Grundig GPS3

Gebruikersavatar
Archief
Senior Member
Berichten: 492
Lid geworden op: 01 sep 2003 22:07

Bericht door Archief »

Staat inmiddels ook in de Handleiding download.
[b][color=blue]Heeft U op- of aanmerkingen over deze posting, geef deze dan aan ons door[/color]
[i]Navigatie Help Site Team[/i][/b]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
adje
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 sep 2003 09:58

Grundig GPS3

Bericht door adje »

Beste lezer,

Sinds enige tijd in het bezit van een Grundig GPS3 systeem, heb je vragen of opmerkingen stel ze rustig misschien kan ik ze ook nog beantwoorden .

Groetjes Ad

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
den
New Member
New Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2004 13:14

Re: Grundig GPS3

Bericht door den »

adje schreef:Beste lezer,

Sinds enige tijd in het bezit van een Grundig GPS3 systeem, heb je vragen of opmerkingen stel ze rustig misschien kan ik ze ook nog beantwoorden .

Groetjes Ad
Hallo Ad,
Ik ben op zoek naar een aansluitschema van een Grondig gps3 systeem kun jij mij helpen?

Groet Dennis

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
adje
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 sep 2003 09:58

Bericht door adje »

Hoi Dennis,

Ik heb wel een aanluitschema, vroeger stond dat schema ook op de site van Grundig maar daar staat het niet meer.
Als mij een e-mail stuurt dan kan ik weer een e-mail met het aansluitschema terug zenden.

Ik lees het wel,

Ad

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lexer
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2004 22:21

recente kaart CD voor grundig?

Bericht door lexer »

Ben op zoek naar een recentere CD voor de Grundig i.v.m. nieuwe wegen etc (wat toch wel handig is, niet waar?), maar zelfs grundig zelf lijkt wel te willen vergeten dat ze ooit iets als GPS voor in de auto verkocht hebben :x
Mijn huidige Benelux CD is gekocht in 2002, maar is waarschijnlijk van een jaar daarvoor.

Op de Grundig site is er werkelijk helemaal nix meer over de GPS te vinden. weet iemand meer hierover?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
adje
New Member
New Member
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 sep 2003 09:58

Bericht door adje »

Beste lexer,

Je zoektocht is voor mij ook aanleiding geweest om eens te ontdekken wat er nu precies aan de hand is.
Het volgende heb ik kunnen achterhalen, de firma Grundig heeft het bedrijfsonderdeel overgedaan aan Delphi uit Waalwijk.
Deze firma kan nog leveren kaartmatriaal wat ooit is gemaakt en wat nu dus nog op de plank aanwezig is.
De productie van nieuw kaartmatriaal wordt niet meer gedaan, voor overgang van Grundig naar Delphi was het product GPS van Grundig al uit de productie genomen.
Eventuele service of reparaties worden door Delphi uitbesteed aan de firme EBK in Zeewolde.
Kortom helaas maar waar, het einde van de Grundig navigatie systemen is een feit, we moeten het dus doen met hetgeen er nu nog is.
Ik zou bijna zeggen wees er zuinig op,

Ad

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lexer
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2004 22:21

Bericht door lexer »

Thanx voor de info! maar je wordt er niet echt blij van.

In het kort komt het er op neer dat we gewoon grof door Grundig zijn genomen en met (dure) kaarten mogen rondrijden waarop het Ijselmeer nog moet worden drooggemalen.

Mijn bange vermoedens zijn dus feiten geoworden...., met dank aan Grundig.......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member
Berichten: 14088
Lid geworden op: 01 sep 2003 21:19

Bericht door JW »

Hallo GPS3 gebruikers,

Jullie ongenoegen en frustratie kan ik me levendig voorstellen, ik zou me net zo in de steek gelaten voelen.

Toen ik een jaar of zes geleden begon te denken aan een Navi, heb ik ook de verschillende systemen bekeken, de ene al fraaier dan de andere. En de verkopers wisten me de meest fantastische dingen te vertellen over die systemen.

Maar ik had een paar lessen geleerd in m'n zakelijke leven. In mijn functie was ik eindverantwoordelijk voor de keuze van een BBS (bedrijfsbesturingssysteem) voor de firma waarvoor ik werkte, en omdat we voorheen een op zich prima werkend BBS gehad hadden van een kleine firma dat echter niet langer ondersteund werd heb ik alle "fraaie verhalen" naast me neergelegd en de keuze laten vallen op SAP en niet op Baan of andere vergelijkbare systemen. En van dat besluit heb ik nooit spijt gehad.

Mede tegen die achtergrond heb ik voor m'n Navi gekozen voor een merk met een groot marktaandeel, wetende dat je daarmee altijd zou worden voorzien van updates en ondersteuning. Die keuze heb ik nooit berouwd, integendeel :lol:
Daarmee zeg ik niet dat je niet een keuze zou kunnen maken voor een weinig verbreid systeem, dat kan best. Maar weet dan wel dat je wat meer risico's loopt en dat je dat gewoon moet incalculeren en accepteren.

Jullie zijn hiermee niet geholpen, dat realiseer ik me zeer wel. Hopelijk anderen wel die dit ook lezen, of misschien ook jullie toch, als je besluit tot de aanschaf van een nieuw systeem met up-to-date kaarten waarbij je zeker weet dat het IJsselmeer inmiddels drooggelegd is, en dat er zelfs wegen in lopen :wink:

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

_______________________________________
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • Grundig M5 software/firmware update
    door owee9292 » 16 jul 2015 21:42 » in Grundig
    Reacties: 3
    Weergaves: 6506

Terug naar “Grundig”