Sleutel slecht?

Alles met betrekking tot Renault navigatie
driverz
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2006 14:40

Sleutel slecht?

Bericht door driverz »

Hallo allemaal,

Ik heb een paar vraagjes over mijn Blaupunkt DX-R5/52. Ik heb hem sinds kort ingebouwd in mijn Renault Megane Coupe uit ' 96.

Ik heb de grijze draad achter mijn km-teller doorgemeten met een controle lamp zoals ergens beschreven stond in een forum. Als ik sneller ga rijden rijden begint het lampje sneller te knipperen. Ik neem aan dat ik dan de goede pulsedraad heb gevonden. Echter wanneer ik deze achter op de radio aansluit en vervolgens kies voor een "systeem test" krijg ik op het scherm te zien een lachebekje voor installatie en vervolgens een huilend gezichtje bij de sleutel.
Ik heb vervolgens de pulsdraad doorgemeten en er staat als ik stil sta 12 volt op de draad. Hij zou dus moeten zien dat een signaaldraad is aangesloten, of ligt het probleem ergens anders?

Is er misschien iemand die dit probleem ook heeft gehad? Heb ik ook nog aparte stekkers nodig tussen de stekkers van renault en de blaupunkt radio, omdat in de pioneer radio die door de garage was ingebouwd een ander soort stekker was aangesloten.

Ik hoop dat jullie het nog snappen en dat iemand mij kan helpen, anders ga ik naar een inbouw centrum maar ben bang voor hoge kosten.

Met vriendelijke groet,

Wietse Driever

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
xgabox
Senior Member
Berichten: 224
Lid geworden op: 15 sep 2003 00:07

Bericht door xgabox »

volgens mij is het sleuteltje van een dx52 is het contactslot.
ik ga er even vanuit dat ie die test niet doorstaan heeft.

constante plus en geschakelde plus zitten waarschijnlijk verkeerd om? of je hebt het test menu niet goed opgevolgd.


er zijn bij de meeste autoshops "automerk" naar ISO stekkers verkrijgbaar.
waarschijnlijk was de pioneer iets ouder, want deze hebben tegenwoordig allemaal iso connectors.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Slecht to geen GPS ontvangst
    door laurenszegers » 07 okt 2014 21:07 » in V.A.G
    Reacties: 3
    Weergaves: 2071

Terug naar “Renault”