Inbouw Carin 522

Alles met betrekking tot Renault navigatie
Gebruikersavatar
Johnnie
Starting Member
Starting Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 sep 2004 16:18

Inbouw Carin 522

Bericht door Johnnie »

Beste allemaal,

Ik ben van plan om binnekort een tweedehands CARIN 522 systeem te kopen. Ik ben tevens van plan om de monitor m.b.v. de VDO/Dayton MKM1150 in te bouwen in mijn dashboard van mijn Renault Laguna Grand Tour. Wie heeft een goede inbouwhandleiding of kan mij in duidelijke taal vertellen hoe ik het syteem zelf in kan bouwen. Waar moet e.e.a. aangesloten worden e.d.

Mailto: jkijkuit@chello.nl

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 sep 2003 17:18

Re: Inbouw Carin 522

Bericht door Fantom »

Johnnie schreef:Beste allemaal,

Ik ben van plan om binnekort een tweedehands CARIN 522 systeem te kopen. Ik ben tevens van plan om de monitor m.b.v. de VDO/Dayton MKM1150 in te bouwen in mijn dashboard van mijn Renault Laguna Grand Tour. Wie heeft een goede inbouwhandleiding of kan mij in duidelijke taal vertellen hoe ik het syteem zelf in kan bouwen. Waar moet e.e.a. aangesloten worden e.d.

Mailto: jkijkuit@chello.nl
Hallo Johnnie welkom op het forum,
Als je een beetje rondkijkt en leest op het forum kom je een heleboel te weten over het inbouwen van je systeem in je auto.
Het belangrijkste is dat je de Tacho-puls of KM-puls vanaf de goede plaats in je auto pakt. Via de links op de hoofdpagina van de NHS kan je links naar sites vinden waar van een heleboel auto's de puls staat beschreven.
Verder moet je de aansluiting van de verlichting en de achteruitrijlampen aansluiten op je systeem. Bij Tips en tricks staat hier het e.e.a over geschreven.
Verder is het zoeken waar voor jou je het beste de computer kan plaatsen. Je kan hem bv plaatsen onder de bijrijdersstoel, maar installatie in de kofferbak of in het dashboardkastje behoord ook tot de opties (mits de computer past)

Als je gaat beginnen laat dan even weten wat je specifieke vragen zijn: We kunnen je dan vast verder helpen met de inbouw.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Han
Senior Member
Berichten: 1051
Lid geworden op: 01 sep 2003 18:57

Bericht door Han »

Hallo Johnnie,

Ik heb het bericht omgezet naar Renault omdat de vraag hier beter uitkomt,
Je zoekt namelijk de aansluitingen in je auto, kijk ook eens op de hoofdpagina bij links.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MarcelNL
Average Member
Average Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 mei 2004 21:07

Bericht door MarcelNL »

de laguna II is bedraad volgens ISO, dus waarschijnlijk is het meeste plug & Play, de tachopuls zit in ieer geval in de radioaansluitstekker.
Verder kan de info op www.laguna2.de je verder helpen, hier staan ook links naar inbouwvoorbeelden in de lagunaII(of die er voor de Carin522 ook tussen zitten weet ik niet 123)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Petercc
Junior Member
Junior Member
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 jun 2004 14:15

Bericht door Petercc »

In Megane II serie zit de tacho puls op positie 1 van de ISO stekker waar ook de power e.d. in zit.
Als dat naar ISO normen is, dan zou het ook bij jou zo moeten zijn.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • TomTom NR1 Inbouw MAZDA
    door Beckermanneke » 18 sep 2014 21:30 » in TomTom
    Reacties: 9
    Weergaves: 4622
  • Achteraf inbouw Navigatie Nissan Almera Tino 2004
    door Satmiep » 01 feb 2015 13:10 » in Nissan
    Reacties: 2
    Weergaves: 1593
  • Handleidingen Philips Carin 522
    door benne_ss » 07 okt 2016 21:29 » in Vaste VDO-Dayton systemen
    Reacties: 3
    Weergaves: 681

Terug naar “Renault”