Voorstellen/vraag

Alles met betrekking tot Peugeot navigatie
Michaelcabrio
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 feb 2014 19:26

Voorstellen/vraag

Bericht door Michaelcabrio »

Goedemorgen allemaal,

Zag zo snel geen kopje met " voorstellen" dus dacht dan doe ik dat samen met een aantal vragen die ik heb.
Ik ben Michael, kom uit Zeeland en wij hebben sinds vorige week een " echte" auto haha dwz, een auto die er netjes uit ziet, redelijke km stand heeft en.... onboard navigatie! Hoera! eindelijk van mijn tomtom af! Wat een onding was dat... Een jaar of 5 geleden aangeschaft voor 349 euro.. ondertussen al nieuwe kaarten gekocht omdat er geen bal van klopte... en hij blijf op een recht stuk weeg zeggen.. keer om! keer om! Zal wel een bug zijn oid, maar ben dat ding allang beu haha Voorheen hadden wij vooral oudere wagens en dit is dus een hele vooruitgang:-)

Nu het volgende, wij hebben een peugeot 407 uit eind 2007 met (als ik het goed heb) een RT3/4 systeem, wat ik heb kunnen vinden is dat het kaart nummer 1556 heeft en de software 7.10.c.-15 oid is.
Nu heb ik wat kaarten kunnen bemachtigen, echter is mijn vraag... Ik heb compleet europa van 2011/2012 en
enkele kaarten van 2013/2014... Nu had begrepen dat ik eerst de software up to date moest brengen en daarna de kaarten in moet laden. Als ik nu eerst alles van compleet 2011/2012 erop zet, kan ik daarna dan enkel de kaarten updaten waarvan ik een 2013/14 exemplaar heb? Of gaat dat niet werken? Ik heb 11 cd's in te laden, kan even duren..

Iemand hier ervaring mee? Had al gezien dat er meerdere merken en voertuigen met hetzelfde type navigatie rondrijden, en met de info die ik al heb kunnen vinden ben ik redelijk zeker van mijn zaak... maar ben een maag/weegschaal dus twijfel toch nog hahha vandaar maar even de vraag/check.

Als er iemand is op het forum die mij iets meer zou kunnen vertellen en waar ik op moet letten graag!

Mvg Michael

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Michaelcabrio
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 feb 2014 19:26

Re: Voorstellen/vraag

Bericht door Michaelcabrio »

Wat een superforum zeg!! Wow! zoveel reactie's had ik niet verwacht LOL 39 x bekeken en niemand die een reactie geeft.. Heb inmiddels zelf de oplossing al gevonden, had het hier willen posten zodat iemand anders er ook nog iets aan zou kunnen hebben maar laat maar. Pleur mij er maar vanaf, een forum waarop niemand iets zegt schiet niet op.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Janloco
Senior Member
Berichten: 462
Lid geworden op: 29 mar 2010 17:25

Re: Voorstellen/vraag

Bericht door Janloco »

@Michaelcabrio

Jammer van je toonzetting. We zijn hier een serieus forum met mensen die elkaar proberen te helpen. Ik heb zelf geen Peugeot en ik lees daarom net als heel veel andere mensen dit forum niet of bijna niet. Als je gebruikt maakt van een ander systeem zoals bv tomtom of van een fabriekssysteem waarvan andere gebruikers gebruik maken dan zal je versteld staan hoeveel feedback je krijgt.
Peugeot heeft niet echt het imago van jonge doe het zelvers ben ik bang.

Nogmaals jammer van je toonzetting en je taalgebruik en hoe je hiermee verder wilt, geen idee. Maar ik wens je iig succes op een andere site waar je naar toe gaat om hulp te zoeken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
wmp
Moderator
Moderator
Berichten: 2028
Lid geworden op: 01 sep 2003 19:00

Re: Voorstellen/vraag

Bericht door wmp »

Michaelcabrio schreef:LOL 39 x bekeken en niemand die een reactie geeft.
... hoe vaak heb je zelf gekeken ?
... hoe vaak zijn het zoekrobots geweest ?
... hoe vaak zijn het andere bezoekers(geen leden) van de site geweest ?
Al die zaken verhogen het 'bekeken' getal, voor wat dat waard is.

Jezelf voorstellen EN een vraag in één topic, waarvan de titel dan ook heel basaal : voorstellen/vraag is, dat geeft nu niet gelijk de impuls 'oh, daar weet ik het antwoord waarschijnlijk wel op, laat ik even kijken en antwoorden'
Wat dat betreft nog een wonder dat er 39 waren die de moeite überhaupt deden om te kijken.

Jouw navigatiesysteem is meer state-of-the-art, en een goed antwoord kan op zich laten wachten, maar zou zeker komen wanneer je o.a. je titel een beetje 'klikwaardig' en vindbaar opgesteld had. Nu had er niet zo goed 'Helpppp!!!!' kunnen staan, ook zo'n titel die je nogal eens tegenkomt, met veel views en 0 antwoorden.

Maar goed: je hebt nu in elk geval antwoorden ... :twisted:
Succes = vaker opstaan dan je valt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Michaelcabrio
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 feb 2014 19:26

Re: Voorstellen/vraag

Bericht door Michaelcabrio »

MODERATOR EDIT
<POSTING VERWIJDERD, lees voortaan de forumregels eens door>

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • vraag
    door martijnvanieperen1973 » 30 nov 2015 17:38 » in V.A.G
    Reacties: 6
    Weergaves: 752

Terug naar “Peugeot”