat op een aantal plaatsen gedaan.
Hopelijk gaat het een keer tot resultaten leiden, we blijven bezig.

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Toho_NL
Moderator
Moderator
Berichten: 2525
Lid geworden op: 29 okt 2003 09:36

Bericht door Toho_NL »

Ok, prima. We wachten rustig af ;) :).

Groetjes,

Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “TeleAtlas”