Pulssignaal 307

Alles met betrekking tot Peugeot navigatie
IceClub
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 apr 2005 18:35

Pulssignaal 307

Bericht door IceClub »

Heb vanmiddag getracht een om een Clarion nvs 613 in een 307 (bouwjaar 2004) in te bouwen het in bouwen was niet het grootste probleem het vinden van pulssignaal is tot nu toe niet gelukt wel meerdere pogingen gaan maar allemaal zonder enig succes :(

We hebben eerst bij de boordcomputer de draad groen/bruin gepakt maar dit werkte niet kon ook de nummers niet lezen
dus was het een gok.
Toen zijn we maar bij de stuurbekrachting de draad groen/bruin gepakt dit mocht ook niet baten.

zelf heb ik in de forum van Wittgen, Higgy en zelfs naar link van Group.msn door gelezen.

Wie kan mij verder helpen of zeggen op welke connector hij zit bij de boordcomputer?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

De draad zit niet bij de boordcomputer.
Je kunt de draad het beste oppakken in de kabelboom bij de rechterschokbreker. Daarin zitten 2 groen/bruine draden, meestal kun je de cijfers niet lezen maar je moet draadnummer 6739u hebben, als je het niet kunt lezen heb je dus 50% kans.
De draad kun je direct omhoog steken en onder de parafan door naar het rubbertje in de waterbak net onder de voorruit leiden en via dat rubbertje naar binnen brengen, eerst rubbertje met een priem doorprikken en ook iets verder doordrukken zodat je ook door de isolatie achter het schutbord prikt, niet te lomp doen want dan schiet het rubbertje naar binnen, je komt dan rechts naast het dashboardkastje uit, ff het paneel aan de rechterkant van het dashboard eraf trekken en dan verschijnt ie als je het goed doet daar ergens.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
IceClub
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 apr 2005 18:35

Bericht door IceClub »

Heb een andere plek gevonden en het werkt ook nog! :D
Het was geen bruin/groen maar een wit/blauw kabel wel met het nummer 6739U. Heb hem bij de linkerschokbreker waar de ABS zit afgetapt.

Heb wel nog ander probleem weet iemand een goeie plek om die GPS antenne door te voeren naar de motorcompartiment toe. Achter het voorraam heb ik weinig ontvangst.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Plak hem achter(voor) de binnenspiegel tegen de voorruit. Daar zit geen warmtewrende laag.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Gentry
Senior Member
Berichten: 2333
Lid geworden op: 29 mar 2004 10:19

Bericht door Gentry »

Ik had al wel gezien dat men aangaf dat het ook een andere kleur kon zijn, dit is de eerste keer dat ik het meemaak.

Ik heb een SW en bij een SW / Break kun je de GPS antenne op het randje bij het achterste zijruitje links of rechts plakken, anders zoals Gerritje zegt bij de binnenspiegel achter de bekleding haken.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
IceClub
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 apr 2005 18:35

Bericht door IceClub »

Heb hem achter de spiegel geplakt het ontvangst ziet er goed uit zodra ik vrij ben zal ik er ook een stuk mee gaan rijden

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Peugeot”