SONY STOPT MET NAVIGATIEAPPARATUUR

J.F.de Jong
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 aug 2009 21:44

SONY STOPT MET NAVIGATIEAPPARATUUR

Bericht door J.F.de Jong »

Ik wilde mijn Sony nav. app. upgraden met de nieuwst Navteqsoftware. Nu blijkt die niet meer beschikbaar te zijn bij Sony en ook Navteq zei nee, Sony stopt met de navigatieapp. Heb ik nu 300 Euro voor de prullebak of is er toch een oplossing? Ik denk aan vervangende software of zo. Wie weet het ? :?:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Ruim een jaar geleden hebben we dit gesignaleerd op dit Forum, zie http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/v ... hp?t=10981

Echter, Sony heeft toen verklaard dat er vooralsnog nog wél updates zouden komen:
NV-U51, NV-U52, U53-NV, NV-U71T, NV-U72T, NV-U73P, NV-U73T, NV-U82, U83-NV, NV-U92T, NV-U93P en NV-U93T:

Kaartupdates tot eind 2011

Dat is ook te lezen op hun site http://support.sony-europe.com/eve/hotn ... f=phaseout .

En dus de vraag: wie heeft je verteld dat er geen updates meer voor te koop (zouden) zijn? Heb je het al geprobeerd via die link op hun site?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
J.F.de Jong
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 aug 2009 21:44

Bericht door J.F.de Jong »

Bedankt voor je reactie!
Ik heb gebeld met Sony NL naar aanleiding van het feit dat op hun site staat aangegeven dat updates niet meer beschikbaar zijn voor mijn navigator. Al hun verklaringen ten spijt. Door de medewerkster daar werd ik geadviseerd om het te proberen bij Navigon. Waarschijnlijk zouden zij bruikbare software hebben. Een rechtstreeks antwoord heb ik bij Navigon niet gekregen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

J.F.de Jong schreef:Bedankt voor je reactie!
Ik heb gebeld met Sony NL naar aanleiding van het feit dat op hun site staat aangegeven dat updates niet meer beschikbaar zijn voor mijn navigator. Al hun verklaringen ten spijt. Door de medewerkster daar werd ik geadviseerd om het te proberen bij Navigon. Waarschijnlijk zouden zij bruikbare software hebben. Een rechtstreeks antwoord heb ik bij Navigon niet gekregen.
Op hun site staat toch het tegendeel, zie de links die ik gegeven heb......

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
J.F.de Jong
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 aug 2009 21:44

NV-U92TW

Bericht door J.F.de Jong »

Goeden dag.

Nou ik heb alle adviezen opgevolgd en nu vandaag zag ik op de supportsite van Sony dat er een programma is genaamd Windows mobile diveses 6.1 waarmee ik ook met Vista kan werken. Helaas ziet mijn PC niet eens dat ik mijn navigator heb aangesloten op de PC. Wat heb ik nu weer fout gedaan ? Overigens zijn kaartupdates voor dit buitengewoon goede model (volgens de recenties) niet meer beschikbaar! nergens niet !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
kobus1960
Senior Member
Berichten: 893
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:43

Re: NV-U92TW

Bericht door kobus1960 »

J.F.de Jong schreef:Goeden dag.

Nou ik heb alle adviezen opgevolgd en nu vandaag zag ik op de supportsite van Sony dat er een programma is genaamd Windows mobile diveses 6.1 waarmee ik ook met Vista kan werken. Helaas ziet mijn PC niet eens dat ik mijn navigator heb aangesloten op de PC. Wat heb ik nu weer fout gedaan ? Overigens zijn kaartupdates voor dit buitengewoon goede model (volgens de recenties) niet meer beschikbaar! nergens niet !
A. Windows mobile installeren.
B. Apparaat uitschakelen, aansluiten en vervolgens aanzetten, in Windows mobile GEEN partnerschap
aangaan met het apparaat, alleen kiezen voor bestands overzettingen.
Start vervolgens de DVD.
C. Indien Office 2007 geinstalleerd staat krijg je foutmelding 6034, alleen op te lossen door Office te
verwijderen, MSVCR80.DLL is hier de boosdoener. Na de update Office er weer op, zit niet anders op.
D. Pas dan werkt de DVD prima en is koppelen met het softwareprogramma mogelijk.
E. Kaartupdates zijn in zoverre mogelijk, je moet een keuze maken tussen kaarten die je wil laden.
Europa 1 óf Europa 2, Benelux + Frankrijk + Italië enz enz. Het programma geeft aan hoeveel erop kan.

Dit alles is van toepassing op zowel Vista als XP.
MVG,
Kobus

TT Start 60 Europa, lifetime uptdates + flitsabbo.
Samsung S3 Neo, Sygic 14.5.5. Benelux, benenwagen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Kaart voor Sony NV U 51F
    door Dizzy » 10 nov 2017 10:22 » in Navteq
    Reacties: 0
    Weergaves: 717
  • Sony CDX-NC9950 + NVX-HC1 denkt dat ik rijd
    door Donsas » 18 jul 2017 22:37 » in Vaste Sony systemen
    Reacties: 0
    Weergaves: 672

Terug naar “Mobiele Sony systemen”