POI's voor zo'n 16000 campings (bijna alle systemen)

Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor bijna 32000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

Het heeft een paar weken langer geduurd dan aanvankelijk gepland maar de eerste update in 2016 van Archiescampings.eu staat nu online inclusief de gegevens voor dit jaar van Camping Cheque, Best Deal en CampingCard.
Uiteraard zijn er ook nog heel veel andere wijzigingen, dus alle reden om je navigatieapparatuur te voorzien van de nieuwste gegevens.

Als u iets tegenkomt dat niet klopt in de gegevens, noteer het en laat het me aub even weten!

Archie
www.archiescampings.eu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor zo'n 32.000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

Update 01-03-2016 van www.archiescampings.eu is nu online.

Door een communicatiefout is de informatie over de Camping Cheque campings zoals die is gepubliceerd in mijn vorige update, helaas onjuist. Ik moet u dus dringend adviseren deze gegevens opnieuw te downloaden.

Mocht u onjuistheden aantreffen of aanvullingen hebben, laat het me aub dan even weten via het contactformulier op mijn website.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

POI's voor ruim 32.000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

Update 01-05-2016 van www.archiescampings.eu staat nu online.

Naast de gebruikelijke aanpassingen en uitbreidingen is de belangrijkste wijziging dat het nu ook mogelijk is vanaf mijn website excel-bestanden te downloaden met campings langs de belangrijkste Europese hoofdwegen, zoals die voorheen te vinden waren op de website van mijn Belgische partner Parafoeter.
Zelf even printen en u hebt op een paar A4’tjes een overzicht van campings die onderweg beschikbaar zijn voor een overnachting.
U vindt de bestanden door te klikken op Parafoeter’s Corner.

Iets ontdekt dat niet (meer) klopt? Stuur dan aub even een mailtje via mijn website zodat we met zijn allen up to date blijven!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

POI's voor 32.150 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

De laatste update van http://www.archiescampings.eu voor het zomerseizoen staat online.
Mocht u dus binnenkort gaan kamperen, neem dan alstublieft even de moeite de laatste gegevens op uw navigatie te zetten, er is namelijk weer heel wat veranderd.

Prettige vakantie!
Archie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor zo'n 32000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

Binnenkort nog op vakantie? Gewoon up to date blijven? Misschien zelfs al plannen aan het maken voor volgend jaar?
Download dan nu, uiteraard zoals altijd gratis, de laatste campinginformatie in je navigatie!

Dankzij alle kampeerders die de afgelopen maanden op pad zijn geweest en hun opmerkingen hebben doorgestuurd zijn er helaas weer enorm veel campings geschrapt uit het bestand, maar zijn er anderzijds gelukkig nog meer bijgekomen!

Nog vergeten zelf je bevindingen even door te mailen? Doe dit dan aub alsnog in het belang van alle kampeerders in Europa!

Archie
www.archiescampings.eu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor ruim 32.000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

Ook al zullen in deze tijd van het jaar de meesten, op een aantal “overwinteraars” na, niet erg bezig zijn met kamperen, staat er toch weer een update van Archiescampings online met opnieuw meer campings.
Daarnaast is er ook meer informatie te vinden over de Archiescampings app die nu ook beschikbaar is voor Windows10-gebruikers (www.archiescampings.eu/archiesapp/ned/ . Dit betekent dat u de app óók op uw W10-pc of - -laptop kunt installeren en alvast uw mogelijke routes voor volgend jaar kunt plannen.

Archie
www.archiescampings.eu/ned1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor zo'n 16000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

De alweer laatste update in 2016 van www.archiescampings.eu staat nu online met zo’n 400 extra campings.
Helaas waren bij het voorbereiden van deze update de gegevens van Camping Cheque en BestDeal voor 2017 nog niet beschikbaar. Wel kunt u al de 3319 campings bekijken die met uw Camping Card in 2017 gedurende het voor- en naseizoen voordelig kunnen worden bezocht in 2017.
(Degenen die over de Archiescampings app beschikken, vinden vanaf 28/12 daarin ook al het aanbod van Camping Cheque voor volgend jaar).

Tot slot wens ik u allen een fantastisch 2017 met veel kampeerplezier!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor zo'n 16000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

De tweemaandelijkse update van www.archiescampings.eu is sinds een uurtje online.
Behalve de inmiddels gebruikelijke uitbreidingen en verbeteringen zijn naast de Camping Card campings 2017 nu ook de campings van Camping Cheque 2017 te downloaden.

Hartelijk dank aan iedereen die door het sturen van feedback ons gemeenschappelijk(!) campingbestand helpen dit bestand vrijwel dagelijks verder te verbeteren!
Mocht u ook iets vinden dat niet (meer) klopt, laat het dan aub even weten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor zo'n 32.800 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

Nu het nieuwe kampeerseizoen weer voor deur staat (zeker als het weer ook nog een beetje wil meewerken) en velen er weer op uit zullen willen trekken, is het belangrijk uw campingbestand te verversen.
Mocht u nog niet eerder gebruik hebben gemaakt van Archiescampings.eu dan denk ik dat het zeker de moeite waard is eens een kijkje te komen nemen.
De update voor de maanden mei en juni staat nu online.

Een fantastisch campingseizoen gewenst!

www.archiescampings.eu/ned1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor zo'n 16000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

Iedereen die in de resterende maanden van dit jaar nog op vakantie gaat, adviseer ik om de nieuwste update (vs. 01-09-2017) van www.archiescampings.eu/ned1 die nu online staat, te gebruiken.

In de laatste twee maanden heb ik verheugend veel feedback mogen ontvangen en op grond daarvan zijn er behoorlijk wat wijzigingen in het campingbestand aangebracht.

Ook zijn vrij veel campings nieuw toegevoegd, dit met name in bv. Polen, Zwitserland, Servië, Kroatië en Montenegro.

Archie
www.archiescampings.eu/ned1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor bjna 33.000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

De laatste update in het jaar 2017 van www.archiescampings.eu staat nu online.

Deze update zal met name interessant zijn voor de kamperende wintersporters en de zonzoekers die in Zuid-Europa de kou willen ontvluchten.
Het totaal aantal campings is weer toegenomen ondanks de vele campings die ik om diverse redenen heb moeten schrappen. Ook is een enorm aantal openingsdata toegevoegd aan de gegevens.

Mocht u de enquête nog niet hebben ingevuld, bezoek dan zeker even de website om te voorkomen dat het format dat u nodig hebt voor uw navigatiesysteem niet meer wordt aangeboden in 2018 en vul de enquête alsnog even in!

Archie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor bijna 33.000 campings

Bericht door Archie »

De update 01-01-2018 van www.archiescampings.eu is nu online.

In de update vindt u weer de noodzakelijke aanpassingen en een enorme hoeveelheid toegevoegde openingsdata.
Ook de gegevens 2018 van CampingCard en CampingCheque zijn al in deze update te vinden.

Een geweldig kampeerjaar gewenst!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor bijna 33.000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

De update 01-03-2018 van www.archiescampings.eu/ned1 staat nu online.
Zoals al eerder aangekondigd bevat deze update enkele ingrijpende wijzigingen.

Met name in Zweden zijn deze keer tamelijk veel extra campings toegevoegd, danzij de hulp van een gebruiker.
Mocht u ook nog ontbrekende campings kennen, laat het dan aub even weten!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor bijna 33.000 campings

Bericht door Archie »

Binnenkort er weer op uit en geen zin eindeloos te moeten zoeken naar een camping?
Dan is het nu de tijd om de laatste update van www.archiescampings.eu/ned1 te downloaden.
In deze update heb ik helaas weer vrij veel campings moeten verwijderen (vooral in Nederland) omdat ze niet meer bestaan of omdat ze nog uitsluitend huuraccommodatie aanbieden.
Verder bleken vrij veel telefoonnummers te zijn veranderd, degene die ik heb geconstateerd zijn uiteraard in deze update gewijzigd..

Mocht u iets ontdekken dat het bestand verder kan verbeteren, stuur dan aub even een berichtje via het contactformulier op de website!

Archie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor >32.000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

De laatste update van www.archiescampings.eu voor deze zomer staat nu online.

Velen van u zullen ook dit jaar tijdens hun vakantie weer gebruik maken van deze enorme camping-database.

Maar vergeet dan aub niet deze laatste versie te installeren op uw navigatieapparaat, omdat weer enorm veel gegevens zijn aangepast dankzij de enorme hoeveelheid feedback die ik ook deze keer weer mocht ontvangen van heel veel gebruikers.

En mocht u zelf tijdens uw vakantie iets ontdekken dat niet volledig correct is, laat het dan ook aub even weten met een e-mailtje. Alleen als iedereen eventuele fouten meldt, is het mogelijk de database up to date te houden. Uw medekampeerders zullen u er dankbaar voor zijn!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

POI's voor meer dan 32.000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

Als u nog plannen hebt om in het naseizoen te gaan kamperen, download dan voor uw vertrek nog even de laatste gegevens van www.archiescampings.eu en maak gebruik van alle wijzigingen in het bestand die in de laatste maanden die zijn gemeld door iedereen die deze zomer op pad zijn geweest! De laatste update van 01-09-2018 is nu online!

Mocht u tijdens uw trip ook iets ontdekken dat verbetering verdient, laat het dan ook aub even weten door een mailtje te sturen via het contactformulier op de website of gebruik te maken van de feedback knop in de app. De app-gebruikers krijgen zoals gebruikelijk de 28e van de maand de laatste informatie automatisch binnen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

POI's voor meer dan 32.000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

Als u nog plannen hebt om in het naseizoen te gaan kamperen, download dan voor uw vertrek nog even de laatste gegevens van http://www.archiescampings.eu en maak gebruik van alle wijzigingen in het bestand die in de laatste maanden die zijn gemeld door iedereen die deze zomer op pad zijn geweest! De laatste update van 01-09-2018 is nu online!

Mocht u tijdens uw trip ook iets ontdekken dat verbetering verdient, laat het dan ook aub even weten door een mailtje te sturen via het contactformulier op de website of gebruik te maken van de feedback knop in de app. De app-gebruikers krijgen zoals gebruikelijk de 28e van de maand de laatste informatie automatisch binnen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor meer 32.000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

Vandaag is de laatste update van dit kalenderjaar van http://www.archiescampings.eu online gezet.
Beslist de moeite waard om even binnen te halen, met name voor iedereen die al bezig is met het plannen maken voor het volgende kampeerseizoen of van plan is dit binnenkort te doen.
Mocht u in Duitsland willen overnachten dan mag u deze update zeker niet missen. Meer dan 200 extra kampeerterreinen zijn hier namelijk deze keer toegevoegd aan het bestand.

Opmerkingen over de campinggegevens zijn zoals altijd welkom via het contactformulier op de website!

Archie
http://www.archiescampings.eu/ned1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor zo'n 33.000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

De eerste update van www.archiescampings.eu voor 2019 staat nu online.

Behalve dat deze update weer aanzienlijk meer campings heeft dan alle vorige updates, is het voor alle kampeerders die gebruikmaken van de Camping Card misschien nog belangrijker te weten dat deze update ook het nieuwe aanbod voor 2019 bevat met zo’n 3400 campings.
Haal de update dus snel even binnen om ook in het komend jaar weer up to date te zijn!

Ik wens u allen een fantastisch kampeerjaar!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor ruim 33.000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

Ook weer al plannen aan het maken voor uw volgende kampeervakantie?
Dan hoort daar natuurlijk ook bij dat u ervoor zorgt dat uw campinggegevens weer up to date zijn bijgewerkt.

Update 01-03-2019 van www.archiescampings.eu staat nu online met opnieuw meer campings dan ooit.
Deze keer zijn vooral campings toegevoegd in de Baltische staten en in Zuid-Italië.

Verder is er nieuws te vinden voor kampeerders die buiten het seizoen graag gebruikmaken van “voordeel-aanbieders”.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor zo'n 33.200 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

Er is weer een nieuwe update van www.archiescampings.eu online.
Mocht u binnenkort er weer op uit willen trekken, vergeet dan niet de laatst beschikbare informatie binnen te halen.

In het bezit van een CKE-kampeerkaart? Kijk dan zeker even naar de informatie op de website!

Groeten,
Archie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor ruim 33000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

Als u ook dit jaar weer gebruik wilt maken van de grootste Europese campingverzameling, vergeet dan niet even de allerlaatste informatie te downloaden en te installeren in uw navigatie.
De zomerupdate 2019 van www.archiescampinsg.eu staat nu online!

Een geweldige en vooral veilige kampeerreis gewenst!!
Archie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor zo'n 16000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

Helaas is er in de laatste update van de gegevens een vervelende fout geslopen, waardoor het hele Frankrijk-bestand dat gedownload kan worden vanuit het pakket "Europa, downloads per land" feitelijk onbrujikbaar is.

Degenen die van dit bestand gebruik willen maken, moet ik helaas adviseren het bestand opnieuw te downloaden en te installeren. Deze verbterde versie heeft als datum 01-07-2019 (2) gekregen.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak, ook voor het typfoutje in de link!
www.archiescampings.eu/ned1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Jos02
New Member
New Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2019 21:09

Re: POI's voor zo'n 16000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Jos02 »

Ik heb een TomTom Go 50 en wil het OV 2 bestand campings Europa van Archiescampings laden op mijn systeem, ik kan het in mydrive invoeren, maar vervolgens gebeurt er niets. Heb me op myDrive op de computer en op mijn TomTom aangemeld maar vervolgens gebeurt er niets Wat doe ik fout?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Archie
Average Member
Average Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 aug 2007 22:34

Re: POI's voor zo'n 16000 campings (bijna alle systemen)

Bericht door Archie »

Hallo Jos,

De reden dat het misgaat, is naar ik aanneem dat het gehele Europabestand te groot is voor mydrive,
Wat je zou kunnen proberen is om beurten de drie "regiobestanden" (Noord, Zuid en Frankrijk) te installeren, zodat je toch heel Europa hebt.
Archie

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht

Terug naar “Overige merken -- MOBIEL --”