Instellingen vastzetten?

bernard
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 jan 2007 14:18

Instellingen vastzetten?

Bericht door bernard »

Hallo,

Ik heb een paar vragen.
Bij gebruik van de navigatie moet ik elke keer de taal aangeven, is dit normaal?
Ook begint de navigatie standaard op een plek ergens in engeland, en niet op de plek waar je bent.
Mijn voorkeur zender van de radio blijven wel gewoon staan.
Ben ik ergens iets vergeten? met aansluiten of bij installatie?

Verder ben ik opzoek naar iemand de een dvd heeft die nieuwer is dan 2004.
Ik heb mijn navigatie in eind 2005 gekocht maar er zit blijkbaar een dvd van 2004 in.
Dus als iemand mij kan helpen :wink: heel graag

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

Dat klinkt als een heel bekende fout: je hebt zeer waarschijnlijk de draad van je constante plus omgewisseld met die van je geschakelde plus. Dat weer even corigeren en einde probleem, verwacht ik.
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Verder ben ik opzoek naar iemand de een dvd heeft die nieuwer is dan 2004.
Ik heb mijn navigatie in eind 2005 gekocht maar er zit blijkbaar een dvd van 2004 in.
En dan meteen nog een vraag: Welk type navigatiesysteem praten we hier over? Aan jouw verhaal te zien is het een radio/navigatie en het was mij nog niet eerder opgevallen dat Sony een DVD systeem had. Het laatst bekende systeem is de MEX-100 en daarin lopen gewoon de CD's van Becker Traffic Pro waarvan op dit moment de 9.0 de meest recente versie is.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bernard
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 jan 2007 14:18

Bericht door bernard »

Gerritje schreef:
Verder ben ik opzoek naar iemand de een dvd heeft die nieuwer is dan 2004.
Ik heb mijn navigatie in eind 2005 gekocht maar er zit blijkbaar een dvd van 2004 in.
En dan meteen nog een vraag: Welk type navigatiesysteem praten we hier over? Aan jouw verhaal te zien is het een radio/navigatie en het was mij nog niet eerder opgevallen dat Sony een DVD systeem had. Het laatst bekende systeem is de MEX-100 en daarin lopen gewoon de CD's van Becker Traffic Pro waarvan op dit moment de 9.0 de meest recente versie is.
Het gaat hierom de CDX-NC9950) met een aparte navigatiecomputer (NVX-HC1).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Ja ik begrijp het nu.
Dus jij bent ook dezelfde die bij Kieskeurig al z'n beklag deed over dit apparaat.
bernard2108: Ik heb precies het zelfde probleem. Ik was benieuwd of je al een reactie hebt gehad en of je het probleem misschien hebt kunnen oplossen en hoe uiteraard. Ik heb zelf ook een passat. Heb nu mijn ontvager achterin bij het kleine zijraampje. Heb jij ook het "probleem" dat de software elke keer opstart met een plaats in engeland? Ik krijg dat er maar niet af?? Zodat hij gewoon in NL opstart, Nu heb ik elke keer als ik even rijd dat hij zegt. You crossed the border. (20-11-2006)
Nog afgezien van de mogelijkheid dat je de spanningen verkeerd om hebt aangesloten, kan het ook nog zijn dat je black box verkeerd zit. Deze moet over het algemeen horizontaal worden ingabouwd met de pijl naar voren als deze er op staat. De GPS antenne moet vlak liggen.

Ben zeer benieuwd naar de mogelijkheid van DVD updates.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bernard
New Member
New Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 jan 2007 14:18

Bericht door bernard »

Gerritje schreef:Ja ik begrijp het nu.
Dus jij bent ook dezelfde die bij Kieskeurig al z'n beklag deed over dit apparaat.....
:lol: ja dat klopt. Als je bij de een het antwoord niet kan vinden dan proberen bij een ander ha ha ha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mr. R.
Starting Member
Starting Member
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 okt 2006 16:52

Bericht door Mr. R. »

Over nieuwere versies van de software zijn al verschillende topics bezig op dit forum.
Zie deze rubriek Forum index » Vaste Navigatie Systemen » Sony
Maar is er op dit moment nog niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste Sony systemen”