TA bakt er weinig van

Alles met betrekking tot TeleAtlas software
tofast
New Member
New Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 jul 2004 23:50

TA bakt er weinig van

Bericht door tofast »

:( Heb de nieuwste ta 2004 met een heleboel fouten erop, zoveel dat ik ze niet allemaal kan onthouden en te weinig tijd op mijn route krijg om ze op te schrijven.
ÈÈn daarvan is als ik in Veghel op de Leest rijd Richting De trompstraat ik halverwege de stem hoor met het verzoek om linksaf te slaan De Wolgastraat, terwijl er helemaal geen mogelijkheid is om linksaf te slaan, laat staan dat er een weg is die zo heet. En 40 tot 80 meter ernaast zitten met betrekking tot afslagen terwijl er 6 tot 8 satelieten me ondersteunen

Of wanneer er gezegd wordt om op de rotonde de 3e afslag te pakken en daarna meteen weer vraagt om om te keren om vervolgens een paar honderd meter verder de route weer te hervatten, dacht eerst dat het aan mijn navigatie systeem lag en had deze verkocht en meteen een nieuwe gekocht ( MS 4100 ) maar daar lag het dus niet aan.

HELP :idea:

WIE WEET WAAR HET AAN KAN LIGGEN!! :?:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ritselaar
Moderator
Moderator
Berichten: 878
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:23

Bericht door ritselaar »

krijg idee dat het niet zozeer aan teleatlas ligt.

Kan het niet liggen aan een slechte/geen pulsgever.

Systeem maakt pas in laatste instantie gebruik van de satelliet. In eerste instantie wordt op basis van snelheid/gyroscoop en road matching locatie bepaald.

Heb even op maporama gecheckt (wel navteq), maar rijdende op de leest, kun je linksaf. Weet niet hoe kleine tussenstukje heet, maar daarna zit je aan de linkerkant op de Wolgastraat.


frits de laar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880

TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “TeleAtlas”