Met Benelux 2004/2005 naar zuid frankrijk op vakantie ??

Alles met betrekking tot TeleAtlas software
rayms3100
Junior Member
Junior Member
Berichten: 41
Lid geworden op: 04 mei 2005 21:14

Met Benelux 2004/2005 naar zuid frankrijk op vakantie ??

Bericht door rayms3100 »

Beste Forummers,

Ik ben nieuw in de navigatie wereld en dus niet op de hoogte van de mogelijkheden van de huidige software.
Heb sinds kort een VDO Dayton MS 3100 (zilver met pc4000).

Nu mijn vraag:

Ik ga deze zomer met de auto naar zuid frankrijk (plaatsje Canet). Is het nu mogelijk om met mijn Benelux 2004/2005 cd vanuit nederland naar zuid frankrijk te rijden en aan te komen in het plaatsje Canet ?

Of is het de bedoeling dat ik mijn route plan tot de grens en dan de frankrijk 2004/2005 cd erin moet doen ?

of ???

Wie helpt. De frankrijk cd zal ik dan namelijk nog moeten aanschaffen !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ik heb net even voor je gekeken en met de Benelux CD TeleAtlas @004/2005 is in ieder geval de bestemming Canet aan de A75 thv Montpellier in te voeren en als bestemming te kiezen. Echter het systeem kent geen kaart-layout.
Om daar op je eindbestemming te komen is een CD van Frankrijk onontbeerlijk. Een Michelinkaart of even vragen is echter stukken goedkoper.
Mocht je overwegen een CD van Frankrijk aan te schaffen, neem dan niet de Frankrijk CD van TeleAtlas uit het VDO-Europa-pakket want daar staan geen Europese hoofdwegen op. Neem een reguliere TA of Navteq CD.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rayms3100
Junior Member
Junior Member
Berichten: 41
Lid geworden op: 04 mei 2005 21:14

Nog een vraag

Bericht door rayms3100 »

Gerritje,