sygic

pjong23
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 feb 2010 19:27

sygic

Bericht door pjong23 »

ik heb sygic Mc Guider op mijn Nokia E71.
Afgelopen week tijdens een rit naar het buitenland kreeg ik ineens de melding: unexpected error.
Vervolgens werd de navigatie afgesloten. Na het f en vervolgens weer aanzetten van de telefoon werkte het schijnbaar weer. Maar als ik nu een route probeer te maken, lukt het de ene keer wel en de andere keer niet en krijg ik weer de zelfde melding. Ook heb ik gemerkt dat ik 2 landen ben kwijtgewraakt.
Heeft iemand dezelfde ervaringen en/of kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

De Sygic die jij er op hebt is een legale versie?
Ik ben dit soort problemen eerder tegengekomen, toen betrof het een illegale versie. Na installatie van een legale versie was dat probleem opgelost. Vandaar mijn vraag.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pjong23
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 feb 2010 19:27

Bericht door pjong23 »

Het is inderdaa een illegale versie.
Als ik je zo hoor is het verstandiger om een paar euro aan een legale veresie uit te geven.

Geeft de installatie van de officiele versie geen problemen met de reeds geinstalleerde illegale versie?
Zo ja, hoe verwijder ik de illegale versie dan?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Kijk even welke versie die illegale nu is.
Als de legale versie nieuwer is kun je vermoedelijk die er overheen zetten en gaat dat wellicht goed.
Bij de aanschaf krijg je een instructie hoe je dat moet doen, daar staat misschien ook iets bij over het gebruik als er al eerder wat anders opgezet is.

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Night_Fly
Starting Member
Starting Member
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 dec 2006 14:01

Bericht door Night_Fly »

Klinkt als het zelfde probleem als ik had toen ik die nieuwe versie online gekocht had, ik kreeg van sygic een download link voor een *.exe file, dat vond ik al vreemd voor mijn SE X1 gsm ,maar ik dacht zal wel .................. instsallatie ging goed, maar zo gauw ik een route wilde plannen, en ik had alle info ingegeven en drukte op Ok voor route berrekenen, dan gaf hij een error en sloot, af, na een mailtje richting Sygic kreeg ik dezelfde dag een mailtje teru met een link om de "goede" versie te downloaden, en nu werkt ie als een tierelier, without probs.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Sygic McGuider”