Ervaringen met McGuider

Breeze
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 jan 2010 11:15

Ervaringen met McGuider

Bericht door Breeze »

In dec 2004 kocht ik een PDA (Lifetec MD95000 = Mio) met geïntegreerd Navigatiesysteem en dashboardhouder. Ik heb nooit geweten wie de maker van dit systeem was. Eerst dacht ik ViaMichelin, maar uiteindelijk geloof ik dat Mio zelf de maker is. Het werkte helemaal niet slecht met veel losse CD's om heel Europa te kunnen berijden.
De PDA akku gaf in 2008 de geest, een nieuwe idem, dus toen maar een andere PDA gekocht. Mio P350 met Route66 erop laten installeren. Drama, want R66 sloeg vaak vast. Onder garantie laten checken door PDA-shop én Route66 maar alles tevergeefs. Nadat hij op een lange rit 6 keer was vastgelopen was ik het zo zat, dat ik McGuider van Sygic er op gezet heb. Volgens de PDA-shop boys is dat een goede kloon van TT met o.a. rijstrook indikatie. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over dit systeem.
Bovenstaande quote schreef ik zojuist in mijn voorstelbericht. Mijn Sygic ervaring met McGuider V7.70 gedurende een jaar zijn dus bijzonder positief.
Minpunten ziin:
- Bij 2-D weergave draait de positiepijl niet mee met de rijrichting.
- Je kan geen sterkere vergroting permanent instellen. Hij valt steeds weer terug op de snelheidsafhankelijke standaard vergroting.
- Bij inschakelen van de kaartfunktie is er geen bewegende kaart mogelijk.
- Het lukt niet om enkele favorieten te verwijderen, wel de hele bups maar dan moet je weer helemaal overnieuw beginnen.
- Intoetsen van een nieuw adres begint altijd met een land. Soms NL, maar soms ook Verwegistan.

Adri

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Night_Fly
Starting Member
Starting Member
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 dec 2006 14:01

Bericht door Night_Fly »

Ik heb begin dit jaar ook de nieuwste software gekocht voor op m'n Sony Ericsson X1 gsm en ik ben er tevreden over, alleen jammer dat de kaarten nog niet helemaal up to date zijn, o.a. randweg Eindhoven rij ik volgens Sygic zeeeeer vaak in de berm :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Ervaringen delen mbt de DNX7250DAB
    door supersjors » 24 okt 2014 10:10 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 584

Terug naar “Sygic McGuider”